Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ostrów Wielkopolski: przetarg nieograniczony powyżej 60.000 euro na dostawy nici chirurgicznych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim ( liczba zadań: 8 pakietów ) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Iwona Stachowiak, Dariusz Fross, Michał Skup, ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5951118, e-mail: dfross@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.osw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony powyżej 60.000 euro na dostawy nici chirurgicznych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim ( liczba zadań: 8 pakietów ). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy nici chirurgicznych dla ZZOZ. Zamówienie obejmuje 8 części, szczegółowo określonych w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr: 1, 2, 4, 5. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagania dla oferowanych dostaw: 1. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot dostaw spełniał parametry określone w zał. nr 2 do siwz, co będzie oceniane przez Zamawiającego na podstawie wypełnionego załącznika. 2. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieorganicznego na dostawy nici chirurgicznych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim (znak sprawy NZP/10/07 ) winny być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. 2004.93.896.z późniejszymi zmianami), co będzie oceniane przez Zamawiającego na podstawie wypełnionego załącznika do siwz nr 5. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.775 zł. - w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety określone w załączniku nr 2 lub - w przypadku złożenia ofert częściowych na kompletne pakiety od 1 do 8 - w wysokości: pakiet nr 1 - 460 zł., pakiet nr 2 - 45 zł., pakiet nr 3 - 3 400 zł., pakiet nr 4 - 360 zł, pakiet nr 5 - 160 zł., pakiet nr 6 - 1 130 zł., pakiet nr 7 - 160 zł., pakiet nr 8 - 60 zł. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert z zaznaczeniem numeru pakietu, którego dotyczy wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami ). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Bank Zachodni WBK S.A. O/Ostrów Wlkp. o numerze: 85 1090 1160 0000 0000 1601 0550 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie IX siwz. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać: a) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) dowód wpłaty wadium. Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga załączenie do oferty: c) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie IX d) e), g) siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Wszelkie dokumenty stanowiące ofertę należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.osw.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego codziennie od godz. 7:00 do 14:35, z wyjątkiem sobót, a w ostatnim dniu składania ofert do godziny 12:00.Stosowną opłatę należy uiścić w kasie Szpitala.Ponadto specyfikacja zostanie wysłana za pobraniem listem poleconym po złożeniu przez Wykonawcę stosownego wniosku. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 12:30, siedziba Zamawiającego, budynek Administracji, sekretariat pokój nr 10.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1. 1) Krótki opis: Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilament, podtrzymujący 6-8 tygodni, wchłaniający się w okresie 180-210 dni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 6 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2. 1) Krótki opis: Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilament, podtrzymujący 3-4 tygodni, wchłaniający się w okresie 90-120 dni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 2 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3. 1) Krótki opis: Szew syntetyczny z kwasu glikolowego i mlekowego, pleciony, powlekany, podtrzymujący 5 tygodni, 75 % siły podtrzymywania po 2 tygodniach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 21 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4. 1) Krótki opis: Szew syntetyczny z kwasu glikolowego i mlekowego, pleciony, powlekany, podtrzymujący 10-14 dni, 0 % podtrzymywania po 14 dniach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 5 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5. 1) Krótki opis: Szew syntetyczny z kwasu glikolowego i mlekowego, pleciony, powlekany środkiem antybakteryjnym, podtrzymujący 5 tygodni, 75 % siły podtrzymywania po 2 tygodniach, wchłaniający się w okresie 56-70 dni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 8 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6. 1) Krótki opis: Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament poliamidowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 9 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7. 1) Krótki opis: Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament polipropylenowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 7 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8. 1) Krótki opis: Szew syntetyczny, niewchłanialny, pleciony, powlekany, poliestrowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 2 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa papieru do drukarek , artykułów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
- Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, a także umożliwienie ich spożycia, lub zabrania na wynos oraz zapewnienie ich dowozu dla podopiecznych MOPS w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci, młodzieży i dorosłych z zaburzeniami psychicznymi klientów GOPS w Ostrowie Wlkp. w miejscu ich zamieszkania od 02.01.2025 do 31.12.2025
- Zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Szymborskiej w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy siatek oraz taśm, chirurgicznych i ginekologicznych
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych oraz odzieży ochronnej.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.