eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GodówZakup materiałów reklamowych

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-28

Numer ogłoszenia: 308646 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 299844 - 2010 data 21.09.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Godów, ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów, woj. śląskie, tel. 032 47 65 065, 47 65 063, fax. 032 4765100.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest zakup: - 8 sztuk Rollbanerów z podporą. Kaseta wykonana z aluminium w kolorze srebrnym. Wymiary 85 cm x 200 cm z wydrukiem jednostronnym na materiale frontlit 450 gram z projektem. Etui w kolorze czarnym z uchwytem do przenoszenia. - 1000 szt plakatów A2 na papierze kreda 135-150 gram, zadruk jednostronny pełny kolor. - 9 sztuk tablic zewnętrznych PCV 60 cm x 50 cm, spienione 5 mm z nadrukiem bezpośrednim w pełnym kolorze. - 11 sztuk tablic wewnętrznych PCV 40 cm x 30 cm, spienione 5 mm z nadrukiem bezpośrednim w pełnym kolorze. - 2000 sztuk ulotek A4 składana do 1/3, zadruk dwustronny, pełny kolor, papier kreda 170 błysk. Dodatki: lakier dyspersyjny i punktowy- obustronnie. - 840 sztuk teczek ofertowych wdg indywidualnego projektu. Papier sztywny karton 250 gram z białym spodem, zadruk jednostronny pełny kolor. Dodatki: skrzydełka z nacięciem na wizytówkę, folia mat i lakier punktowy jednostronnie. - 840 szt pamięci przenośnej (pen drive) 2GB w 9 wersjach kolorystycznych z uchwytem z możliwością zawieszenia na breloczku lub smyczy. Wytrzymała obudowa z dodatkową metalową klamrą na której zostanie wykonany dwustronnie grawer. - 840 sztuk długopisów plastikowych, biały korpus z główką w minimalnie 5 wersjach kolorystycznych z nadrukiem na korpusie w jednym kolorze. Na wszystkie w/w materiały reklamowe Wykonawca w ramach zamówienia wykona projekty graficzne i wizualizacji poszczególnych produktów oraz przed wykonaniem przedłoży do oceny i weryfikacji przez Zamawiającego. Zapewnienie możliwości konsultacji graficznych w ciągu 20 godzin roboczych w siedzibie Zamawiającego w celu przygotowania wszystkich produktów reklamowych we współpracy z przedstawicielem Zamawiającego i w oparciu o wytyczne Zamawiającego...
  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest zakup: - 8 sztuk Rollbanerów z podporą. Kaseta wykonana z aluminium w kolorze srebrnym. Wymiary 85 cm x 200 cm z wydrukiem jednostronnym na materiale frontlit 450 gram z projektem. Etui w kolorze czarnym z uchwytem do przenoszenia. - 1000 szt plakatów A2 na papierze kreda 135-150 gram, zadruk jednostronny pełny kolor. - 9 sztuk tablic zewnętrznych PCV 60 cm x 50 cm, spienione 5 mm z nadrukiem bezpośrednim w pełnym kolorze. - 11 sztuk tablic wewnętrznych PCV 40 cm x 30 cm, spienione 5 mm z nadrukiem bezpośrednim w pełnym kolorze. - 2000 sztuk ulotek A4 składana do 1/3, zadruk dwustronny, pełny kolor, papier kreda 170 błysk. Dodatki: lakier dyspersyjny i punktowy- obustronnie. - 840 sztuk teczek ofertowych wdg indywidualnego projektu. Papier sztywny karton 250 gram z białym spodem, zadruk jednostronny pełny kolor. Dodatki: skrzydełka z nacięciem na wizytówkę, folia mat i lakier punktowy jednostronnie. - 840 szt pamięci przenośnej (pen drive) 2GB w 9 wersjach kolorystycznych z uchwytem z możliwością zawieszenia na breloczku lub smyczy. Wytrzymała obudowa z dodatkową metalową klamrą na której zostanie wykonany dwustronnie grawer. - 840 sztuk długopisów plastikowych, biały korpus z główką w minimalnie 5 wersjach kolorystycznych z nadrukiem na korpusie w jednym kolorze (nadruk na korpusie długopisa jednostronny). Na wszystkie w/w materiały reklamowe Wykonawca w ramach zamówienia wykona projekty graficzne i wizualizacji poszczególnych produktów oraz przed wykonaniem przedłoży do oceny i weryfikacji przez Zamawiającego. Zapewnienie możliwości konsultacji graficznych w celu przygotowania wszystkich produktów reklamowych we współpracy z przedstawicielem Zamawiającego i w oparciu o wytyczne Zamawiającego..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
  • W ogłoszeniu jest: Zakończenie: 15.10.2010..
  • W ogłoszeniu powinno być: Zakończenie: 22.10.2010..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 30.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 44-340 Godów ul. 1 Maja 53 - Kancelaria Ogólna..
  • W ogłoszeniu powinno być: 4.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 44-340 Godów ul. 1 Maja 53 - Kancelaria Ogólna..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.