To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-15
Ogłoszenie nr 308642 - 2016 z dnia 2016-09-15 r.
Jelenia Góra: Opracowanie Raportu w sprawach zwrotu podatku od towarów i usług za lata 2014-2015 dla Miasta Jelenia Góra oraz świadczenie usług zastępstwa procesowego przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi w tym
zakresie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301031-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra, krajowy numer identyfikacyjny
23082152300000, ul.
Pl. Ratuszowy
58,
58500
Jelenia Góra, państwo
, woj.
dolnośląskie, tel.
075 7546101, 75 46 201, faks
075 7546159, 7546204, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Raportu w sprawach zwrotu podatku od towarów i usług za lata 2014-2015 dla Miasta Jelenia Góra oraz świadczenie usług zastępstwa procesowego przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi w tym zakresie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP-Z.271.17.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Raportu w sprawach zwrotu podatku od towarów i usług za lata 2014-2015 dla Miasta Jelenia Góra oraz świadczenie usług zastępstwa procesowego przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi w sprawach zwrotu podatku od towarów i usług dla Miasta Jelenia Góra za lata 2014-2015. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Etap I Faza diagnostyczna mająca na celu sporządzenie Raportu, w szczególności obejmująca: a) ustalenie stanu faktycznego w podatku od towarów i usług (zwanego dalej VAT) pod kątem realizacji prawa do odliczenia podatku VAT za lata 2014-2015 poprzez kompleksowy przegląd dokumentów, b) prezentację możliwych obszarów odzyskania nadpłat podatku VAT dokonanych przez Zamawiającego, c) oszacowanie prawdopodobieństwa skutecznego odzyskania podatku VAT w poszczególnych obszarach, w tym sporządzenie wykazu pozycji wymagających indywidualnej interpretacji podatkowej w celu potwierdzenia zasadności wystąpienia o zwrot podatku VAT, d) wskazanie metod obniżenia podatku VAT i oszacowanie poziomu ryzyka zakwestionowania przez organy podatkowe zaprezentowanych rozwiązań optymalizacyjnych, e) wstępne oszacowanie możliwej do odzyskania przez Zamawiającego kwoty podatku VAT. Etap II Faza wdrożeniowa mająca na celu podjęcie czynności zmierzających do zrealizowania wniosków wynikających z powyższego Raportu w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Do czynności wchodzących w skład II Etapu należy: a) wytypowanie faktur VAT do odliczenia oraz sporządzenie wykazu tych faktur wraz z danymi, które są wymagane do uwzględnienia w rejestrze zakupu (dane do uzgodnienia z Zamawiającym); b) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, uzasadnień do deklaracji VAT-7 i korekt deklaracji VAT-7 za okres 2014-2015 oraz wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku i zwrot podatku; c) przygotowanie, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wykazu, o którym mowa w pkt I ppkt 1 lit. c) Tomu III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, oraz złożenie w imieniu Zamawiającego, wniosków o wydanie indywidualnej interpretacje prawa podatkowego; Zamawiający udzieli Wykonawcy stosowne pełnomocnictwo d) reprezentowanie Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, w postępowaniach o wydanie indywidualnej interpretacji prawa podatkowego w zakresie podatku VAT; e) udział w spotkaniach z organami podatkowymi na wniosek Zamawiającego; f) przygotowanie wszelkich pism i odwołań w postępowaniu przed organami podatkowymi; g) reprezentowanie Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w celu obrony stanowiska Zamawiającego bezpośrednio wynikającego ze złożonych korekt deklaracji podatku VAT oraz związanych z wdrożeniem rekomendacji Wykonawcy; h) w przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę w wykonaniu umowy korekty deklaracji za lata 2014-2015 lub inne pisma złożone przez Zamawiającego lub Wykonawcę, związane z odzyskiwaniem podatku VAT za powyższy okres, zgodnie z przedstawionym Raportem, zostaną zakwestionowane przez organy podatkowe, Wykonawca zobowiązany będzie do reprezentowania Zamawiającego w postępowaniach podatkowych oraz przed sądami administracyjnymi wszystkich instancji, przez cały okres, w którym organy podatkowe mogą zakwestionować złożone korekty deklaracji lub inne pisma, w szczególności aż do momentu przedawnienia zobowiązania podatkowego, przy czym obowiązek, o którym mowa powyżej, istnieć będzie do prawomocnego zakończenia postępowań tj. zakończenia sprawy wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego albo zakończenia sprawy korzystnym dla Zamawiającego, prawomocnym rozstrzygnięciem wojewódzkiego sądu administracyjnego, względnie korzystnym dla Zamawiającego ostatecznym rozstrzygnięciem organu podatkowego - nie dłużej jednak niż do dnia zakończenia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79222000-6
Dodatkowe kody CPV:
79110000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT136645.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 41205.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.