eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODÓW DO DOLNOŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Wrocław: ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODÓW DO DOLNOŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 308609 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3697400, faks 071 3643702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA OSOBA PRAWNA, AGENCJA PŁATNICZA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODÓW DO DOLNOŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych samochodów osobowych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno z wybranych przez wykonawcę zadań: Zadanie I - zakup 2 samochodów osobowych dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego spełniających następujące parametry techniczno - eksploatacyjne: 1) Samochód fabrycznie nowy model roku 2008 2) Nadwozie 4 lub 5 drzwiowe typu sedan lub kombi 3) Kolor samochodu z podstawowej palety barw. 4) Silnik benzyna o pojemności minimum 1,6 l jako oznaczenie handlowe 5) Moc silnika minimum 70KW 6) Wspomaganie układu kierowniczego 7) Manualna skrzynia biegów 8) Co najmniej dwie poduszki powietrzne (kierowca / pasażer) 9) Klimatyzacja 10) ABS 11) Pozostałe systemy (wspomagania, bezpieczeństwa, itp.) do wyboru 12) Centralny zamek 13) Immobilizer 14) Światła przeciwmgielne tył 15) Lusterka boczne podgrzewane, regulowane elektrycznie/manualnie 16) Radio z instalacją i głośnikami 17) Autoalarm 18) Trójkąt odblaskowy 19) Gaśnica 20) Apteczka samochodowa 21) Długość samochodu minimum 4500 mm 22) Gwarancja producenta: a) Na perforacje blachy minimum 5 lat b) Mechaniczna minimum 2 lata bez limitu kilometrów c) Na lakier minimum 2 lata 23) Pakiet ubezpieczeniowy zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku w zakresie OC; AC- także od kradzieży oraz NW 24) Minimum 1 autoryzowana stacja obsługi na terenie województwa. Zadanie II - zakup 2 samochodów osobowych z napędem na 4 koła dla Biur Kontroli na Miejscu w Dolnośląskim Oddziale Regionalnym spełniających następujące parametry techniczno - eksploatacyjne: 1) Samochód fabrycznie nowy model roku 2008 2) Nadwozie 3/4/5 drzwiowe 3) Kolor samochodu dowolny 4) Silnik benzynowy lub diesel o minimalnej pojemności silnika 1300 ccm 5) Moc silnika minimum 75 KW 6) Napęd na cztery koła 7) Możliwość manualnego wyboru przełączania układu napędowego na tryb 2WD lub 4WD 8) Wspomaganie układu kierowniczego 9) Manualna skrzynia biegów 10) Minimalny prześwit podwozia 180 mm 11) Immobilizer 12) Minimum 2 poduszki powietrzne 13) Gniazdo 12V 14) Radioodtwarzacz 15) Autoalarm 16) Trójkąt odblaskowy 17) Gaśnica 18) Apteczka samochodowa 19) Gwarancja producenta: a) Na perforacje blachy minimum 6 lat b) Mechaniczna minimum 2 lata lub 100 000 kilometrów c) Na lakier minimum 1 rok 20) Pakiet ubezpieczeniowy zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku w zakresie OC; AC- także od kradzieży oraz NW 21) Minimum 1 autoryzowana stacja obsługi na terenie województwa. W przypadku propozycji zawierających rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego niż podane powyżej, uznaje się warunek za spełniony. Samochody powinny spełniać warunki, od których właściwe przepisy prawa w trym ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) umożliwiają dopuszczenie danego pojazdu do ruchu na terytorium RP, potwierdzone świadectwem homologacji dla danego samochodu lub świadectwem homologacji dla danego typu pojazdu (kierownica po lewej stronie). Odbiór przez Zamawiającego samochodów nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Stron: - w siedzibie Zamawiającego przy ul. Giełdowej 8, jeżeli Wykonawca jest z terenu Wrocławia lub pobliskiej okolicy, - jeżeli Wykonawca jest spoza terenu Wrocławia, odbiór samochodów nastąpi we Wrocławiu lub pobliskiej okolicy, w miejscu umożliwiającym odbiór samochodów, po zarejestrowaniu samochodów przez Zamawiającego i ubezpieczeniu samochodów przez Wykonawcę. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcy, przy czym za jego działania Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym składnej oferty informacji, w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale V SIWZ. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w Rozdziale V SIWZ) lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone i podpisane przez każdego Wykonawcę). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę odrębnie dla każdego z podmiotów występujących wspólnie. Powyższe dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oceny spełniania warunków zamawiający będzie dokonywał poprzez analizę dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ARIMR.GOV.PL.