To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Szczecin: Sukcesywna dostawę druków sądowych, okładek na akta i urządzeń ewidencyjnych do Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 308239 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272065 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, ul. Kaszubska 42, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 55 535, faks 91 4855372.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawę druków sądowych, okładek na akta i urządzeń ewidencyjnych do Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywną dostawę druków sądowych, okładek na akta i urządzeń ewidencyjnych do Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy) oraz załącznik nr 6 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja fotograficzna).Określone w załączniku nr 2 do SIWZ ilości możliwych do zamówienia druków zostały podane szacunkowo. Podane ilości towaru są to ilości maksymalne, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, iż rzeczywiste ilości zamówionego towaru mogą być mniejsze z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca winien dysponować własnymi wzorami druków, formularzy, okładek oraz urządzeńnewidencyjnych opracowanych i zatwierdzonych przez Ministerstwo Sprawiedliwości obowiązujących w sądach powszechnych.Wiedza na temat specyfikacji technicznej formularzy, druków i okładek spoczywa całkowicie po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie ma obowiązku udzielania informacji na ten temat w czasie wykonywania dostaw.W przypadku, kiedy treść zamawianego druku lub okładki opracowana zostanie przez Zamawiającego dostarczy on Wykonawcy wraz z zamówieniem, wzór oraz określi parametry techniczne jego wykonania. Szczegółowy zestaw druków i urządzeń ewidencyjnych z podaniem kodu i nazwy oraz zamawianej ilości będą przekazywane Wykonawcy w zamówieniach cząstkowych.Wielkość i termin dostawy każdej partii towaru wynikać będzie z jednostronnych zamówień Zamawiającego wyrażonych na piśmie, faksem. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć każdą partię zamawianego towaru nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania pisemnego zamówienia faksem. Dostawa nastąpi w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1300.Transport towaru do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na koszt Dostawcy włącznie z rozładunkiem towaru i wniesieniem go do magazynu sądu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametryopcje..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.82.20.00 - Formularze urzędowe 22.45.80.00 - Pozostałe druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
- DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE, UL.RAKOWIECKA 37, WARSZAWA, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98981,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99585,14
Oferta z najniższą ceną: 99585,14 / Oferta z najwyższą ceną: 132768,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont budynku nr 66, zlokalizowanego na terenie Składu Mosty.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie zadania pn. "Wsparcie zasilania energetycznego Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka - mikroinstalacje fotowoltaiczne" (zaprojektuj i wybuduj)"
- Rozbudowa systemu hydrometeorologicznego.
- Dostawa wyrobów jednorazowych, żeli przewodzących i papierów rejestrujących dla USK-2 PUM w Szczecinie
- Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy Szczepowej w Szczecinie
- Roboty remontowe w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendzie w roku 2025
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.