eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI DACHU I MALOWANIU WEWNĘTRZNYM W BUDYNKU KOSZAROWYM NR 19/591 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ W ORZYSZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Giżycko: ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI DACHU I MALOWANIU WEWNĘTRZNYM W BUDYNKU KOSZAROWYM NR 19/591 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ W ORZYSZU
Numer ogłoszenia: 308694 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264302 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI DACHU I MALOWANIU WEWNĘTRZNYM W BUDYNKU KOSZAROWYM NR 19/591 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ W ORZYSZU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Naprawa konserwacyjna - w zakresie wymiany pokrycia ceramicznego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, naprawie kominów, wymianie okien piwnicznych i dachowych oraz naprawie elewacji budynku koszarowego nr 19 w Orzyszu. Opis budynku nr 19- koszarowy: Budynek konstrukcji murowanej dwukondygnacyjny. Dach konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką ceramiczną. Wyposażony w instalację kanalizacyjną, wodociągową, c.o. i elektryczną. Dane techniczne budynku nr 19: - kubatura budynku 7290 m3; - powierzchnia użytkowa 1040 m2; Zakres robót do wykonania: - Wymiana pokrycia ceramicznego na blachodachówkę - Przemurowanie kominów ponad dachem - Wymiana częściowa deskowania - wymiana ołacenia dachu - Wymiana obróbek blacharskich rynien i rur spustowych - Docieplenie budynku wraz z wykonaniem struktury - Montaż nad drzwiami wejściowymi daszków poliwęglanowych komorowych - Wymiana okien piwnicznych i dachowych - Wykonanie opaski betonowej przy budynku - wymiana krat okiennych - wymiana instalacji odgromowej Warunki realizacji zadania: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 08.08.2014 do 18.08.2014. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Jerzym Gontowskim tel.87 437 22 20 bądź z Panem Janem Sulżyckim tel. 87 437 22 21 Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy, robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane. Realizacja robót w godzinach 700-1500 istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym czynny zakład. Wykonawca robót kierownik budowy w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP JW. w Orzyszu. Wykonawca przy podpisaniu umowy przekaże Inspektorowi BHP, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p. poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. Informacje dodatkowe: Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny, jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Utylizacja odpadów budowlanych w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie objęte niniejszą procedurą zobowiązuje się poddać przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnej przeprowadzonemu przez pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych JW. w Orzyszu. Po odbyciu przeszkolenia Wykonawca otrzyma upoważnienie informujące o dostępie do informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE. Termin przeszkolenia zostanie ustalony w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia do wykonania prac w pomieszczeniach, obszarach objętych klauzulą NIEJAWNE osoby przeszkolone przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych lub posiadające UPOWAŻNIENIA lub poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE. Ponadto informuje się, że obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. Orzysz ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ALMA Piotr Sokołowski, ul. Łukasiewicza 3, Ełk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 339105,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 397927,79

  • Oferta z najniższą ceną: 397927,79 / Oferta z najwyższą ceną: 445000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.