Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Ośno Lubuskie: Dostawę opału dla placówek oświatowych na terenie gminy Ośno Lubuskie
Numer ogłoszenia: 308558 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół , ul. Jeziorna 3, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571348, faks 095 7571351.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę opału dla placówek oświatowych na terenie gminy Ośno Lubuskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału dla placówek oświatowych na terenie gminy Ośno Lubuskie w roku szkolnym 2009/2010. Opał ma zostać dostarczony do wymienionych placówek, sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. Przewidywana ilość, gatunek opału i parametry : Zespół Szkół Publicznych w Ośnie Lubuskim, ul. Jeziorna 3 - miał węglowy- wartość opałowa ok. 21 000 kJ/kg - w max. ilości 150 ton; - węgiel orzech II - wartość opałowa ok. 29 000 kJ/kg w max ilość 20 ton Szkoła Podstawowa w Smogórach - - węgiel orzech II - wartość opałowa ok. 29 000 kJ/kg - w max. ilości 60 ton; Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości podane zostały dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast dostawy mogą objąć ilości mniejsze - zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium w postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych w tym: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 3.Należycie wykonali w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 PLN netto. 4.certyfikat jakości węgla wystawiony przez producenta. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III.2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców do uzupełnienia oferty nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany złożyć w terminie określonym w pkt VII.1 SIWZ oraz formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1)ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ ; 2)dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)oświadczenia o treści określonej w art.22 ust.1 pkt 1-3 oraz art.24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ); d)wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 PLN netto wraz z referencjami lub dokumentami potwierdzającymi jednoznacznie, że dostawy te zostały wykonane należycie; e)certyfikat jakości węgla wystawiony przez producenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół - parter budynku
ul. Jeziorna 3
69-220 Ośno Lubuskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ul. Jeziorna 3 69-220 Ośno Lubuskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.