Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Węgierska Górka: Dostawa materiałów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu pt. Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 308465 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266379 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Węgierskiej Górce, ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8641501, faks 033 8641780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu pt. Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu pt. Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych a) Zadanie nr 1- (Dostawa : komputera, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania do komputera, radiomagnetofonu z odtwarzaczem, telewizora, DVD, KAYBOARD, sprzętu nagłaśniającego). CPV: 30 21 33 00-8, 30 23 21 10-8, 32 32 00 00-2, 32 32 34 00-7, 32 34 20 00 -2, 48 00 00 00-8 b) Zadanie nr 2 - (Dostawa: szafy, biurka, fotela, krzeseł, stolików, dywanu, mebli, tablic korkowych, szatni, )CPV: 39 10 00 00-3, 39 11 20 00-0,39 14 13 00-5, 39 12 11 00-7, 39 11 11 00-4 c) Zadanie nr 3- (Dostawa: pomocy dydaktycznych, wyprawek do zajęć plastycznych, lusterek, obrazków demonstracyjnych, gier logopedycznych, pomocy do ćwiczeń oddechowych, instrumentów perkusyjnych , pomocy do zabaw taneczno-ruchowych, pomocy dydaktycznych do nauki języka angielskiego, maty gimnastycznej, pomocy do zabaw ruchowych)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 32.32.34.00-7, 39.11.20.00-0, 39.14.13.00-5, 39.12.11.00-7, 39.11.11.00-4, 39.16.21.10-9, 37.31.00.00-4, 37.52.00.00-9, 37.52.40.00-7, 37.42.10.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach projektu pn.Równy start przedszkolaka w ramach priorytetu IX.Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa : komputera,urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania do komputera, radiomagnetofonu z odtwarzaczem,telewizora, DVD, KAYBOARD, sprzetu nagłaśniającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMPLAND SPÓŁKA CYWILNA KRZYSZTOF CZERNEK, ŁUKASZ SPOREK
jakie przetargi wygrała firma
KOMPLAND SPÓŁKA CYWILNA KRZYSZTOF CZERNEK, ŁUKASZ SPOREK
- Usługi Informatyczne Juraszek Czernek, ul.Wyzwolenia 8, 34-350 Węgierska Górka, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40327,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39875,41
Oferta z najniższą ceną: 39875,41 / Oferta z najwyższą ceną: 40800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa: szafy biurka, fotela , krzeseł, dywanu, mebli, tablic korkowych, szatni.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Pro-Kall-Hand Sp.z o.o, ul.Marszałkowska 80, 00-517 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16081,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10994,10
Oferta z najniższą ceną: 10994,10 / Oferta z najwyższą ceną: 14161,17
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa: pomocy dydaktycznych, wyprawek do zajęć plastycznych, lusterek, obrazków demonstracyjnych, gier logopedycznych, pomocy do ćwiczeń oddechowych, instrumentów perkusyjnych, pomocy do zabaw taneczno-ruchowych, pomocy dydaktycznych do nauki języka angielskiego, maty gimnastycznej, pomocy do zabaw ruchowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino sp. z o.o sp.k, ul.Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142986,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 177404,00
Oferta z najniższą ceną: 177404,00 / Oferta z najwyższą ceną: 171404,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie"
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.