Ogłoszenie z dnia 2010-09-27
Konin: Dostawa i montaż wyposażenia małej drukarni Zakładu Aktywności Zawodowej w Posadzie w ramach sekcji Mała Poligrafia prowadzonej przez Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem Oddział Terenowy w Koninie
Numer ogłoszenia: 308324 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem - Oddział Terenowy w Koninie, ul. Szeroka 8, 62-506 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428890, faks 063 2428890.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia małej drukarni Zakładu Aktywności Zawodowej w Posadzie w ramach sekcji Mała Poligrafia prowadzonej przez Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem Oddział Terenowy w Koninie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia małej drukarni Zakładu Aktywności Zawodowej w Posadzie, przy ul. Żeromskiego 11 i 13, 62 - 510 Konin, w ramach sekcji Mała Poligrafia prowadzonej przez Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem Oddział Terenowy w Koninie. Zamówienie obejmuje dostawę ploteru drukującego UV. Wykonawca w swojej ofercie winien zaproponować dostawę fabrycznie nowych profesjonalnych ploterów, wraz z ich montażem na wyznaczonych stanowiskach, uruchomieniem i sprawdzeniem oraz przeszkolenie pracowników o warunkach jego eksploatacji; rok produkcji nie wcześniej niż 2010, o parametrach materiałowych i użytkowych określonych powyżej, wysokiej jakości i trwałości. Wykonawca jest obowiązany podać typ oferowanego urządzania i załączyć kartę katalogową. Ponadto należy przekazać w dniu odbioru sprzętu dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego oferowanego wyposażenia, terminy usunięcia ewentualnych usterek, zobowiązanie do rozpoczęcia naprawy w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia - instrukcję obsługi w języku polskim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40 - Plotery .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alma Trend Sp. z o. o., Ul. Wojska Polskiego 2, 40-669 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262295,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 251295,90
Oferta z najniższą ceną: 251295,90 / Oferta z najwyższą ceną: 251295,90
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia na dostawę i montaż wyposażenia małej drukarni Zakładu Aktywności Zawodowej w Posadzie w ramach sekcji Mała Poligrafia prowadzonych przez Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem Oddział Terenowy w Koninie (nr postępowań PTWzK.ZAZ.341-04/2010 oraz PTWzK.ZAZ.341-05/2010), w tym oba postępowania prowadzone były w trybie przetargu nieograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty. Postępowania zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 tj. z późn. zm.) zostały unieważnione. W związku z powyższym na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 tj. z późn. zm.) wszczyna się postępowanie z wolnej ręki o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach ustawy wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- DOSTAWA MLEKA I ARTYKUŁÓW MLECZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W 2025 ROKU
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W I PÓŁROCZU 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 "Plastuś" w 2025r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W I PÓŁROCZU 2025
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.