Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Poznań: Zakup urządzeń warsztatowych, elektronarzędzi, narzędzi ręcznych i wyposażenia magazynów
Numer ogłoszenia: 308521 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń warsztatowych, elektronarzędzi, narzędzi ręcznych i wyposażenia magazynów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych, elektronarzędzi, narzędzi ręcznych i wyposażenia magazynów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań: Zadanie nr 1 - bezprzewodowy podnośnik kolumnowy (w ilości dwóch samodzielnych kolumn), podpory pod pojazd Zadanie nr 2 - narzędzia, osprzęt i urządzenia pneumatyczne Zadanie nr 3 - elektronarzędzia, urządzenia warsztatowe i osprzęt do nich Zadanie nr 4 - mobilny wózek do kół pojazdów ciężarowych, dźwig warsztatowy Zadanie nr 5 - narzędzia ręczne, wyposażenie warsztatów Zadanie nr 6 - wyposażenie magazynów 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera załącznik nr 3 oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne, załącznik nr 4 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 43.80.00.00-1, 42.65.00.00-7, 42.40.00.00-0, 38.90.00.00-4, 34.90.00.00-6, 31.20.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, formularze cenowe, stanowiący załącznik nr 3 (3/1, 3/2, 3/3, 3/4,3/5,3/6) do SIWZ dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, ul, Wojska Polskiego 86/90, Poznań, u p. Małgorzaty Spychalskiej tel 61 857 52 45.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 86/90, Poznań , kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3 od pon-pt w godz. od 7.30-11.00 oraz od 13.30-15.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup bezprzewodowego podnośnika kolumnowy (w ilości dwóch samodzielnych kolumn), podpory pod pojazd.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BEZPRZEWODOWY PODNOŚNIK KOLUMNOWY (W ILOŚCI DWÓCH KOLUMN) Z ADAPTEREM DO PODNOSZENIA POJAZDU TYPU HMMWV szt. 1 PODPORA POD POJAZD O NOŚNOŚCI 12 TON szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup narzędzi, osprzętu i urządzenia pneumatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KLUCZ PNEUMATYCZNY 3/4 szt. 1 KLUCZ PNEUMATYCZNY 1/2 szt. 1 ZAKRĘTAK KĄTOWY 1/2 szt. 2 WĄŻ PCV SPIRALNY Z SZYBKOZŁĄCZKĄ I KRÓĆCEM 10X1 10 M (DŁ. ROBOCZA 6 M) MAX CIŚNIENIE 8 BAR szt. 20 WĄŻ PCV SPIRALNY Z SZYBKOZŁĄCZKĄ I KRÓĆCEM 8X1 5 M (DŁ. ROBOCZA 2,5 M) MAX. CIŚNIENIE 8 BAR szt. 20 PRZEWÓD CIŚNIENIOWY NA BĘBNIE 20 M szt. 3 PISTOLET DO MALOWANIA ZBIORNIK GÓRNY 0.5 L szt. 5 PISTOLET DO POMPOWANIA OPON MIN. 10 BAR szt. 1 SMAROWNICA PNEUMATYCZNA 13 KG szt. 1 ZESTAW KLUCZY UDAROWYCH (NASADEK) 1/2KRÓTKICH szt. 1 ZESTAW KLUCZY UDAROWYCH (NASADEK) 1/2DŁUGICH szt. 1 ZESTAW KLUCZY UDAROWYCH (NASADEK) 3/4 szt. 1 PRZEDŁUŻKA UDAROWA 1 DŁUGOŚĆ 175 MM szt. 1 PRZEDŁUŻKA UDAROWA 3/4DŁUGOŚĆ 175 MM szt. 1 PODNOŚNIK PNEUMATYCZNO - HYDRAULICZNY 20 T szt. 2 NASADKA UDAROWA 1 36 MM DŁUGA szt. 1 NASADKA UDAROWA 1 41 MM DŁUGA szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 42.65.