Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-01
Poznań: Remont stacji Trafo z montażem agregatu prądotwórczego w kompleksach:
Zadanie nr 1 - k. 2972 JW. 1517 Czerwieńsk kompleks w m. Leszno
Zadanie nr 2 - k. 4246 JW. 3950 Poznań - Babki ul. Babicka 1
Zadanie nr 3 - k. 4577 JW. 2748 Ruchocinek
Zadanie nr 4 - k. 8605 CSWL Biedrusko ul. Ogrodowa 1.
Sprawa numer 93WZI13WE
Numer ogłoszenia: 308344 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu , ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, faks 061 8572727, 8572489.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stacji Trafo z montażem agregatu prądotwórczego w kompleksach: Zadanie nr 1 - k. 2972 JW. 1517 Czerwieńsk kompleks w m. Leszno Zadanie nr 2 - k. 4246 JW. 3950 Poznań - Babki ul. Babicka 1 Zadanie nr 3 - k. 4577 JW. 2748 Ruchocinek Zadanie nr 4 - k. 8605 CSWL Biedrusko ul. Ogrodowa 1. Sprawa numer 93WZI13WE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: Zadanie nr 1 1.Demontaż istniejącej rozdzielnicy nn w części odbiorcy. 2.Montaż nowej rozdzielnicy nn wg. załączonej dokumentacji technicznej. 3.Roboty budowlane budynku trafostacji na podstawie załączonych przedmiarów robót wymiana drzwi części nn, SN, komora transformatora, naprawa i odnowienie elewacji, remont pokrycia dachu, odnowienie powłok malarskich i posadzki 4.Przygotowanie płyty betonowej miejsca posadowienia agregatu prądotwórczego przy budynku trafostacji. 5.Przewóz kontenerowego agregatu na terenie kompleksu, odległość ok. 300 m. 6.Przyłączenie i uruchomienie agregatu prądotwórczego. Zadanie nr 2 1.Demontaż istniejącej rozdzielnicy nn w części odbiorcy. 2.Montaż nowej rozdzielnicy nn wg. załączonej dokumentacji technicznej. 3.Roboty budowlane w części nn trafostacji wraz z wymianą drzwi, odnowieniem powłok malarskich, posadzki. na podstawie załączonych przedmiarów robót. 4.Przyłączenie i uruchomienie agregatu prądotwórczego agregat ustawiony jest przez użytkownika. Zadanie nr 3 1.Demontaż istniejącej rozdzielnicy nn w części odbiorcy. 2.Montaż nowej rozdzielnicy nn wg. załączonej dokumentacji technicznej. 3.Roboty budowlane budynku trafostacji na podstawie załączonych przedmiarów robót wymiana drzwi części nn, SN, komora transformatora, naprawa i odnowienie elewacji, remont pokrycia dachu, odnowienie powłok malarskich i posadzki w części nn 4.Przygotowanie (płyty betonowej) miejsca posadowienia agregatu prądotwórczego przy budynku trafostacji. Na dzień ogłoszenia przetargu Zamawiający nie posiada na ewidencji agregatu prądotwórczego dla kompleksu m. Ruchocinek. Kable ułożone do przyłączenia agregatu wprowadzić do złącza ZK. Zadanie nr 4 1.Demontaż istniejącej rozdzielnicy nn w części odbiorcy. 2.Montaż nowej rozdzielnicy nn wg. załączonej dokumentacji technicznej. 3.Roboty budowlane budynku trafostacji na podstawie załączonych przedmiarów robót wymiana drzwi części nn, SN, komora transformatora, naprawa i odnowienie elewacji, remont pokrycia dachu, odnowienie powłok malarskich i posadzki w części nn 4.Przygotowanie płyty betonowej miejsca posadowienia agregatu prądotwórczego przy budynku trafostacji. 5.Przewóz kontenerowego agregatu na terenie kompleksu, odległość ok. 700 m. 6.Przyłączenie i uruchomienie agregatu prądotwórczego. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 695 077,19 zł tj. 172 921 euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wadium wynosi: 13 800,00 zł (trzynaście tysięcy osiemset złotych) dla całego zamówienia: - dla zadania nr 1 - 4 600,00 zł - dla zadania nr 2 - 2 700,00 zł - dla zadania nr 3 - 3 000,00 zł - dla zadania nr 4 - 3 500,00 zł a)Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000, które jest kontem nieoprocentowanym. c)Termin wniesienia wadium: do dnia 19.08.2013r.- wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 ustawy PZP) UWAGA!!! Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank , wadium uznaje się za nie wniesione.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób posiadających uprawnienia budowlane zgodne z przepisami prawa budowlanego: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoważne, na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, tj. ustawy z dnia 24.101974r. Prawo Budowlane.), Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą: spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego, co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony, jako niespełniony. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Dla osób niebędących etatowymi pracownikami Wykonawcy należy załączyć zobowiązanie do współpracy- załącznik nr 6 do SIWZ. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. - Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - Kosztorys ofertowy prac objętych zamówieniem sporządzony w formie kosztorysu uproszczonego z zestawieniem ilościowo - wartościowym robocizny, materiałów, sprzętu oraz parametrami wskaźników cenotwórczych. - Kopię dowodu wniesienia wadium - Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. - Wykaz tych części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wskaźników cenotwórczych - załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w treści umowy zgodnie § 19 projektu umowy stanowiącym część II SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ul. Kościuszki 92/98, budynek nr 3 w sali nr 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ul. Kościuszki 92/98, budynek nr 3 w sali nr 5 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont stacji Trafo z montażem agregatu prądotwórczego w kompleksie 2972 JW. 1517 Czerwieńsk kompleks w m. Leszno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa wynosi230 470,10 zł tj. 57 336,58 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont stacji Trafo z montażem agregatu prądotwórczego w kompleksie 4246 JW. 3950 Poznań - Babki ul. Babicka 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 136 371,64 zł tj. 33 926,67 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont stacji Trafo z montażem agregatu prądotwórczego w kompleksie 4577 JW. 2748 Ruchocinek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 149 705,66 zł tj. 37 243,92 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont stacji Trafo z montażem agregatu prądotwórczego w kompleksie 8605 CSWL Biedrusko ul. Ogrodowa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia wynosi178 529,79 zł tj. 44 414,81 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.