eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówModernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-15

Ogłoszenie nr 308692 - 2016 z dnia 2016-09-15 r.

Łuków: Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 303486-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łukowski, krajowy numer identyfikacyjny 71158656700000, ul. ul. Józefa Piłsudskiego  17, 21400   Łuków, państwo , woj. lubelskie, tel. 257 982 203, faks 257 987 491, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.starostwolukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.272.12.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i dociepleniem sali gimnastycznej w Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym. Budynek sali gimnastycznej jest obiektem w całości niepodpiwniczonym wykonanym w technologii tradycyjnej, połączony z jednokondygnacyjnym budynkiem łącznika, który to prowadzi do budynku dydaktycznego ZS. Z łącznika możliwe jest także bezpośrednie wyjście na przyległe obiekty sportowe. Obiekty budowane były w latach 60, 70-tych. Na parterze znajduje łącznik z dwoma wiatrołapami, a w części sali gimnastycznej pomieszczenie magazynowe, komunikacja i pomieszczenie sali gimnastycznej. Łącznik pierwotnie przekryty był stropodachem z pokryciem z papy asfaltowej na lepiku. W latach późniejszych na liczne przecieki przebudowano dach na konstrukcję drewnianą dwuspadową z pokryciem z blachy dachówkopodobnej. Na sali gimnastycznej dach czterospadowy o konstrukcji drewnianej płatwiowo - krokwiowej z 2-roma ramami stolcowymi. Pokrycie dachowe także stanowi blacha dachówkopodobna. Charakterystyczne parametry budynku przed dociepleniem: sala gimnastyczna - długość budynku - 26,10 m - szerokość budynku - 11,12 m - powierzchnia zabudowy - 290,23 m^2 - powierzchnia użytkowa - 280,26 m^2 - kubatura - 1647,0 m^3 łącznik - długość budynku - 2,95 m - szerokość budynku - 7,10 m - powierzchnia zabudowy - 20,95 m^2 - powierzchnia użytkowa - 19,40 m^2 - kubatura - 81,0 m^3 Ściany zewnętrzne: - łącznik: murowane z cegły ceramicznej palonej pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej o grubości 28 cm. - sala gimnastyczna: murowane z cegły ceramicznej palonej pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej o grubości 55 cm (łącznie z tynkiem). Podłogi i posadzki: - sala gimnastyczna Parkiet dębowy 2,2 cm na legarach drewnianych, szlichta cementowa, izolacja 2xpapa na lepiku, izolacja cieplna oraz podkład betonowy na warstwie żwirobetonu, na podsypce piaskowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: * prace rozbiórkowe i demontażowe; * podkłady pod posadzki, izolacje podposadzkowe oraz warstwy wyrównawcze; * podłogę sportową syntetyczną wielowarstwową sali gimnastycznej wraz z konstrukcją nośną; * wymianę dwóch tablic do gry w koszykówkę; * prace malarskie ścian wewnętrznych; * wymianę tablicy elektrycznej; * izolację stropu nad parterem; * docieplenie ścian zewnętrznych w bezspoinowym systemie dociepleń (BSO technologią - lekka mokra) styropianem frezowanym EPS 70-032 Fasada gr. 12cm o współczynniku l <= 0,032 W/(m*K); * roboty towarzyszące i przygotowawcze, związanych technologicznie z wykonywaniem dociepleń ścian - remont cokołu, tynkowanie i malowanie niezbędnych fragmentów na elewacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45443000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45410000-4, 45432114-6, 45432111-5, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT177431.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INVEST Ciołek Jarosław,  ciolek.jaroslaw@interia.pl,  Stara Wróblina 18,  21-421,  Tuchowicz,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277000Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277000
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 i art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami). Zgodnie z dyspozycją wskazanych przepisów PZP zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty. Uprzednie postępowanie zostało wszczęte w dniu 15 lipca 2016 r. - ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 138821-2016. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty, a tym samym Zamawiający był zobligowany do unieważnienia prowadzonego postępowania zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione, wobec powyższego zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.