To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-28
Katowice: Zakup wraz z dostawą mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 308746 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280840 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej ZACISZE, ul. Traktorzystów 42, 40-695 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2025432, faks 0-32 2524860.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą mięsa i wędlin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mięsa i wędlin których dokładne wyszczególnienie oraz ilości zawarte zostały w załączniku nr5 do niniejszej specyfikacji - szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości ceny sprzedaży określonej w umowie. 3.Miejsce realizacji dostawy przedmiotu zamówienia: Dom Pomocy Społecznej Zacisze w Katowicach przy ul. Traktorzystów 42. 4.Zastosowanie wskazanych w dokumentacji zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia podyktowane jest potrzebą zapewnienia preferowanej przez zamawiającego najwyższej jakości w zakresie przedmiotu zamówienia (dot. przedmiotu zamówienia - art. 29 ustawy Pzp). 5.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: a) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub HACCP, c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą, d) na każde żądanie zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp. 6. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: a) nazwę środka spożywczego, b) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, c) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, d) dane identyfikujące producenta środka spożywczego, e) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, f) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, g) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, h) oznaczenie partii produkcji, i) klasę jakości handlowej. 8. Cechy dyskwalifikujące dla przedmiotu zamówienia: Obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenie mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia, itp. 9. Wymagania w zakresie opakowań: Opakowania powinny być ułożone w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 10. Wymagania stawiane wykonawcy: a) wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy, b) wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia, d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy, e) reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości, wad, załatwiane będą z należytą starannością rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia, w terminie nie dłuższym niż 3 dni. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Wiński Zakład Produkcyjno-Handlowy " ADMAR"
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Wiński Zakład Produkcyjno-Handlowy " ADMAR"
- Zakład Produkcyjno Handlowy ADMAR Andrzej Wiński, ul. Częstochowska 34, 42-253 Siedlec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66355,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57848,02
Oferta z najniższą ceną: 57848,02 / Oferta z najwyższą ceną: 63041,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- Dostawa sprzętu RTV
- Remont mieszkań VII/2025
- Dostawa papieru
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- MZŻ.262.7.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.