eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa papieru biurowego, drobnych artykułów biurowych, kopert

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Gdańsk: dostawa papieru biurowego, drobnych artykułów biurowych, kopert
Numer ogłoszenia: 30837 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, ul. Piekarnicza 10, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32 13 622, faks 0-58 32 13 827.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa papieru biurowego, drobnych artykułów biurowych, kopert.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: - dostawa papieru biurowego: o formacie A4,A5,A3,A4-kolorowy-o łacznej ilości-6542 szt., - koperty: C6,C5,C4, z nadrukiem i bez nadruku o ilości- 733000szt. - drobnych artykułów biurowych np.:ciekopisy 100 szt.,długopisy 2000szt., dziurkacze 50szt, gumki recepturki 100 op., gumki ołowkowe 50 szt, klej biurowy 250 szt., koszulki A4-150 szt.karton archiwizacyjny 200szt., segregatory 600szt., skoroszyty plastikowe 900szt., spinacze 450 szt., taśma klejąca 250szt., teczka kartonowa 550 szt., tusz 150 szt., wąsy plastikowe 300 szt., zakreślacze 30szt. m zeszyt 100szt., zszywacze 30szt., zszywki 2400szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.72.10 - Skoroszyty kołowe 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa papieru biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU SAMFIX-PAPIER, Gen. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7377049 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7290256

  • Oferta z najniższą ceną: 7290256 / Oferta z najwyższą ceną: 7459974

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa drobnych artykułów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU SAMFIX-PAPIER, ul. Gen. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3114754 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3057027

  • Oferta z najniższą ceną: 3057027 / Oferta z najwyższą ceną: 3364355

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: dostawa kopert

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU SAMFIX-PAPIER, ul. Gen. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3442623 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3409836

  • Oferta z najniższą ceną: 3409836 / Oferta z najwyższą ceną: 3690164

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na poodstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Istnieje duża liczba wykonawców świadczących dostawę,gwarantujących konkurencję.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.