Ogłoszenie z dnia 2010-09-27
Kalisz: Wykonanie robót budowlanych w obiekcie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu przy ul. Wrocławska 12-14, w zakresie: osuszenie fundamentów oraz pomieszczeń magazynowych i biurowych (ETAP I i II)
Numer ogłoszenia: 308330 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu , ul. Wrocławska 12/14, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7681700, faks 062 7665550.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.puskalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w obiekcie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu przy ul. Wrocławska 12-14, w zakresie: osuszenie fundamentów oraz pomieszczeń magazynowych i biurowych (ETAP I i II).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obiekcie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu przy ul. Wrocławska 12-14, w zakresie: osuszanie fundamentów oraz pomieszczeń magazynowych i biurowych (ETAP I i II) Zakres zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie: 1) ETAP I - remont kanału c.o, wymiana odwodnienia liniowego 2) ETAP II - izolacja pionowa ścian zewnętrznych 3) Przed przystąpieniem do prac Etapu I i II należy: wyczyścić, udrożnić rynny i rury spustowe; wyczyścić, odmulić kanalizację deszczową; sprawdzić rzędne studzienek oraz spadki kanalizacji deszczowej wokół budynku; wyczyścić,udrożnić kanalizacje sanitarną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią; 1) Ekspertyza techniczna - załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Opinia geotechniczna ustalająca warunki gruntowo - wodne w podłożu - załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Inwentaryzacja miejsc zawilgoceń wraz z technicznym określeniem stopnia zawilgocenia pomieszczeń zlokalizowanych w piwnicy - załącznik nr 9 do SIWZ, 4) Projekt budowlany (remont ścian zewnętrznych i wewnętrznych oraz kanału c.o ) - załącznik nr 10 do SIWZ,( Etap I i II) 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (remont ścian zewnętrznych i wewnętrznych oraz kanału c.o) - załącznik nr 11 do SIWZ, (Etap I i II) 6) Przedmiar robót (remont ścian zewnetrznych i wewnętrznych oraz kanału c.o ) - dokument pomocniczy - załącznik nr 12 do SIWZ,( Etap I i II) 5. Wymagany okres gwarancji wynosi min. 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca zgodnie z wpisem do ewidencji działalności lub właściwego rejestru, posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane o podobnym zakresie przedmiotowym, tj: wykonał conajmniej 2 roboty polegające na osuszaniu fundamentów o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz odbiorców z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż: 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puskalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urzad Skarbowy w Kaliszu
ul. Wrocławska 12-14
62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Kaliszu przy ul. Wrocławskiej 12-14, Sekretariat (pok. nr 116, I piętro), (godziny pracy Sekretariatu od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy i zabiegach okulistycznych do użytkowanego witrectomu CONTINUOUS FLOW CUTTER 23G REF VV106110"
- Budowa oświetlenia zewnętrznego od m. Kościelec do m. Kukułka, Gm. Mycielin - ETAP I
- Modernizacja obiektu otwartego toru kolarskiego przy ul. Wał Jana Matejki 2-4 w Kaliszu.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego przy ul. Sikorskiego w m. Myślniew, Gm. Kobyla Góra - ETAP I
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Marcinki, Gm. Kobyla Góra - ETAP I
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wymiana dachu budynku nr 10 b-c (internat) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Remont sali gimnastycznej w szkole przy al. Edwarda Dembowskiego 12 w Krakowie
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w internacie Komandor przy ul. Śmidowicza 71 w Gdyni - piętro 3 i 4 budynek A
- Tworzenie nowych miejsc w Gminnym Żłobku "Kraina Malucha" w Dąbkowie - roboty budowlane
- Centrum opiekuńczo-mieszkalne w Wólce Krowickiej - roboty budowlane
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.