To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-27
Wieluń: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W WIELUNIU
Numer ogłoszenia: 308382 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282776 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8439136, faks 043 8439159.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W WIELUNIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Postanowienia ogólne 1)Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania polegające na kompleksowym utrzymaniu porządku i czystości w obiekcie Urzędu Skarbowego w Wieluniu z siedzibą przy ul. Krakowskie Przedmieście 34 składającym się z budynku biurowego, dwukondygnacyjnego oraz budynku biurowego, czterokondygnacyjnego o powierzchni całkowitej 2113m2. 2)Zamówienie powinno być wykonane w siedzibie Urzędu w terminie od dnia 1 października 2011r. do dnia 30 września 2015 r. 3)Do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane jest zatrudnienie przez Wykonawcę co najmniej 3 pracowników. 4)Zapłata wynagrodzenia za wykonanie usługi będzie dokonywana z dołu, bezgotówkowo, raz w miesiącu, przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury ( rachunku). 5)Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia: a)powierzchnia wykładzin dywanowych - 155m2, b)powierzchnia posadzki z gresu i terakoty - 1958m2, c)liczba okien - 212szt., d)liczba drzwi - 74szt., e)74szt. przewodów kominowych ( wentylacyjnych ) o długości 577 metrów bieżących. 6) Usługi sprzątania budynku obejmują utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, magazynach, archiwum, sanitariatach, ciągach komunikacyjnych, na korytarzach i klatkach schodowych poprzez: a)codzienne zamiatanie oraz mycie posadzek wyłożonych gresem lub terakotą, b)codzienne mycie schodów wewnętrznych i zewnętrznych, klatek schodowych, korytarzy oraz podjazdu wewnątrz dla osób niepełnosprawnych, c)codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, d)codzienne ścieranie kurzu z biurek, mebli biurowych, krzeseł, przy użyciu środków antystatycznych do czyszczenia mebli biurowych oraz usuwanie pajęczyn, e)codzienne czyszczenie lad i przeszkleń na sali obsługi podatników, f)codzienne opróżnianie koszy na śmieci, pojemników w niszczarkach dokumentów i wymiana worków, g)zapewnienie higienicznych warunków i czystości w sanitariatach poprzez codzienne sprzątanie, mycie i czyszczenie sanitariatów, toalet, umywalek, luster i armatury, h)cotygodniowe mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, mebli i sprzętu biurowego oraz parapetów wewnętrznych, i)przynajmniej 3 razy w roku, w miesiącach: marcu, lipcu i listopadzie czyszczenie oświetlenia, okien i grzejników oraz pranie firan i zasłon, j)co najmniej raz w roku w miesiącu wrześniu - zapewnienie czyszczenia przewodów wentylacyjnych przez osobę posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim i przekazanie protokołu wykonania tych czynności Zamawiającemu, k)uzupełnianie mydła i papieru toaletowego w toaletach, l)wykonanie innych prac zleconych przez Zamawiającego. 2.Inne warunki wykonywania usług sprzątania. 1)Wykonawca będzie wykonywał usługi sprzątania przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości posiadających atesty PZH, zakupionych we własnym zakresie. 2)Zamawiający będzie dostarczał Wykonawcy mydło i papier toaletowy do uzupełniania w toaletach. 3)Wykonawca będzie wykonywał usługi w godzinach pracy Urzędu, nie wcześniej niż od godz. 14 - tej i nie później niż do godz. 18 - tej. 4)Usługi sprzątania mogą być wykonywane przez pracowników Wykonawcy po uprzednim, codziennym dokonaniu wpisu w odrębnej ewidencji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATOS Sp z o.o., ul. Widzewska 14, 92-229 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200435,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 151827,36
Oferta z najniższą ceną: 151827,36 / Oferta z najwyższą ceną: 499419,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Jagiełły w Wieluniu"
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- "Budowa ulicy Ludowej w Wieluniu"
- Budowa budynku administracyjno-gospodarczego wraz z chłodnią na sadzonki w Gospodarstwie Szkółkarskim w Mierzycach
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa czynności sanitarno- porządkowych w pomieszczeniach kuchni, zapleczu kuchennym oraz salach konsumpcyjnych.
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania porządku na terenie targowiska, dozorowaniu terenu i obiektów przy ul. Trocinowej 1 w Warszawie, sprzedaży biletów jednodniowych na stanowiska do handlu.
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.