To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-15
Ogłoszenie nr 308694 - 2016 z dnia 2016-09-15 r.
Tarnów: ODBIÓR ZE SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W TARNOWIE ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 302072 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 302291 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
12283026000000, ul.
Ul. Komunalna
31,
33100
Tarnów, państwo
, woj.
małopolskie, tel.
14 625 82 09, faks
, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.puk.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Komunalna Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR ZE SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W TARNOWIE ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PUK.PR/ZP/01/08/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, ze składowiska odpadów komunalnych zlokalizowanego na terenie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie. 2.Odbieranie odpadów będzie wykonywane przez Wykonawcę jego własnym transportem z siedziby Zamawiającego. 3.Maksymalna ilość odpadów wielkogabarytowych, którą Wykonawca odbierze od Zamawiającego wyniesie 1000 ton. 4.Minimalna ilość odpadów, którą Wykonawca będzie zobowiązany odebrać od Zamawiającego wyniesie 400 ton. 5.W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na usługi okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia) Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości świadczonych usług, tj. maksymalnie do ilości wskazanej pkt 3 (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 6.Częstotliwość odbioru odpadów ustalana będzie telefonicznie lub pocztą e-mail. 7.Odbiór odpadów możliwy będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. 8.Masa odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie ustalana za pomocą legalizowanej wagi samochodowej w siedzibie Zamawiającego. Dowód ważenia będzie podstawą do rozliczeń finansowych pomiędzy Stronami oraz do wystawienia karty przekazania odpadów. 9.Przekazanie odpadów będzie potwierdzane w karcie przekazania odpadów sporządzonej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem Nr 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973), w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron, na koniec każdego miesiąca. Do każdej faktury VAT dołączone będą dwa podpisane przez Zamawiającego egzemplarze zbiorczej karty przekazania odpadów. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych zgodnie z przepisami prawa. 11. Usługa będąca przedmiotem zamówienia zakwalifikowano wg Wspólnego słownika zamówień (CPV) do kategorii: a) 90.51.10.00-2 usługi wywozu odpadów, b) 90.51.20.00-9 usługi transportu odpadów, c) 90.53.30.00-2 usługi gospodarki odpadami. 12. Zgodnie z art. 29 ust 3a UPZP, Zamawiający przez cały okres trwania umowy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych bezpośrednio z transportem i odbiorem odpadów - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy. Wykaz osób wraz z informacją dotyczącą zatrudnienia, oraz kopiami umów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w formie pisemnej najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 13. Wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać zobowiązania o którym mowa w pkt. 11 w toku realizacji zamówienia pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia. 14. W celu weryfikacji ww. zobowiązania Wykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres realizacji zamówienia w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. 15. W przypadku stwierdzenia niezgodności realizacji umowy co do stanu zatrudnienia przy realizacji umowy zamawiający wezwie Wykonawcę do niezwłocznego przywrócenia stanu zgodnego z deklaracją zawartą w ofercie. 16. W przypadku rażąco nienależytego wykonania ww. obowiązku tj. w przypadku trzykrotnego stwierdzenia naruszenia zobowiązania o zatrudnieniu, zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy powiadomienia o odstąpieniu wraz z uzasadnieniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90533000-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT280000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 237720 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
- Dostawy: odzieży wielokrotnego użytku i obuwia profilaktycznego dla personelu
- 2025_ Zakup i dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji Paliw Mpetrol Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Tarnowie
- Świadczenie usług asystenta na rzecz osób w kryzysie bezdomności dla uczestników i uczestniczek projektu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Przebudowa ul. Dunikowskiego od Reisinga do ul. Nowodąbrowskiej".
- Elektroniczne znakowanie, sterylizacja i kastracja psów i kotów - 4 zadania
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.