eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżec › Remont i wyposażenie świetlicy w miejscowości Chyże oraz utworzenie i wyposażenie placu zabaw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Bełżec: Remont i wyposażenie świetlicy w miejscowości Chyże oraz utworzenie i wyposażenie placu zabaw
Numer ogłoszenia: 308312 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bełżec , ul. Lwowska 5, 22-670 Bełżec, woj. lubelskie, tel. 084 6652445, faks 084 6652337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzec.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie świetlicy w miejscowości Chyże oraz utworzenie i wyposażenie placu zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i wyposażenie świetlicy w miejscowości Chyże oraz utworzenie i wyposażenie placu zabaw, w zakresie: I. Remont świetlicy: 1. Dach - pokrycie i docieplenie 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 3. Elewacja 4. Roboty remontowe wewnętrzne i wykończeniowe - świetlica 5. Roboty remontowe - garaż OSP 6. Elementy zewnętrzne 7. Instalacja elektryczna i odgromowa 8. Instalacje sanitarne II. Urządzenie placu zabaw 1. Wyposażenie i montaż urządzeń placu zabaw 2. Urządzenie zieleni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Składający ofertę obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formie pieniądza, poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art.6 ust. 3, pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w innej formie niż pieniądz winno być dołączone do oferty. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać na konto Urzędu Gminy Bełżec w Banku Spółdzielczym w Lubyczy Królewskiej Nr 36 9617 0005 0000 1111 2000 0002. 4. Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą; - zawarto umowę z Wykonawcą i wniesiono należyte zabezpieczenie umowy; - unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia oraz na wniosek wykonawcy, jeżeli: - wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - został wykluczony z postępowania, - oferta została odrzucona. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia umowy przed podpisaniem umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 4.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. 4.2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 4.2.5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wyszczególnionych w pkt. 5. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia / nie spełnia). Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 4,1 i 4.2 niniejszej instrukcji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1. 3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt 9; 4. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 3 latach odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2. Wykonawca wykaże, co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej (ciśnieniowej, podciśnieniowej) lub wodociągowej o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez Wykonawcę. 8, Kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belzec.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bełżec ul. Lwowska 5 22-670 Bełżec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Bełżec ul. Lwowska 5 22-670 Bełżec (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana w ramach programu Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.