Ogłoszenie z dnia 2005-06-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: pomoc techniczna fazy III - "Przygotowanie rozbudowy i modernizacji Oczyszczalni Ścieków "Czajka" wraz z kolektorami Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., do kontaktów: w zakresie merytorycznym - zadanie 01: Maciej Bieniowski; w zakresie merytorycznym - zadanie 02 : Jarosław Trochimiak; w zakresie formalno-prawnym: Iwona Szajkowska Federowicz, Pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, tel. +48 22 6997600 (MPWiK) +48 22 5040800 (MPWiK) jednostka realizująca projekt), fax +48 22 6297438 (MPWiK) +48 22 5040801 (MPWiK) jednostka realizująca projekt), e-mail: jrp@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. Jednostka realizująca projekt (JRP), w zakresie merytorycznym - zadanie 01: Maciej Bieniowski; w zakresie merytorycznym - zadanie 02 : Jarosław Trochimiak; w zakresie formalno-prawnym: Iwona Szajkowska Federowicz, ul. Nowogrodzka 68 w godz. 7:00-15:00, 02-014 Warszawa, tel. +48 22 6997600 (MPWiK) +48 22 5040800 (MPWiK) jednostka realizująca projekt), fax +48 22 6297438 (MPWiK) +48 22 5040801 (MPWiK) jednostka realizująca projekt), e-mail: jrp@mpwik.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. Jednostka realizująca projekt (JRP), Dorota Wawrzynkiewicz, ul. Nowogrodzka 68 w godz. 8:00-14:00, 02-014 Warszawa, tel. +48 22 5040800, fax +48 22 5040801, e-mail: jrp@mpwik.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. Jednostka realizująca projekt, Dorota Wawrzynkiewicz, ul. Nowogrodzka 68 w godz. 8:00-14:00, 02-014 Warszawa, tel. +48 22 5040800, fax +48 22 5040801, e-mail: jrp@mpwik.com.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc techniczna fazy III - "Przygotowanie rozbudowy i modernizacji Oczyszczalni Ścieków "Czajka" wraz z kolektorami. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie 01: Usługi konsultingowe w zakresie rozbudowy i modernizacji OŚ Czajka a) Przygotowanie dokumentacji przetargowej (specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SWIZ) na rozbudowę i modernizację OŚ Czajka wraz z kanałem zrzutowym w formule "zaprojektuj i wykonaj" wg "Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania opublikowanego w 1999 r. przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC) b) Przygotowanie dokumentacji przetargowej (specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SWIZ) na budowę stacji termicznej utylizacji osadów ściekowych w OŚ Czajka w formule "zaprojektuj i wykonaj" wg Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania opublikowanego w 1999 r. przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC) c) Pełnienie usług doradczych przez wykonawcę na rzecz zamawiającego podczas procesu przetargowego, określonego w pkt a i b Zadanie 02: Usługi konsultingowe w zakresie budowy układu przesyłowego do OŚ Czajka a. Opracowanie projektu budowlanego układu przesyłowego do OŚ Czajka wraz z syfonem pod dnem Wisły oraz uzyskanie pozwolenia na budowę b. Wykonanie Raportu oddziaływania na środowisko w celu uzyskania pozwolania na budowę c. Przygotowanie dokumentacji przetargowej (specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SWIZ) na budowę układu przesyłowego wraz z syfonem pod dnem Wisły w formule "wykonaj" wg Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego, drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania opublikowanego w 1999 r. przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC) d. Pełnienie usług doradczych przez wykonawcę na rzecz zamawiającego podczas procesu przetargowego, określonego w pkt c e. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji budowy układu przesyłowego wraz z syfonem pod dnem Wisły. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.13.30 - Usługi doradcze w zakresie uzdatniania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 90.49.20.00 - Usługi doradcze w zakresie uzdatniania ścieków Oryginalny kod CPV: 90.31.20.00 - Badania dotyczące wpływu na środowisko naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.34.00 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia zgodnie z pkt II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2009;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: Zadanie 01: Usługi konsultingowe w zakresie rozbudowy i modernizacji OŚ Czajka - 100 000 PLN Zadanie 02: Usługi konsultingowe w zakresie budowy układu przesyłowego do OŚ Czajka - 90 000 PL. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 5% ceny całkowitej podanej w ofercie dla zadania 01 i 5% ceny całkowitej podanej w ofercie dla zadania 02. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zadanie współfinansowane w 62% ze środków Unii Europejskiej. Sposób płatności za realizację zamówienia określony jest w SIWZ - Wzorze Umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia podpiszą stosowne porozumienie i przedłożą je zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia. Porozumienie winno określać co najmniej: zakres zadań każdego z wykonawców związanych z realizacją niniejszej umowy, termin związania porozumieniem na czas nie krótszy niż czas trwania umowy powiększony o okres rękojmi, wskazanie pełnomocnika, zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik będzie również upoważniony do zaciągania zobowiązań i otrzymywania zleceń dla i w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną i każdego z osobna. Realizacja umowy będzie prowadzona wyłącznie we współpracy z pełnomocnikiem (dotyczy to również płatności) Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. W trakcie realizacji umowy skład i zasady organizacyjne nie mogą być zmienione bez uprzedniej zgody zamawiającego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Dla wykonawców składających ofertę na zadania 01 - Usługi konsultingowe w zakresie rozbudowy i modernizacji OŚ Czajka Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w zw. Z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zm.). 3. