Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-16
Kościerzyna: Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Wielki Klincz gm. Kościerzyna
Numer ogłoszenia: 308208 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, faks 058 6866960.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Wielki Klincz gm. Kościerzyna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Modernizacji oczyszczalni ścieków w miejscowości Wielki Klincz, dz. nr 372/3 obręb Wielki Klincz, gm. Kościerzyna Zakres zamówienia obejmuje: wydzielenie pomieszczenia technicznego z placu składowego osadą pod wiatą, Charakterystyczne parametry techniczne pomieszczenia technicznego: 1. Kubatura pomieszczenia: 33,00m3 2. Powierzchnia użytkowa: Pu= 11,15m2 3. Długość: 4,08m 4. Szerokość: 3,16m wykonanie pomostu technicznego na dachu hali reaktorów, Charakterystyczne parametry techniczne 1. Ramę pomostu technicznego zaprojektowano z ceowników C140. Stal konstrukcyjna St3. 2. Wypełnienie pomostu wykonać z kraty pomostowej 1000x1000mm - płaskownik nośny 30x3mm, oczko 34x33. Pomost posadowić na istniejących dźwigarach stalowych. 3. Przestawny system opuszczania mieszadła- 1szt., mocowany przy poszczególnym zbiorniku podczas opuszczania mieszadła. 4. Balustradę o wysokości 1130mm zaprojektowano z rury stalowej fi50mm. 5. Schody policzkowe, łączące ramę pomostu z włazem zbiorników, zaprojektowano z ceowników C140. Wypełnienie stopni wykonać z kraty pomostowej 600x240mm - płaskownik nośny 30x3mm, oczko 34x33. Kratę pomostową mocować do kątowników L 30x4mm wykonanie pomostu na sondę w pomieszczeniu hali reaktorów. 1. Pomost wykonać z kraty 1640x1560mm - płaskownik nośny 30x3mm, oczko 34x33. 2. Kratę mocować do słupków drewnianych za pośrednictwem kątowników L40x4mm Nie projektuje się zmian w zagospodarowaniu działki nr 372/3- zagospodarowanie bez zmian. Założenia modernizacji technologii polegającej na wyposażeniu 6-ciu SBR-ów w mieszadło na wysięgniku rurowym ze zwężką strumieniową do mieszania ścieków w niektórych fazach oczyszczania; wyposażeniu 6-ciu SBR-ów w zanurzeniowe sondy tlenowe do pomiaru stężenia tlenu rozpuszczonego w ściekach, celem optymalizacji napowietrzania wyposażenie 6-ciu SBR-ów w króciec z elektrozaworem spustowym do automatycznego pobierania próbki ścieków do instalacji pomiaru azotanu, celem sprawdzenia skuteczności procesu denitryfikacji przed opróżnieniem SBR-a wykonanie instalacji transportu próbek ścieków do naczynia przepływowego, w którym będzie zainstalowana optyczna sonda do ciągłego pomiaru azotanów (pomierzona próbka zawracana będzie do układu ścieków surowych) instalacja 6-ciu pomp dozujących PIX do poszczególnych SBR-ów instalacja 6-ciu pomp dozujących zewnętrzne źródło węgla organicznego (ZZW) do poszczególnych SBR-ów. Ogólnie, zmiana dotychczasowej technologii będzie polegała na wyposażeniu układu nowych SBR-ów w pomiary tlenu i wspólny pomiar azotanów, na których podstawie optymalizowany będzie proces napowietrzania w SBR-ach i kontrolowany ostateczny efekt oczyszczania. Dodatkowo nowa instalacja PIX i ZZW uzupełni istniejącą i działającą instalację PAX, celem chemicznej korekcji efektu biologicznego oczyszczania ścieków. wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej projektowane urządzenia, wykonanie instalacji sterowniczej i automatyki. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ...
