eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinWykonanie robót budowlanych obejmujących zmianę sposobu użytkowania oraz przebudowę pomieszczeń piwnicy i parteru budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Będzin: Wykonanie robót budowlanych obejmujących zmianę sposobu użytkowania oraz przebudowę pomieszczeń piwnicy i parteru budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie
Numer ogłoszenia: 308724 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie , ul. 1 Maja 2, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2673003, faks 032 2674444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących zmianę sposobu użytkowania oraz przebudowę pomieszczeń piwnicy i parteru budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.), obejmujących zmianę sposobu użytkowania oraz przebudowę pomieszczeń piwnicy i parteru budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie, zgodnie z dokumentacją, o której mowa w ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia. 2. Zakres robót budowlanych, z zastrzeżeniem ust. 3 niniejszego punktu ogłoszenia, obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2) remont zewnętrznych schodów wejściowych, 3) wykonanie dylatacji wewnętrznych pionowych i poziomych, 4) roboty wykończeniowe: 1) zakładanie stolarki budowlanej, 2) zabudowa parapetów wewnętrznych, 3) elementy z płyt gipsowo - kartonowych, 4) drzwi i ścianki aluminiowe, 5) płytki ceramiczne na ścianach i posadzkach, 6) prace malarskie, 7) zabudowa odbojnic na ścianach hallu i tabliczek z numerami pomieszczeń na ścianach korytarzy, 5) demontaż istniejących wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych, 6) wykonanie nowych wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych. 3. Zakres robót budowlanych, o których mowa w ust. 2 niniejszego punktu ogłoszenia nie obejmuje pozycji 83 - 87 wykazanych w dokumencie - przedmiar robót: instalacje wodno - kanalizacyjne - nr opracowania: 23-PR-11 stanowiących punkt 5 przedmiaru robót o nazwie: Klimatyzacja. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych, o których mowa w ust. 2 niniejszego punktu ogłoszenia zawierają załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ następujące dokumenty: 1) przedmiar robót - część architektoniczno - budowlana (zakres 1) - nr opracowania: 21-PR-11, jako materiał pomocniczy do obliczenia ceny ofertowej (cena ryczałtowa), 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część architektoniczno - budowlana (zakres 1) - nr opracowania: 21-ST-11, obejmująca wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 3) projekt budowlano - wykonawczy - tom 1: część architektoniczno - budowlana - nr projektu: 19-P-11, 4) przedmiar robót - instalacje wodno - kanalizacyjne - nr opracowania: 23-PR-11, jako materiał pomocniczy do obliczenia ceny ofertowej (cena ryczałtowa) - z wyłączeniem punktu 5 dotyczącego klimatyzacji, to jest pozycji 83 - 87 wykazanych w przedmiarze robót, 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje wodno - kanalizacyjne - nr opracowania: 22-ST-11, obejmująca wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 6) projekt budowlano - wykonawczy - tom 2: instalacje wodno - kanalizacyjne - nr projektu: 20-PB-11. 5. Do wykonania zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, o których mowa w ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia oraz dopuszczone do stosowania przez Instytut Techniki Budowlanej, poświadczone odpowiednimi dokumentami. Zaproponowane materiały nie mogą być gorszej jakości niż wynika to z dokumentacji, o której mowa w ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia. 6. Materiały i urządzenia wskazane w dokumentacji, o której mowa w ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia należy traktować jako przykładowy standard wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia równoważne o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji, o której mowa w ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do rozwiązań opisanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i złożyć w ofercie stosowne dokumenty, uwiarygodniające te materiały i urządzenia, które zostaną zaopiniowane przez Zamawiającego. Opinia ta stanowić będzie podstawę do podjęcia decyzji przez Zamawiającego o przyjęciu bądź odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia wymogu równoważności zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zorganizować zaplecze robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia w uzgodnieniu z Dyrektorem Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie, 2) zabezpieczyć teren robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia i utrzymywać go w czasie robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, 3) organizować roboty budowlane w taki sposób, by nie zakłócały one prowadzonych w tym czasie zajęć edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 1 w Będzinie, z uwagi na fakt, iż prace będą realizowane w trakcie roku szkolnego, 4) usuwać i składować urządzenia pomocnicze, zbędne materiały, odpady, śmieci oraz inne urządzenia w miejscu niestwarzającym zagrożenia dla osób trzecich, 5) zrealizować obowiązki wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych wobec organów administracji publicznej i osób trzecich, 6) uporządkować teren robót i przekazać uporządkowany teren Zamawiającemu po zakończeniu robót w terminie ustalonym jako dzień odbioru robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie IV.4.4) niniejszego ogłoszenia. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należność wymieniona w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia winna zostać przekazana na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Będzinie GETIN NOBLE BANK S.A. o.Będzin nr 24 1560 1010 2101 0023 6412 0056 z dopiskiem: Wadium dotyczące oferty w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych obejmujących zmianę sposobu użytkowania oraz przebudowę pomieszczeń piwnicy i parteru budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 niniejszego Rozdziału. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w Rozdziale XVII SIWZ. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 niniejszego punktu ogłoszenia, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w Rozdziale XVII SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ten oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat )* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie remontu, budowy lub przebudowy obiektu budowlanego o wartości co najmniej 50.000 złotych brutto każda z tych robót, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokument potwierdzający, że każda z tych robót została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona )**. )* okres ostatnich pięciu lat nie dotyczy lat kalendarzowych, przy obliczaniu tego terminu należy stosować art. 112 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, zgodnie z którym termin oznaczony w latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu. )** należy wypełnić wszystkie pozycje formularza - Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia i potwierdzić wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie remontu, budowy lub przebudowy obiektu budowlanego o wartości co najmniej 50.000 złotych brutto każda z tych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, podając w każdej wypełnionej pozycji formularza: 1) rodzaj roboty budowlanej dotyczący zakresu niezbędnego do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, to jest wykonania co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie remontu, budowy lub przebudowy obiektu budowlanego o wartości co najmniej 50.000 złotych brutto każda z tych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2) wartość brutto każdej z wykazywanych robót budowlanych w złotych, 3) datę wykonania roboty budowlanej (od ... do ...) - dzień, miesiąc, rok, 4) miejsce wykonania roboty budowlanej, 5) nazwę dokumentu potwierdzającego, że robota budowlana została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - (należy nazwać ten dokument, np. referencja, rekomendacja, przy czym dokument powinien być wystawiony przez osobę trzecią - podmiot zlecający robotę budowlaną i dotyczyć wyłącznie robót w zakresie remontu, budowy lub przebudowy obiektu budowlanego o wartości co najmniej 50.000 złotych brutto każda z tych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - dokument należy załączyć do oferty oraz podać numer strony, którym dokument jest oznaczony w ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeśli Wykonawca oświadczy, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania zamówienia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy - (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 osobami, w tym 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży konstrukcyjno - budowlanej oraz 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - (wzór oświadczenia zawarty jest w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełniony formularz oferty wg wzoru na zał. nr 1 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dowód wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1-go Maja 2, 42-500 Będzin, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1-go Maja 2, 42-500 Będzin, pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.