Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-17
Bytom: udzielanie świadczeń zdrowotnych
Numer ogłoszenia: 308822 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom w Bytomiu , ul. Tarnogórska 3, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3890075, faks 032 2813039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.interwecja.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawy o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j. Dz.U. 2015 poz. 618 z późn. zm.) przez lekarzy pacjentom Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i postanowieniach umownych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2014r. poz.1850). 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami ww. Centrum. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących świadczenia ww. usług w każdej z sześciu części przez jednego lekarza. Zamawiający zawrze umowy dotyczące udzielenia świadczeń zdrowotnych przez łącznie sześciu lekarzy i będzie ustalał comiesięczny harmonogram pracy. Stawka za godzinę dyżuru lekarza ma charakter ryczałtowy. 3. W związku z przedmiotem zamówienia wskazane jest aby lekarze którzy będą je realizowali posiadali doświadczenie w pracy z osobami nadużywającymi alkoholu. Wskazanie przez wykonawcę lekarzy z takim doświadczeniem będzie dodatkowo premiowane (vide cz. XIII specyfikacji). 4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 1) udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do Izby Wytrzeźwień przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym z w/w rozporządzenia, (średnio 19 osób dziennie) 2) określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów upojenia alkoholowego zgodnie z §3 ust. 3 ww rozporządzenia, 3) wypełnianie Kart ewidencyjnych zgodnie z ustalonym wzorem - obowiązek ten dotyczy zapisów według stanu z przyjęcia i zwolnienia z Izby (Karta ewidencyjna stanowi załącznik do postanowień umownych), 4) udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom przebywającym w Ośrodku Interwencji Kryzysowej i w Hotelu, przygotowanych na udzielenie schronienia 28 osobom, 5) zgłaszanie zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe - wykaz leków oraz sprzętu, w jakie powinna być zaopatrzona izba został określony w ww rozporządzeniu..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 50% zamówienia podstawowego, polegających na wykonywaniu usług opisanych niniejszym zamowieniem
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza i wpis do rejestru okręgowej izby lekarskiej. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać odpowiednią ilość osób spełniających ww. warunek wg zasady co najmniej jeden lekarz na jedną część. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. UWAGA W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w niniejszej specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - doświadczenie - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej: 1) zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT. 3) zmiany wskazanych osób trzecich, którymi posługuje się Wykonawca, rezygnacji z posłużenia się osobami trzecimi, zmiany wskazanego zakresu wykonywanego zobowiązania przez osoby trzecie, wykonanie zamówienia przy pomocy osób trzecich, pomimo niewskazana w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania przez osoby trzecie. W przypadku zmiany lub rezygnacji z osoby trzeciej, na której potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowana inna osoba trzecia lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust.2. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. Wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem iż ewentualna zmiana osób wymienionych w załączniku do niniejszej umowy wymaga jedynie zatwierdzenia przez strony treści tego załącznika.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interwencja.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom
ul. Tarnogórska 3,
41-902 Bytom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom ul. Tarnogórska 3, 41-902 Bytom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art 24 ust. 2a pzp.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Montaż i dzierżawa autonomicznie zasilanych systemów alarmowych wraz z stałym utrzymaniem zintegrowanego systemu zabezpieczenia technicznego i ochroną w formie zmotoryzowanej Grupy Interwencyjnej
- Dostawa oleju napędowego na rok 2025
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie projektu wystawy stałej "Środowiska przyrodnicze Górnego Śląska" w związku z realizacją projektu pn "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Dostawa rękawic oraz bielizny niesterylnej
- Dostawa zestawów transporterów tarcz strzelniczych oraz dostawa trenażerów optoelektronicznych strzeleckich
- Sukcesywna dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zlecenie dla lekarza zadań z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w 2024 r.
- Świadczenie usług medycyny pracy dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego w Warszawie i 37 Biur Powiatowych ARMIR na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
więcej: Ogólne usługi lekarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.