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy zł. ) Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 01.12.2015 r. do godz. 10:00 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.),.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie związane z rozbudową, przebudową i modernizacją oczyszczalni ścieków o wartości min. 500000,00 zł. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi sanitarnymi wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (lub uprawnienia w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obwiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia i w specjalności konstrukcyjnobudowlanej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obwiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia załączył do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dowody, o których mowa wyżej, jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny do potwierdzenia wykazania spełniania przez Wykonawcę zastrzeżonego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.;; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy. 2. Wykonawca podaje w ofercie nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli wykonawca zmieni albo zrezygnuje z podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, to zobowiązany jest wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. W trakcie realizacji zamówienia, wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, dostawy lub usługi jest obowiązany do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, a także projektu jej zmiany oraz poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo i jej zmian. Podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy na podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 5. Zamawiający w terminie 7 dni (od dnia otrzymania projektu umowy o podwykonawstwo, projektu jej zmian) zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: - niespełniającej wymagań określonych w SIWZ, - gdy przewiduje się termin zapłaty dłuższy niż określony w art. 143b ust. 2 ustawy. 6. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 7. Zamawiający w terminie 7 dni (od dnia otrzymania umowy o podwykonawstwo) zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: - niespełniającej wymagań określonych w SIWZ, - gdy przewiduje się termin zapłaty dłuższy niż określony w art. 143b ust. 2 ustawy. 8. Niezgłoszenie w terminie 7 dni: - pisemnych zastrzeżeń, o których mowa w punkcie 5, - pisemnego sprzeciwu, o którym mowa w punkcie 7, uważa się za akceptację projektu umowy lub umowy przez zamawiającego. 9. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że umowa o podwykonawstwo ma wartość wyższą niż 20.000 zł. 10. Jeżeli w umowie, o której mowa w punkcie 9, termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż określony w art. 143b ust. 2 ustawy, zamawiający informuje o tym wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej. 11. Wymagania określone w punktach 4-10 stosuje się odpowiednio do zmian umowy o podwykonawstwo. 12. Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez zamawiającego umowę o podwykonawstwo lub zmian do umowy, której przedmiotem są roboty budowlane, lub który zawarł przedłożoną zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę. 13. Wynagrodzenie, o którym mowa w punkcie 12, dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez zamawiającego umowy o podwykonawstwo lub zmian do umowy, której przedmiotem są roboty budowlane, lub po przedłożeniu zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi. 14. Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. 15. Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty zamawiający informuje wykonawcę o możliwości zgłoszenia pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. Wykonawca może zgłosić pisemne uwagi w terminie 7 dni od dnia doręczenia tej informacji przez zamawiającego. 16. W przypadku zgłoszenia w terminie uwag, o których mowa w punkcie 15, zamawiający może: - nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty, - złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w przypadku istnienia zasadniczej wątpliwości zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, - dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty. 17. W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego wykonawcy. 18. Konieczność wielokrotnego dokonywania bezpośredniej zapłaty podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, lub konieczność dokonania bezpośrednich zapłat na sumę większą niż 5% wartości umowy w sprawie zamówienia może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy w sprawie zamówienia przez zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; e) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; f) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 2) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych; 3) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; 4) zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych; 5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 6) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 8) ustalenie innych warunków lub terminów płatności, 9) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 10) wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze Stron i po zaakceptowaniu przez drugą Stronę 11) zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji; 12) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT; 13) wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia; 14) wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 15) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 17.2 dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i po akceptacji przez drugą Stronę. 3. Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna sekretariat pok. nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna sekretariat pok. nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DZP/18/25 DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH W RAMACH WSPARCIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej poprzez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie II
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznaniu na terenie osiedla Krzyżowniki-Smochowice
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Wiejskiej -bocznej w Radomiu
- Budowa wodociągu na ulicy Częstochowskiej w Janowie
- Rozbudowa ul. Bochnaka
- Modernizacja systemu gospodarki ściekowej w Gminie Damnica.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.