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląki Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnoślaski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowe informacje na temat postępowania oraz Istotne Warunki Zamówienia można otrzymać w siedzibie Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego we Wrocławiu, ul. Giełdowa 8, w pok. 106, I piętro w godz. od 08.15 do 16.15. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami: Magdalena Skalska-Kozdrowska (071 364 71 10). W przypadku odbioru SIWZ od Zamawiającego (w formie papierowej) należy: Pisemną prośbę (wniosek) o przysłanie SIWZ wraz z kopią przelewu przysyłać na nr faksu: 071 364 37 02. SIWZ można odebrać osobiście lub na wniosek wykonawcy SIWZ zostanie niezwłocznie wysłana listem poleconym. Opłata za SIWZ wynosi 10,00 zł; kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, podając tytuł wpłaty: SIWZ - samochody, a potwierdzenie przelewu przekazać przy odbiorze specyfikacji. Nr rachunku Zamawiającego: 25 2030 0045 1110 0000 00 354190. Nie ma możliwości wnoszenia opłaty za SIWZ w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie wystawia faktur. SIWZ nie będzie wysyłana za pobraniem opłaty..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: zakup 2 samochodów osobowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2008r. 2 samochodów osobowych dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego spełniających następujące parametry techniczno - eksploatacyjne: 1) Samochód fabrycznie nowy model roku 2008 2) Nadwozie 4 lub 5 drzwiowe typu sedan lub kombi 3) Kolor samochodu z podstawowej palety barw. 4) Silnik benzyna o pojemności minimum 1,6 l jako oznaczenie handlowe 5) Moc silnika minimum 70KW 6) Wspomaganie układu kierowniczego 7) Manualna skrzynia biegów 8) Co najmniej dwie poduszki powietrzne (kierowca / pasażer) 9) Klimatyzacja 10) ABS 11) Pozostałe systemy (wspomagania, bezpieczeństwa, itp.) do wyboru 12) Centralny zamek 13) Immobilizer 14) Światła przeciwmgielne tył 15) Lusterka boczne podgrzewane, regulowane elektrycznie/manualnie 16) Radio z instalacją i głośnikami 17) Autoalarm 18) Trójkąt odblaskowy 19) Gaśnica 20) Apteczka samochodowa 21) Długość samochodu minimum 4500 mm 22) Gwarancja producenta: a) Na perforacje blachy minimum 5 lat b) Mechaniczna minimum 2 lata bez limitu kilometrów c) Na lakier minimum 2 lata 23) Pakiet ubezpieczeniowy zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku w zakresie OC; AC- także od kradzieży oraz NW 24) Minimum 1 autoryzowana stacja obsługi na terenie województwa. W przypadku propozycji zawierających rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego niż podane powyżej, uznaje się warunek za spełniony. Samochody powinny spełniać warunki, od których właściwe przepisy prawa w trym ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) umożliwiają dopuszczenie danego pojazdu do ruchu na terytorium RP, potwierdzone świadectwem homologacji dla danego samochodu lub świadectwem homologacji dla danego typu pojazdu (kierownica po lewej stronie)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup 2 samochodów z napędem na 4 koła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup 2 samochodów osobowych z napędem na 4 koła dla Biur Kontroli na Miejscu w Dolnośląskim Oddziale Regionalnym spełniających następujące parametry techniczno - eksploatacyjne: 1) Samochód fabrycznie nowy model roku 2008 2) Nadwozie 3/4/5 drzwiowe 3) Kolor samochodu dowolny 4) Silnik benzynowy lub diesel o minimalnej pojemności silnika 1300 ccm 5) Moc silnika minimum 75 KW 6) Napęd na cztery koła 7) Możliwość manualnego wyboru przełączania układu napędowego na tryb 2WD lub 4WD 8) Wspomaganie układu kierowniczego 9) Manualna skrzynia biegów 10) Minimalny prześwit podwozia 180 mm 11) Immobilizer 12) Minimum 2 poduszki powietrzne 13) Gniazdo 12V 14) Radioodtwarzacz 15) Autoalarm 16) Trójkąt odblaskowy 17) Gaśnica 18) Apteczka samochodowa 19) Gwarancja producenta: a) Na perforacje blachy minimum 6 lat b) Mechaniczna minimum 2 lata lub 100 000 kilometrów c) Na lakier minimum 1 rok 20) Pakiet ubezpieczeniowy zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku w zakresie OC; AC- także od kradzieży oraz NW 21) Minimum 1 autoryzowana stacja obsługi na terenie województwa. W przypadku propozycji zawierających rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego niż podane powyżej, uznaje się warunek za spełniony. Samochody powinny spełniać warunki, od których właściwe przepisy prawa w trym ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) umożliwiają dopuszczenie danego pojazdu do ruchu na terytorium RP, potwierdzone świadectwem homologacji dla danego samochodu lub świadectwem homologacji dla danego typu pojazdu (kierownica po lewej stronie)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.