eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźsprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-30

POZYCJA 30844

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego, do kontaktów: Tomasz Miazek, ul. Czechosłowacka 8/10, 92-216 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757070, fax 042 6791780, e-mail: zam.publ@csk.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.csk.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Łódź, ul. Czechosłowacka 8/10, ul. Krzemieniecka 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1. Leki stosowane w zakażeniach Pakiet nr 2. Leki przeciwbólowe, przeciwzapalne, przeciwgorączkowe Pakiet nr 3. Leki stosowane w chorobach układu sercowo - naczyniowego Pakiet nr 4. Leki stosowane w chorobach przewodu pokarmowego i cukrzycy Pakiet nr 5. Witaminy, odżywki, mikroelementy Pakiet nr 6. Leki immunosupresyjne, przeciwhistaminowe Pakiet nr 7. Leki - różne Pakiet nr 8. Leki stosowane w dermatologii Pakiet nr 9. Leki psychotropowe i neurologiczne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy tj. osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z dn. 09.02.2004 r. Nr 19, poz. 177 ) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy j.w. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. - Dz. U. nr 19, poz. 177 Wykonawca musi przedstawić: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - koncesję dotyczącą podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym na podstawie art. 74 ust. 1 i 2 pkt. Ustawy Prawo farmaceutyczne z dn. 6 września 2001 r. ( tekst jedn. Dz. Ust. 2004 nr 53 poz. 533 ) - aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należyci. Zamawiający uzna za spełnienie w/w wymogu, jeśli Wykonawca przedstawi minimum jedną dostawę odpowiadającą wartości przedmiotu zamówienia ( na który składa ofertę ) - oraz przedstawi ich potwierdzenie w formie referencji (minimum 1 szt.). - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych ( nie mniej niż 100.000 PLN ) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN ). - oświadczenie, że wszystkie produkty lecznicze ( wymienione w załączniku nr 1B ) posiadają zgodnie z art. 3 ust. 1 i art. 28 ust. 1. Ustawy Prawo farmaceutyczne z dn. 6 września 2001 r. pozwolenia dopuszczenia do obrotu i podlegają wpisowi do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Ponadto wymagamy przedstawienia w postaci załączników: - oświadczenia, że wszystkie produkty lecznicze ( wymienione w załączniku nr 1B ) posiadają zgodnie z art. 3 ust. 1 i art. 28 ust. 1. Ustawy Prawo farmaceutyczne z dn. 6 września 2001 r. pozwolenia dopuszczenia do obrotu i podlegają wpisowi do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Uwaga: Zamawiający zastrzega możliwość zażądania do wglądu oryginałów w/w wpisów bądź zgłoszeń. - aktualnego zezwolenia na sprzedaż środków odurzających i psychotropowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega, iż gdy zezwolenie straci ważność w trakcie okresu związania umową - musi być ono uaktualnione. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 137.000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagamy wniesienia wadium w wysokości 12.340,00 PLN (dla pakietów 1-9) - zgodnie z art. 45 ust. 5 i 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie do 18.07.2007 r. do godz. 10.00 Wykonawca składający ofertę częściową wnosi wadium w niżej podanej wysokości, odpowiednio: Pakiet nr 1. Leki stosowane w zakażeniach - 1.030 zł. Pakiet nr 2. Leki przeciwbólowe, przeciwzapalne, przeciwgorączkowe - 550 zł. Pakiet nr 3. Leki stosowane w chorobach układu sercowo - naczyniowego 1.100 zł. Pakiet nr 4. Leki stosowane w chorobach przewodu pokarmowego i cukrzycy 920 zł. Pakiet nr 5. Witaminy, odżywki, mikroelementy - 910 zł. Pakiet nr 6. Leki immunosupresyjne, przeciwhistaminowe - 240 zł. Pakiet nr 7. Leki - różne - 890 zł. Pakiet nr 8. Leki stosowane w dermatologii - 2.100 zł. Pakiet nr 9. Leki psychotropowe i neurologiczne - 4.600 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy tj. osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z dn. 09.02.2004 r. Nr 19, poz. 177 ) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy j.w. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. - Dz. U. nr 19, poz. 177 Wykonawca musi przedstawić: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - koncesję dotyczącą podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym na podstawie art. 74 ust. 1 i 2 pkt. Ustawy Prawo farmaceutyczne z dn. 6 września 2001 r. ( tekst jedn. Dz. Ust. 2004 nr 53 poz. 533 ) - aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należyci. Zamawiający uzna za spełnienie w/w wymogu, jeśli Wykonawca przedstawi minimum jedną dostawę odpowiadającą wartości przedmiotu zamówienia ( na który składa ofertę ) - oraz przedstawi ich potwierdzenie w formie referencji (minimum 1 szt.). - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych ( nie mniej niż 100.000 PLN ) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN ). - oświadczenie, że wszystkie produkty lecznicze ( wymienione w załączniku nr 1B ) posiadają zgodnie z art. 3 ust. 1 i art. 28 ust. 1. Ustawy Prawo farmaceutyczne z dn. 6 września 2001 r. pozwolenia dopuszczenia do obrotu i podlegają wpisowi do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - opis jak wyżej. Ponadto wymagamy przedstawienia w postaci załączników: - oświadczenia, że wszystkie produkty lecznicze ( wymienione w załączniku nr 1B ) posiadają zgodnie z art. 3 ust. 1 i art. 28 ust. 1. Ustawy Prawo farmaceutyczne z dn. 6 września 2001 r. pozwolenia dopuszczenia do obrotu i podlegają wpisowi do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Uwaga: Zamawiający zastrzega możliwość zażądania do wglądu oryginałów w/w wpisów bądź zgłoszeń. - aktualnego zezwolenia na sprzedaż środków odurzających i psychotropowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega, iż gdy zezwolenie straci ważność w trakcie okresu związania umową - musi być ono uaktualnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.lodz.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, 92-216 Łódź, ul. Czechosłowacka 8/10 lub na konto: Konto na które należy dokonać wpłaty: PKO BP S.A. III Oddz./Łódź nr 97 102033780000 190200112201 oraz przesłanie potwierdzenia dokonania wpłaty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2007, godzina 10:15, Otwarcie ofert nastąpi w budynku B-1 Szpitala, pok.104 (parter) w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5. 1) Krótki opis: Pakiet nr 1. Leki stosowane w zakażeniach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 51.329 PLN neto - 32 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5. 1) Krótki opis: Pakiet nr 2. Leki przeciwbólowe, przeciwzapalne, przeciwgorączkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 27.598 PLN netto - 37 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5. 1) Krótki opis: Pakiet nr 3. Leki stosowane w chorobach układu sercowo - naczyniowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 55.108 PLN netto - 64 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5. 1) Krótki opis: Pakiet nr 4. Leki stosowane w chorobach przewodu pokarmowego i cukrzycy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 45.810 PLN netto - 35 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5. 1) Krótki opis: Pakiet nr 5. Witaminy, odżywki, mikroelementy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 45.419 PLN netto - 33 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5. 1) Krótki opis: Pakiet nr 6. Leki immunosupresyjne, przeciwhistaminowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 12.032 PLN netto - 13 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5. 1) Krótki opis: Pakiet nr 7. Leki - różne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 44.443 PLN netto - 76 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5. 1) Krótki opis: Pakiet nr 8. Leki stosowane w dermatologii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 104.839 PLN netto - 84 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5. 1) Krótki opis: Pakiet nr 9. Leki psychotropowe i neurologiczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 229.621 PLN netto - 123 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.