eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup urządzeń warsztatowych, elektronarzędzi, narzędzi ręcznych i wyposażenia magazynów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Poznań: Zakup urządzeń warsztatowych, elektronarzędzi, narzędzi ręcznych i wyposażenia magazynów
Numer ogłoszenia: 308521 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń warsztatowych, elektronarzędzi, narzędzi ręcznych i wyposażenia magazynów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych, elektronarzędzi, narzędzi ręcznych i wyposażenia magazynów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań: Zadanie nr 1 - bezprzewodowy podnośnik kolumnowy (w ilości dwóch samodzielnych kolumn), podpory pod pojazd Zadanie nr 2 - narzędzia, osprzęt i urządzenia pneumatyczne Zadanie nr 3 - elektronarzędzia, urządzenia warsztatowe i osprzęt do nich Zadanie nr 4 - mobilny wózek do kół pojazdów ciężarowych, dźwig warsztatowy Zadanie nr 5 - narzędzia ręczne, wyposażenie warsztatów Zadanie nr 6 - wyposażenie magazynów 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera załącznik nr 3 oraz wymagania eksploatacyjno- techniczne, załącznik nr 4 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 43.80.00.00-1, 42.65.00.00-7, 42.40.00.00-0, 38.90.00.00-4, 34.90.00.00-6, 31.20.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, formularze cenowe, stanowiący załącznik nr 3 (3/1, 3/2, 3/3, 3/4,3/5,3/6) do SIWZ dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, ul, Wojska Polskiego 86/90, Poznań, u p. Małgorzaty Spychalskiej tel 61 857 52 45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 86/90, Poznań , kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3 od pon-pt w godz. od 7.30-11.00 oraz od 13.30-15.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup bezprzewodowego podnośnika kolumnowy (w ilości dwóch samodzielnych kolumn), podpory pod pojazd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BEZPRZEWODOWY PODNOŚNIK KOLUMNOWY (W ILOŚCI DWÓCH KOLUMN) Z ADAPTEREM DO PODNOSZENIA POJAZDU TYPU HMMWV szt. 1 PODPORA POD POJAZD O NOŚNOŚCI 12 TON szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup narzędzi, osprzętu i urządzenia pneumatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KLUCZ PNEUMATYCZNY 3/4 szt. 1 KLUCZ PNEUMATYCZNY 1/2 szt. 1 ZAKRĘTAK KĄTOWY 1/2 szt. 2 WĄŻ PCV SPIRALNY Z SZYBKOZŁĄCZKĄ I KRÓĆCEM 10X1 10 M (DŁ. ROBOCZA 6 M) MAX CIŚNIENIE 8 BAR szt. 20 WĄŻ PCV SPIRALNY Z SZYBKOZŁĄCZKĄ I KRÓĆCEM 8X1 5 M (DŁ. ROBOCZA 2,5 M) MAX. CIŚNIENIE 8 BAR szt. 20 PRZEWÓD CIŚNIENIOWY NA BĘBNIE 20 M szt. 3 PISTOLET DO MALOWANIA ZBIORNIK GÓRNY 0.5 L szt. 5 PISTOLET DO POMPOWANIA OPON MIN. 10 BAR szt. 1 SMAROWNICA PNEUMATYCZNA 13 KG szt. 1 ZESTAW KLUCZY UDAROWYCH (NASADEK) 1/2KRÓTKICH szt. 1 ZESTAW KLUCZY UDAROWYCH (NASADEK) 1/2DŁUGICH szt. 1 ZESTAW KLUCZY UDAROWYCH (NASADEK) 3/4 szt. 1 PRZEDŁUŻKA UDAROWA 1 DŁUGOŚĆ 175 MM szt. 1 PRZEDŁUŻKA UDAROWA 3/4DŁUGOŚĆ 175 MM szt. 1 PODNOŚNIK PNEUMATYCZNO - HYDRAULICZNY 20 T szt. 2 NASADKA UDAROWA 1 36 MM DŁUGA szt. 1 NASADKA UDAROWA 1 41 MM DŁUGA szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 42.65.