Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-28
Toruń: Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów na terenie Motoareny w Toruniu i innych obiektach zamawiającego
Numer ogłoszenia: 308632 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Gen. J. Bema 23/29, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6226700, faks 056 6226705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów na terenie Motoareny w Toruniu i innych obiektach zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew i krzewów na terenie Motoareny w Toruniu i innych obiektach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich pielęgnacji przez okres 3 lat w zakresach wynikających z niżej wymienionych decyzji: 1) Motoarena - decyzja WŚiZ.AM.7635-55/10 z dnia 07.06.2010r. - nasadzenia zgodnie z decyzją i projektem - zał nr 1 2) Inne obiekty wskazane przez Zamawiającego - decyzja WŚiZ.AM.7635-40/09 z dnia 04.05.2009r. - nasadzenia zgodnie z decyzją 64 szt. drzewa o obwodzie powyżej 20 cm (30 szt. lipa drobnolistna i 34 szt. klon pospolity) 28 m2 krzewy ozdobne liściaste 1.2. Podstawę realizacji przedmiotu zamówienia stanowią decyzje wymienione w ust. 1.1. pkt. 1 i 2. 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: - wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, - prowadzenie prac pielęgnacyjnych przez okres 3 lat dla nasadzonych drzew i krzewów w sposób zapewniający prawidłowy rozwój roślin zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, - przygotowanie zgłoszenia wykonania nasadzeń zastępczych do Wydziału Środowiska i Zieleni UMT wraz z załączeniem planu sytuacyjnego terenu na którym dokonano nasadzeń, ze szczegółowym wskazaniem usytuowania drzew oraz krzewów i ich opisem uwzględniając informację, które z usuwanych drzew oraz krzewów są przez te nasadzenia zastępowane wraz z podaniem terminu (daty) fizycznego dokonania tych nasadzeń, a także gatunki drzew oraz krzewów zastępujących usuwane, - zgłoszenie do Wydziału Środowiska i Zieleni UMT całości zadania do rozliczenia po okresie pielęgnacji (z kopią zgłoszenia do MOSiR). 1.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z decyzjami wymienionymi w ust. 1.1. pkt. 1 i 2, w sposób określony w projekcie zieleni, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (opracowania własne Zamawiającego; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki ogrodniczej. 1.5. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi terenu robót i uwzględnić je w wynagrodzeniu ryczałtowym. 1.7.Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i nie stanowi podstawy wyceny. 1.8.Jeżeli w przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca wykona przedmiot umowy w zakresie określonym w projekcie zieleni, jedynie stosując materiały i rozwiązania techniczne przyjęte w przedmiarze robót (informując Zamawiającego o istniejących rozbieżnościach na piśmie co najmniej 3 dni przed planowanym przystąpieniem do prac)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 1.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4.500 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi dotyczące utrzymania terenów zieleni o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej: 1. Jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) Warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie prac w wymaganych temperaturach zewnętrznych, b) Uwarunkowań organizacyjno - technicznych, c) Uwarunkowań formalno - prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Bema 23/29, 87-100 Toruń - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Bema 23/29, 87-100 Toruń - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MINIBUS Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEWOZU OSOBY NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Usługa przeglądów i serwisu aparatów do posiewu krwi oraz płynów ustrojowych Bactec FX 200 oraz Bactec FX40
- Remont drogi kołowania DK-3 wraz z montażem kotew na miejscach postoju śmigłowców na terenie kompleksu lotniskowego w Latkowie
- DOSTAWA OPON BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 12 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- "Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCamerimage w terminie 15-24.11.2024 roku w Toruniu."
- Dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących napraw kanalizacji zewnętrznej w części instalacyjnej i drogowej na terenie MS AGH w Krakowie - DE-dzp.272-259/24
- Wykonanie remontu ulic Zagórnej i Idźkowskiego w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe - etap II w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Rewitalizacja zabytku w gminie Stare Pole (w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.