eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyUtrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia t

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Tychy: Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego.
Numer ogłoszenia: 308375 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245247 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez ROM Nr IV w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej ( wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej , elektrycznej ), z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych szczegółowo określonych w załączniku Nr 1 do Umowy. Zakres robót obejmuje m.in.: I. BRANŻA INSTALACYJNA: 1. Wewnętrzna instalacja wodociągowa Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji wodociągowej zapewniając stały dopływ wody poprzez m.in.: 1) dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od wodomierza głównego w budynku do odbiornika 2) plombowanie wodomierzy w lokalach mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeniach wspólnego użytku 3) dokonywanie dwa razy w roku odczytów wodomierzy we wszystkich lokalach (mieszkalnych i użytkowych) z odnotowaniem wskazań zużycia wody 4) reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 5) kontrola stanu plomb wodomierzy głównych i indywidualnych w lokalach mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeniach wspólnego użytku 6) skuteczne zabezpieczenie awarii, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu przyjęcia zgłoszenia, poprzez zamknięcie zaworu wodociągowego, celem uniknięcia nadmiernych szkód w nieruchomości oraz powiadomienie ROM-u (najpóźniej do godziny 9:00 rano dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących 7) informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp. 8) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 9) roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; 2. Wewnętrzna instalacja kanalizacyjna Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej poprzez m.in: 1) dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej do odbiornika 2) usuwanie niedrożności instalacji poziomej do pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej: - usuwanie niedrożności przykanalików - usuwanie niedrożności pionów, poziomów z wyjątkiem syfonów i kratek ściekowych w lokalach mieszkalnych i użytkowych (nie dotyczy wolnostanów) - czyszczenie kratek ściekowych w pomieszczeniach wspólnego użytku - czyszczenie rury deszczowej z osadnikiem i syfonem - czyszczenie i udrażnianie czyszczaka żeliwnego ulicznego kanalizacyjnego 3) reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia 4) usunięcie zanieczyszczeń powstałych w wyniku awarii kanalizacyjnej (w pomieszczeniach wspólnego użytku) 5) udrożnienie rur zsypowych w komorach zsypowych 6) skuteczne zabezpieczenie awarii, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina oraz powiadomienie ROM-u (najpóźniej do godziny 900 rano dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących 7) informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp. 8) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 9) roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. 3. Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji c.o. wraz z urządzeniami poprzez, m.in.: 1) usunięcie przecieków na instalacji 2) likwidację zapowietrzeń instalacji w okresie sezonu grzewczego 3) regulację instalacji z wymianą pojedynczych kryz 4) czyszczenie grzejników 5) przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń przed rozpoczęciem sezonu grzewczego 6) przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń po zakończeniu sezonu grzewczego wraz z (zawieszeniem) czynnika grzewczego 7) reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia 8) informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp. 9) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 10) dokonywanie przeglądów szczelności, naprawa zaworów występujących w węźle (zawory bezpieczeństwa, czerpalne, spustowe, zaporowe) 11) wymiana uszczelek w połączeniach kołnierzowych i zaworach z gwintem 12) kontrolowanie wskazań przyrządów pomiarowych (manometry, termometry,liczniki poboru ciepła i urządzenia kontrolno-pomiarowe) 13) w trakcie sezonu grzewczego w przypadku wyłączenia budynku czy lokalu na czas ponad 48 godzin spowodowanego awarią, z wynagrodzenia Zleceniobiorcy potrącona będzie kwota wyliczona wg wzoru: [(pow. użytkowa x stawka zł/m2) podzielić przez (ilość dni w danym miesiącu)] x ilość dni wyłączonych 14) roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; 