eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzeprowadzenie szkoleń z zakresu realizacji równości płci w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmiński-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Olsztyn: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu realizacji równości płci w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmiński-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00
Numer ogłoszenia: 308655 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250425 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu realizacji równości płci w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmiński-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pt. Realizacja równości płci w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki dla osób zatrudnionych jako kadra zarządzająca w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie. Przedmiot zamówienia realizowany jest zgodnie z horyzontalną zasadą Unii Europejskiej obowiązującą w Europejskim Funduszu Społecznym w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmiński-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00. Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z opracowanym i przedstawionym w ofercie programem szkoleń, zawierającym: - zakres szkolenia - plan szkolenia określający realizowaną tematykę Szkolenie obejmuje 14 godzin szkoleniowych realizowanych w ciągu dwóch dni pod rząd, przy czym na każdy dzień szkolenia przypada 7 godzin szkoleniowych. Zakres tematyczny szkolenia obejmuje następujące zagadnienia: zasada równości szans - wprowadzenie, polityka równości płci - definicja, podstawowe regulacje prawne Unii Europejskiej dotyczące równości płci, wprowadzenie pojęcia płci społeczno - kulturowej: gender, zagadnienie stereotypów płci oraz dyskryminacji ze względu na płeć, strategiczne cele na rzecz równości płci, bariery równości płci, projekty ślepe, praktyczne, równościowe, gender mainstreaming, istandard minimum wniosku POKL w kontekście realizacji zasady równości szans kobiet i mężczyzn - analiza poszczególnych punktów standardu, zasada równości szans kobiet i mężczyzn w cyklu projektu - równościowy wniosek krok po kroku, analiza cztery kroki, formułowanie równościowych celów, działań, rezultatów projektu, równość płci w monitoringu i ewaluacji, równościowe zarządzanie projektem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmiński-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Doradztwa Regionalnego i Europejskiego, ul. Św. Tomasza 30/6, 31-027 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1789,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1384,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6830,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.