Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-24
Żurawica: Dostawa wraz z montażem sprzętu kuchennego i innego oraz dostawa wózka -pojazdu akumulatorowego do przewożenia termosów z posiłkami stanowiących część wyposażenia Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr 1 (budynek nr 1) Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy.
Numer ogłoszenia: 30845 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy , ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, faks 672-37-21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalzurawica.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem sprzętu kuchennego i innego oraz dostawa wózka -pojazdu akumulatorowego do przewożenia termosów z posiłkami stanowiących część wyposażenia Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr 1 (budynek nr 1) Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) pakiet 1 - dostawa wraz z montażem sprzętu kuchennego i innego; 2) pakiet 2 - dostawa wózka (pojazdu akumulatorowego) do przewożenia termosów z posiłkami ; - stanowiących część wyposażenia Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr 1 (budynek nr 1) Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji zawierające Formularz asortymentowo-cenowy oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych wyposażenia. 3.Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych z zachowaniem podziału na pakiety: 1)pakiet 1 - dostawa wraz z montażem sprzętu kuchennego i innego, 2)pakiet 2 - dostawa wózka (pojazdu akumulatorowego) do przewożenia termosów z posiłkami. 4.Zamawiający zastrzega w postępowaniu składanie oferty przez wykonawcę na całość asortymentu określonego w pakiecie Nr 1 Formularz asortymentowo - cenowy, stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5.Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy, niż 2016r.), odpowiadający wymogom specyfikacji, musi być kompletny, a po zamontowaniu i ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na wyposażenie równoważne z zamawianym o takiej samej lub lepszej jakości (o parametrach takich samych lub lepszych od wykazanych w załączniku Nr 3 do SIWZ). Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez zamawiającego. 5. Okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia winien wynosić minimum 24 miesiące..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.21.10-1, 39.22.11.10-1, 39.22.11.50-3, 39.30.00.00-5, 39.71.31.00-4, 42.51.31.00-6, 34.91.20.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: 1)pakiet 1- dostawę wraz z montażem sprzętu kuchennego i innego w wysokości 1000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2)pakiet 2 - dostawa wózka (pojazdu akumulatorowego) do przewożenia termosów z posiłkami w wysokości 1200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania w/w warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w postepowaniu poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania w/w warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w postepowaniu poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania w/w warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w postepowaniu poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania w/w warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w postepowaniu poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania w/w warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w postepowaniu poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, o tym czy zamierza wykonać część przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców i wskazać w oświadczeniu tę część zamówienia. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 2. Wykonawca dostarczy materiały informacyjne w języku polskim (opisy, katalogi) dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ w odniesieniu do parametrów technicznych oraz materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia; 3. Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ o okresie udzielonej gwarancji na oferowany: a) pakiet 1 - sprzęt kuchenny i inny, b) pakiet 2 - wózek (pojazd akumulatorowy) do przewożenia termosów z posiłkami. - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpsp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy 37-710, ul. Różana 9, (budynek Administracji nr 15, pokój nr 02 - Zamówienia Publiczne ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy 37-710, ul. Różana 9, (budynek Administracji nr 15, pokój nr 10 - Sekretariat Szpitala).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1 - dostawa wraz z montażem sprzętu kuchennego i innego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji zawierające Formularz asortymentowo-cenowy oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych wyposażenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.21.10-1, 39.22.11.10-1, 39.22.11.50-3, 39.30.00.00-5, 39.71.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2 - dostawa wózka -pojazdu akumulatorowego do przewożenia termosów z posiłkami..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji zawierające Formularz asortymentowo-cenowy oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych wyposażenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
INNE PRZETARGI ŻURAWICA
więcej: przetargi ŻURAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Baru na Kąpielisku Fala
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biblioteki zajmującej część parteru w budynku użyteczności publicznej na CUS zlok. na dz. nr 1001 w m. Ryglice, gmina Ryglice
więcej: Telefony bezprzewodowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.