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup elektronarzędzi, urządzenia warsztatowe i osprzęt do nich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZLIFIERKA STOŁOWA DWUTARCZOWA 150 MM szt. 2 SZLIFIERKA STOŁOWA DWUTARCZOWA 200 MM szt. 2 SZLIFIERKA STOŁOWA DWUTARCZOWA 250 MM szt. 3 SZLIFIERKA KĄTOWA 125 szt. 4 SZLIFIERKA KĄTOWA 115 szt. 4 SZLIFIERKA KĄTOWA 180 szt. 1 WIERTARKA ELEKTRYCZNA UDAROWA DWUBIEGOWA szt. 1 WIERTARKA ELEKTRYCZNA DWUBIEGOWA szt. 3 WIERTARKA ELEKTRYCZNA szt. 2 LUTOWNICA GAZOWA szt. 2 STACJA LUTOWNICZA szt. 2 MIERNIK UNIWERSALNY CYFROWY szt. 2 WIERTARKA STOŁOWA szt. 3 WIERTARKA STOŁOWA szt. 1 PRZEDŁUŻACZ ELEKTRYCZNY BĘBNOWY 230 V szt. 6 PRZEDŁUŻACZ ELEKTRYCZNY BĘBNOWY 400 V szt. 3 LAMPA PRZENOŚNA WARSZTATOWA szt. 15 LAMPA NA STATYWIE szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.20.00.00-8, 38.90.00.00-4, 42.65.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup mobilnego wózka do kół pojazdów ciężarowych, dźwig warsztatowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MOBILNY WÓZEK DO KÓŁ szt. 1 DŹWIG WARSZTATOWY 1500 KG szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup narzędzi ręcznych, wyposażenie warsztatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MŁOTEK 2000 G szt. 3 KOMPLET KLUCZY NASADOWYCH 1/4 szt. 2 KOMPLET KLUCZY NASADOWYCH 1/2 szt. 2 KOMPLET KLUCZY NASADOWYCH 3/4 szt. 2 ŚCISK STOLARSKI 300 MM szt. 1 IMADŁO WARSZTATOWE ŚLUSARSKIE OBROTOWE 125 MM szt. 2 IMADŁO WARSZTATOWE ŚLUSARSKIE OBROTOWE 150 MM szt. 4 IMADŁO WARSZTATOWE ŚLUSARSKIE OBROTOWE 175 MM szt. 2 KLUCZ TAŚMOWY DO FILTRÓW 25 - 160 MM szt. 4 PRZEDŁUŻKA DO GWINTOWNIKÓW PNBa 5 szt. 1 PRZEDŁUŻKA DO GWINTOWNIKÓW PNBa 6,3 szt. 1 PRZEDŁUŻKA DO GWINTOWNIKÓW PNBa 8 szt. 1 PRZEDŁUŻKA DO GWINTOWNIKÓW PNBa 9 szt. 1 PRZEDŁUŻKA DO GWINTOWNIKÓW PNBa 10 szt. 1 KLUCZ PŁASKI 55 - 60 MM szt. 1 KOMPLET WKRĘTAKÓW szt. 3 SZCZYPCE TNĄCE BOCZNE szt. 4 SZCZYPCE TNĄCE CZOŁOWE szt. 4 ZESTAW DO PRZECINANIA NAKRĘTEK szt. 1 SZCZYPCE DO ZACISKANIA KONEKTORÓW szt. 1 LEŻANKA WARSZTATOWA szt. 2 KOMPLET DŹWIGNI DO ZAPINEK TAPICERSKICH szt. 1 ZESTAW KOŃCÓWEK WKRETAKOWYCH TYPU BIT szt. 2 UNIWERSALNY WYCISKACZ DO PRZEGUBÓW KULOWYCH szt. 1 DŹWIGNIA DO ROZŁĄCZANIA PRZEGUBÓW KULOWYCH szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup wyposażenia magazynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WÓZEK GOSPODARCZY MACIEJ szt. 1 WÓZEK PALETOWY MASZTOWY 1000 KG szt. 1 WÓZEK GOSPODARCZY SIATKOWY STACH IV szt. 6 WÓZEK GOSPODARCZY PLATFORMOWY STACH III szt. 1 WÓZEK GOSPODARCZY STACH IV Z RAMKĄ szt. 1 DRABINA ALUMINIOWA JEDNOSTRONNA szt. 1 SCHODKI ALUMINIOWE szt. 2 POMOST SAMOJEZDNY MAGAZYNOWY 1500 MM szt. 1 WÓZEK PALETOWY NOŻYCOWY szt. 1 WÓZEK PALETOWY RĘCZNY 1150 MM szt. 2 WÓZEK PALETOWY RĘCZNY 800 MM szt. 2 WÓZEK SCHODOWY ALOŚ II szt. 4 NAPINACZ TAŚMY POLIPROPYLENOWEJ szt. 1 ZAPINKA DRUCIANE 13 MM OP. - 1000 SZT. op. 1 TAŚMA POLIPROPYLENOWA 12 MM op. 1 DYSPENSER METALOWY DO FOLII STRETCH szt. 1 DYSPENSER METALOWY DO TAŚMY PAKOWEJ szt. 1 FOLIA STRETCH 500 MM GR. 20 ?m WAGA 2-2,5 KG szt. 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.90.00.00-6, 42.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.