Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Zielona Góra: Dostawa papieru, tonerów, tuszy, materiałów biurowych oraz druków
Numer ogłoszenia: 30843 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, faks 068 4519230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, tonerów, tuszy, materiałów biurowych oraz druków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest dostawa papieru, tonerów, tuszy, materiałów biurowych oraz druków używanych w komórkach organizacyjnych OReg WAM w Zielonej Górze w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 r. w formie dostaw częściowych, w ciągu 24 godzin od złożenia zaówienia przez Zamawiającego (w formie faksu lub e-mail, lub telefonicznie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2, 4, 5 do SIWZ. CPV: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według Kodów Wspólnego Słownika Zamówień 30192000-1; 30192150-7; 30197630-1; 30125110-5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.50-7, 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. PANZET BIS Małgorzata Wiesion
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. PANZET BIS Małgorzata Wiesion
- P.H.U. PANZET BIS, ul. Kręta 39 B/6, 65-788 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63702,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72269,35
Oferta z najniższą ceną: 65966,79 / Oferta z najwyższą ceną: 75274,09
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytaniao cenę, jeżeli przedmiotem są dostawy i usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z tym, że dostawy objętę przedmiotowym postępowaniem spełniają powyższe kryteria, zachodziła przesłanka do udzielenia zamówienia w trybie zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu carvingu oraz kursu baristycznego
- "Bieżące utrzymanie oświetlenia parków i ulic w okresie 1 roku tj. od dnia 01.12.2024 r. do dnia 30.11.2025r."
- Przeprowadzenie kursu florystycznego
- Zakup biblioteki taśmowej z serwerem i oprogramowania do archiwizowania danych do budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze, ul. Spokojna 1
- SERWIS, NAPRAWA I PRZEGLĄDY OKRESOWE SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GDDKiA O/ZG - 2 CZĘŚCI: CZ 1: O/ZG / LABORATORIUM DROGOWE RACULA CZ 2: REJON SŁUBICE
- Usługi cateringowe na rok 2025
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy - II
- Dostawa - tonerów i tuszy oryginałów oraz zamienników.
- Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, biurowych i piśmiennych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w warszawie przez okres 12 miesięcy.
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Zakup drukarek monochromatycznych z tonerami.
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO J. U.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.