Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-21
Łomianki: Dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku cz. II
DZ/17/2012
Numer ogłoszenia: 308272 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 71 01; 765 71 21, faks 22 751 27 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldziekanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku cz. II DZ/17/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku. Zamówienie obejmuje 11 odrębnych pakietów: Pakiet nr 1 - Materiały jednorazowego użytku, Pakiet nr 2 - Elektrody, Pakiet nr 3 - Wkłady wymienne, Pakiet nr 4 - Elektrody neutralne, Pakiet nr 5 - Cewniki, Pakiet nr 6 - Układy oddechowe, Pakiet nr 7 - Odzież ochronna na blok operacyjny i obłożenia pola operacyjnego, Pakiet nr 8 - Prześcieradła i serwety, Pakiet nr 9 - Odzież ochronna, Pakiet nr 10 - Jednorazowe maski krtaniowe, Pakiet nr 11 - Materiały jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Specyfikacji asortymentowo-ilościowej. Załącznik określa graniczne /konieczne /wymagane parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę musi potwierdzić wymagane przez Zamawiającego parametry. Jeżeli oferowane wyroby nie spełnią minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SIWZ. Na potwierdzenie wymaganych parametrów Zamawiający wymaga dostarczenia próbek oferowanego asortymentu. Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.19.90.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: -dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.). tj. Deklaracje zgodności z wymaganiami zasadniczymi, deklaracje CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych. Dokumenty te muszą być czytelnie opisane, którego pakietu i pozycji dotyczą - dotyczy wyrobów medycznych. - materiały producenta, foldery, opisy, ulotki informacyjne, wyciągi z katalogów itp. dotyczące oferowanych produktów. - próbki oferowanego asortymentu po 1 szt. dla każdej pozycji w zakresie wszystkich pakietów. Próbki posłużą ocenie spełniania wymagań wskazanych w zał. nr 1 do SIWZ Specyfikacji asortymentowo-ilościowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie załączonych do oferty dokumentów rejestrowych- w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełniony formularz specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 3 do SIWZ Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) ceny jednostkowe brutto wskazane w załączniku nr 2 do umowy mogą ulec zmianie w przypadku wprowadzenia innej stawki podatku VAT, niż wskazana jako obowiązująca na dzień składania ofert. Zmiana stawki podatku od towarów i usług następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku od towarów i usług. b) obniżenie ilości-wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. c) w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: - zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową w tym wygaśnięcia świadectwa rejestracji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, - przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę niższą niż cena produktu objętego umową, - wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego -udoskonalonego produktu za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. d) Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, sposobu konfekcjonowania, przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami. e) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę) niż określone w niniejszej umowie. f) przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania kwoty umowy w ramach poszczególnego pakietu z zachowaniem równowagi ekonomicznej wynikającej z oferty. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy., Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należytego mu z tytułu wykonania części umowy. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i podpisania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaldziekanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65 05-092 Łomianki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65 05-092 Łomianki Kancelaria Szpitala- Parter wejście główne.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wkłady wymienne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady wymienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektrody neutralne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody neutralne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Układy oddechowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odzież ochronna na blok operacyjny i obłożenia pola operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna na blok operacyjny i obłożenia pola operacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prześcieradła i serwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradła i serwety.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jednorazowe maski krtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe maski krtaniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Wymiana warstwy ścieralnej na ul. Dolnej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.