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup elektronarzędzi, urządzenia warsztatowe i osprzęt do nich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZLIFIERKA STOŁOWA DWUTARCZOWA 150 MM szt. 2 SZLIFIERKA STOŁOWA DWUTARCZOWA 200 MM szt. 2 SZLIFIERKA STOŁOWA DWUTARCZOWA 250 MM szt. 3 SZLIFIERKA KĄTOWA 125 szt. 4 SZLIFIERKA KĄTOWA 115 szt. 4 SZLIFIERKA KĄTOWA 180 szt. 1 WIERTARKA ELEKTRYCZNA UDAROWA DWUBIEGOWA szt. 1 WIERTARKA ELEKTRYCZNA DWUBIEGOWA szt. 3 WIERTARKA ELEKTRYCZNA szt. 2 LUTOWNICA GAZOWA szt. 2 STACJA LUTOWNICZA szt. 2 MIERNIK UNIWERSALNY CYFROWY szt. 2 WIERTARKA STOŁOWA szt. 3 WIERTARKA STOŁOWA szt. 1 PRZEDŁUŻACZ ELEKTRYCZNY BĘBNOWY 230 V szt. 6 PRZEDŁUŻACZ ELEKTRYCZNY BĘBNOWY 400 V szt. 3 LAMPA PRZENOŚNA WARSZTATOWA szt. 15 LAMPA NA STATYWIE szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.20.00.00-8, 38.90.00.00-4, 42.65.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup mobilnego wózka do kół pojazdów ciężarowych, dźwig warsztatowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MOBILNY WÓZEK DO KÓŁ szt. 1 DŹWIG WARSZTATOWY 1500 KG szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup narzędzi ręcznych, wyposażenie warsztatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MŁOTEK 2000 G szt. 3 KOMPLET KLUCZY NASADOWYCH 1/4 szt. 2 KOMPLET KLUCZY NASADOWYCH 1/2 szt. 2 KOMPLET KLUCZY NASADOWYCH 3/4 szt. 2 ŚCISK STOLARSKI 300 MM szt. 1 IMADŁO WARSZTATOWE ŚLUSARSKIE OBROTOWE 125 MM szt. 2 IMADŁO WARSZTATOWE ŚLUSARSKIE OBROTOWE 150 MM szt. 4 IMADŁO WARSZTATOWE ŚLUSARSKIE OBROTOWE 175 MM szt. 2 KLUCZ TAŚMOWY DO FILTRÓW 25 - 160 MM szt. 4 PRZEDŁUŻKA DO GWINTOWNIKÓW PNBa 5 szt. 1 PRZEDŁUŻKA DO GWINTOWNIKÓW PNBa 6,3 szt. 1 PRZEDŁUŻKA DO GWINTOWNIKÓW PNBa 8 szt. 1 PRZEDŁUŻKA DO GWINTOWNIKÓW PNBa 9 szt. 1 PRZEDŁUŻKA DO GWINTOWNIKÓW PNBa 10 szt. 1 KLUCZ PŁASKI 55 - 60 MM szt. 1 KOMPLET WKRĘTAKÓW szt. 3 SZCZYPCE TNĄCE BOCZNE szt. 4 SZCZYPCE TNĄCE CZOŁOWE szt. 4 ZESTAW DO PRZECINANIA NAKRĘTEK szt. 1 SZCZYPCE DO ZACISKANIA KONEKTORÓW szt. 1 LEŻANKA WARSZTATOWA szt. 2 KOMPLET DŹWIGNI DO ZAPINEK TAPICERSKICH szt. 1 ZESTAW KOŃCÓWEK WKRETAKOWYCH TYPU BIT szt. 2 UNIWERSALNY WYCISKACZ DO PRZEGUBÓW KULOWYCH szt. 1 DŹWIGNIA DO ROZŁĄCZANIA PRZEGUBÓW KULOWYCH szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup wyposażenia magazynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WÓZEK GOSPODARCZY MACIEJ szt. 1 WÓZEK PALETOWY MASZTOWY 1000 KG szt. 1 WÓZEK GOSPODARCZY SIATKOWY STACH IV szt. 6 WÓZEK GOSPODARCZY PLATFORMOWY STACH III szt. 1 WÓZEK GOSPODARCZY STACH IV Z RAMKĄ szt. 1 DRABINA ALUMINIOWA JEDNOSTRONNA szt. 1 SCHODKI ALUMINIOWE szt. 2 POMOST SAMOJEZDNY MAGAZYNOWY 1500 MM szt. 1 WÓZEK PALETOWY NOŻYCOWY szt. 1 WÓZEK PALETOWY RĘCZNY 1150 MM szt. 2 WÓZEK PALETOWY RĘCZNY 800 MM szt. 2 WÓZEK SCHODOWY ALOŚ II szt. 4 NAPINACZ TAŚMY POLIPROPYLENOWEJ szt. 1 ZAPINKA DRUCIANE 13 MM OP. - 1000 SZT. op. 1 TAŚMA POLIPROPYLENOWA 12 MM op. 1 DYSPENSER METALOWY DO FOLII STRETCH szt. 1 DYSPENSER METALOWY DO TAŚMY PAKOWEJ szt. 1 FOLIA STRETCH 500 MM GR. 20 ?m WAGA 2-2,5 KG szt. 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.90.00.00-6, 42.40.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzenia do dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Zakup, dostawa oraz uruchomienie ciągnika z osprzętem oraz narzędzi
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Biobanku na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części
więcej: Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.