4. Wewnętrzna instalacja gazowa Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji gazowej w budynku od zaworu głównego poprzez, m.in.: 1) likwidację przecieku gazu na instalacji do zaworu odcinającego przed urządzeniem gazowym w lokalu 2) przeprowadzanie prób szczelności po każdej naprawie 3) przeprowadzenie jeden raz w roku kontroli stanu technicznego sprawności instalacji gazowej i urządzeń, wraz z przeprowadzaniem prób szczelności zakończonego spisaniem protokołu 4) zgłaszanie Zamawiającemu o dokonanych samowolnych przeróbkach instalacji gazowej w lokalach 5) konserwację i naprawy szafek gazowych 6) likwidację nieprawidłowości podłączeń gazowych (na wąż) 7) reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia 8) informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp. 9) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 10) roboty wykraczające poza w/w zakres należy realizować wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczać kosztorysem powykonawczym; 5. Wewnętrzna instalacja elektryczna Utrzymanie w pełnej sprawności wewnętrznej instalacji elektrycznej poprzez m.in.: 1) usuwanie awarii braku dopływu prądu do mieszkań, lokali użytkowych, pomieszczeń wspólnego użytku (klatek schodowych, piwnic, strychów, pralni) 2) usuwanie przerw w dopływie prądu (np. upalone przewody) - do 10m 3) naprawę połączeń zatablicowych 4) wymianę bezpieczników i gniazd bezpiecznikowych w tablicach administracyjnych danego budynku 5) wymianę listew rozgałęźnych w pomieszczeniach wspólnego użytku 6) wymianę wyłączników na klatkach schodowych, wymianę lub uzupełnienie żarówek zwykłych i świetlówek w lampach klatek schodowych, przed klatkami schodowymi , w piwnicach oraz lampkach orientacyjnych w pomieszczeniach wspólnego użytku 7) przeprowadzenie jeden raz w roku przeglądu stanu technicznego sprawności instalacji elektrycznych zakończonego spisaniem protokołu 8) wykonanie badań ochronnych i pomiarów instalacji elektrycznej ( tylko w lokalach mieszkalnych i usługowych wyszczególnionych w załączniku Nr 2a) 9) kontrola stanu plomb na urządzeniach kontrolno - pomiarowych w nieruchomościach ( liczniki administracyjne ) 10) reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia 11) informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, datę usunięcia, miejsce awarii itp. 12) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 13) roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; II. BRANŻA BUDOWLANA 1) roboty ślusarskie m.in.: a) naprawa zamków, skobli i wkładek patentowych drzwi wejściowych (klatki schodowe, piwnice, strychy) b) naprawa i regulacja samozamykaczy c) otwieranie i zabezpieczanie lokalu podczas komisyjnego otwarcia lokalu oraz zdarzeń losowych d) zabezpieczenie otworów kratek wycieraczkowych, naświetli, balustrad, pochwytów, itp. w przypadku kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych; 2) roboty stolarsko - szklarskie m.in.: a) zabezpieczenie w pomieszczeniach wspólnego użytku stolarki okiennej i drzwiowej, wyłazów dachowych w przypadku dewastacji i innych zdarzeń losowych; 3) roboty dekarskie m.in.: a) awaryjne uszczelnienie połaci dachowych i obróbek blacharskich b) awaryjne miejscowe usuwanie śniegu, nawisów oraz zbijanie sopli z połaci dachowych c) miejscowe czyszczenie koszy zlewowych i rynien 4) roboty murarsko - tynkarskie m.in.: a/ skucie głuchych i spękanych tynków stwarzających zagrożenie dla życia i zdrowia 5) roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym, a w szczególności: a) awaryjna wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek, tynków w lokalach w najmie b) roboty murarsko-tynkarskie, malarskie i stolarskie c) roboty ślusarskie, dekarsko-blacharskie i izolacyjne d) drobne naprawy elementów małej architektury e) drobne roboty brukarskie f) inne roboty nie przewidziane w punktach a-e 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia drobnych remontów w lokalach właścicieli; Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej nieruchomości wyszczególnionych w Załączniku Nr 1do Umowy celem zapoznania się z ich stanem technicznym Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w w/w zakresie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 874126.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Budowlane HARD - PLAST s.c. Maciej Bagienko, Agnieszka Kucharewicz, ul. Mikołowska 188, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 800648,12
  • Oferta z najniższą ceną: 800648,12 oferta z najwyższą ceną: 879812,42
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.