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wskazać do wykonania / uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia zespół kluczowy specjalistów / podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Projektant I - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne w zakresie inżynierii sanitarnej: posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu oczyszczalni ścieków tj. w okresie ostatnich 7 lat wykonał dokumentację projektową technologii co najmniej 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys. m sześc./d lub kompleksowej modernizacji części mechanicznej i biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys. m sześc./d - Projektant II - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; posiadać doświadczenie zawodowe w dziedzinie technologii unieszkodliwiania osadów metodą termiczną tj. w okresie ostatnich 7 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych instalacji unieszkodliwiania osadów ściekowych bądź odpadów metodą spalania - Projektant III konstruktor - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu budynków przemysłowych, zbiorników żelbetowych i obiektów inżynierskich na sieciach wodno-kanalizacyjnych, tj. w okresie ostatnich 5 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych: oczyszczalni ścieków o wydajności minimum 50 tys. m sześc. /d lub kompleksowej modernizacji części mechanicznej i biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys. m sześć./d - Projektant IV energetyk - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych tj. w okresie ostatnich 3 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych instalacji energetycznych dla obiektów przemysłowych lub oczyszczalni ścieków - Projektant V automatyk - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; posiadać doświadczenie w wykonywaniu projektów automatyki i sterowania obiektami SUW lub oczyszczalni ścieków tj. w okresie ostatnich 3 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych automatyki i sterowania dla stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wydajności minimalnej 50 tys. m. sześc./d - Specjalista ds. przetargów - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub dokumentacji przetargowych dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej i doświadczenie w opracowywaniu kontraktów na prace, zgodnie z warunkami FIDIC, tj. w okresie ostatnich 5 lat opracował minimum 2 specyfikacje istotnych warunków zamówienia lub dokumentacje przetargowe zakończone podpisaniem kontraktu dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (w tym minimum 1 kontrakt wg FIDIC) - Prawnik - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe prawnicze; wpis na listę radców prawnych bądź, adwokatów; minimum 10 lat doświadczenia zawodowego. Dodatkowe kwalifikacje: doświadczenie w sprawach arbitrażowych, tj. reprezentował stronę w minimum 2 procesach arbitrażowych, z czego 1 zakończony został wygraną. b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujące usługi: - opracowanie co najmniej 2 dokumentacji przetargowych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zakończonych podpisaniem kontraktu, dla zadania realizowanego wg FIDIC na budowę oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys. m sześc./d lub na kompleksową modernizację części mechanicznej i biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys. m sześc./d - opracowanie co najmniej 1 dokumentacji projektowej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys. m sześc./d lub kompleksowej modernizacji części mechanicznej i biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys. m sześc./d oraz co najmniej 1 dokumentację projektową stacji unieszkodliwiania osadów ściekowych lub odpadów metodą spalania 5. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) osiągnąć w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obroty w kwocie minimum 2 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę o wielkości minimum 100% wartości ceny ofertowej. Dla wykonawców składających ofertę na zadania 02 - Usługi konsultingowe w zakresie budowy układu przesyłowego dla OŚ Czajka Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu do treści art. 44 w zw. Z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zm.). 3. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wskazać do wykonania / uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia zespół kluczowy specjalistów / podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Projektant I - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu sieci wodno-kanalizacyjnych tj. w okresie ostatnich 10 lat wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe kanałów ściekowych lub przewodów wodociągowych o średnicy nie mniejszej niż DN 1000, w tym co najmniej 1 z nich w technice mikrotuneligu - Projektant II konstruktor - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu konstrukcji zbiorników podziemnych i obiektów wykonywanych dla potrzeb sieci wodno-kanalizacyjnej tj. w okresie ostatnich 10 lat wykonał minimum 2 dokumentacje projektowe obiektów inżynierskich na sieciach wodno-kanalizacyjnych o średnicy nie mniejszej niż DN 1000, w tym co najmniej 1 z nich w technice mikrotuneligu - Projektant III energetyk - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych tj. w okresie ostatnich 3 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych instalacji urządzeń dla obiektów przemysłowych - Projektant IV automatyk - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; posiadać doświadczenie w wykonywaniu projektów automatyki i sterowania obiektami przemysłowymi tj. w okresie ostatnich 3 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych automatyki i sterowania obiektów przemysłowych - Kosztorysant - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu wycen inwestycji tj. w okresie ostatnich 5 lat opracował minimum 2 wyceny inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej - Specjalista ds. przetargów - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub dokumentacji przetargowych dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej i doświadczenie w opracowywaniu kontraktów na prace zgodnie z warunkami FIDIC, tj. w okresie ostatnich 5 lat opracował minimum 2 specyfikacje istotnych warunków zamówienia lub dokumentacje przetargowe zakończone podpisaniem kontraktu dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (w tym minimum 1 kontrakt wg FIDIC) - Prawnik - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe prawnicze; wpis na listę radców prawnych bądź adwokatów; minimum 10 lat doświadczenia zawodowego. Dodatkowe kwalifikacje: doświadczenie w sprawach arbitrażowych tj. reprezentował stronę w minimum 2 procesach arbitrażowych, z czego 1 zakończony został wygraną. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w pkt 9.2.1.4.a), powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 1995 r. nr 8 poz. 38 ze zm.) Osoby które przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty. Wykonawca przełoży zaświadczenie o wpisach na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osób przewidzianych do realizacji zamówienia (specjalistów kluczowych), wydane przez tę izbę z określonym terminem ważności. b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujące usługi: - wykonanie co najmniej 2 dokumentacji projektowych kolektorów ściekowych o średnicy nie mniejszej niż DN 1000 mm w tym co najmniej 1 z nich w technice mikrotunelingu, na które uzyskano pozwolenie na budowę - opracowanie co najmniej 2 dokumentacji przetargowych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zakończonych podpisaniem kontraktu, dla zadań realizowanych wg FIDIC na budowę kolektorów ściekowych lub przewodów wodociągowych o średnicy nie mniejszej niż DN1000 5. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) osiągnąć w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obroty w kwocie minimum 2 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę o wielkości minimum 100% wartości ceny ofertowej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dla wykonawców składających ofertę na zadanie 01 - usługi konsultingowe w zakresie rozbudowy i modernizacji OŚ Czajka a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) f. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) Dla wykonawców składających ofertę na zadanie 02 - usługi konsultingowe w zakresie budowy układu przesyłowego do OŚ Czajka a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) f. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lata obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres Dokumenty muszą potwierdzić uzyskanie przez wykonawcę: - w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obrotów w kwocie minimum 2 mln PLN - zadanie 01 - w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obrotów w kwocie minimum 2 mln PLN - zadanie 02 Informacja z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej: - 1 mln PLN - Zadanie 01 - 1 mln PLN - Zadanie 02 Informacja z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej: - 1 mln PLN - Zadanie 01 - 1 mln PLN - Zadanie 02 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę o wielkości minimum 100% wartości ceny ofertowej - dla Zadania 01 i Zadania 02. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (specjalistów kluczowych) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykaz wykonanych przez wykonawcę usług w okresie ostatnich 3 lat, licząc od dnia ogłoszenia o przetargu w biuletynie zamówień publicznych (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców; Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane przez wykonawcę w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie (Zadanie 01) Tak (Zadanie 02), Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówieniem, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w pkt. 9.2.1.4.a). Instrukcji dla wykonawców powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016, ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. nr 8, poz. 38, ze zm.). Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty. Dokumenty wymagane od osób, które będą wykonywać zamówienie podane są w SIWZ. Wykonawca przedłoży zaświadczenia o wpisach na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osób przewidzianych do realizacji zamówienia (specjalistów kluczowych), wydane przez tę izbę, z określonym terminem ważności. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 150 - 129974 z dnia 04.08.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2004/S 163 - 140694 z dnia 21.08.2004. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 404/U/PIU/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.08.2005, cena - 144 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego, pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: publiczna sesja otwarcia ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 11:00, Warszawa, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., siedziba jednostki realizującej projekt, ul. Nowogrodzka 68.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, projekt "Zaopatrzenie w wodę i oczyczanie ścieków w Warszawie" Memorandum Finansowe 2000/PL/16/P/PE/020. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Zadanie 01 Usługi konsultingowe w zakresie rozbudowy i modernizacji OŚ Czajka 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.20.00.00, 74.23.20.00, 74.23.13.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przygotowanie dokumentacji przetargowych (SWIZ) na: rozbudowę i modernizację OŚ Czajka wraz z kanałem zrzutowym oraz budowę stacji termicznej utylizacji osadów ściekowych w OŚ Czajka - w formule "zaprojektuj i wykonaj" wg "Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania opublikowanego w 1999 r. przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC). 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 Zadanie 02 Usługi konsultingowe w zakresie budowy układu przesyłowego do OŚ Czajka 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.20.00.00, 74.23.20.00, 74.21.00.00, 74.23.13.30, 90.31.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Opracowanie projektu budowlanego układu przesyłowego do OŚ Czajka wraz z syfonem pod dnem Wisły oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, wykonanie Raportu oddziaływania na środowisko w celu uzyskania pozwolenia na budowę, przygotowanie dokumentacji przetargowej (specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ) na budowę układu przesyłowego wraz z syfonem pod dnem Wisły w formule "wykonaj" wg "Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania opublikowanego w 1999 r. przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC), pełnienie usług doradczych przez wykonawcę na rzecz zamawiającego podczas procesu przetargowego, sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Kompleksowa modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr. A. Pawelca w Wodzisławiu Śląskim w zakresie dostępności architektonicznej wraz z budową nowego dźwigu osobowego.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w Racławiczkach - postępowanie II
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1505K Ropa-Gródek-Biała Niżna w m. Biała Niżna
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.