Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: program prewencyjnego zapobiegania powodzi w dorzeczu Odry ze szczególnym uwzględnieniem dorzecza Warty i Zalewu Szczecińskiego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Pełnomocnik Rządu do spraw "Programu dla Odry 2006", do kontaktów: dyrektor Biura Pełnomocnika Rządu ds. "Programu dla Odry 2006", pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3406766, fax 071 3430633, e-mail: odra2006@duw.pl, www.duw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: program prewencyjnego zapobiegania powodzi w dorzeczu Odry ze szczególnym uwzględnieniem dorzecza Warty i Zalewu Szczecińskiego 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: sporządzenie opracowania pt. Program prewencyjnego zapobiegania powodzi w dorzeczu Odry ze szczególnym uwzględnieniem dorzecza Warty i Zalewu Szczecińskiego, w obszarze trzech województw nadgranicznych (dolnośląskim, lubuskim, zachodniopomorskim), w tym: a) Koncepcja Prewencyjnej Ochrony Przeciwpowodziowej dla obszaru dorzecza rzeki Odry - pasmo rzeki. b) Koncepcja Prewencyjnej Ochrony Przeciwpowodziowej dla obszaru dorzecza rzeki Warty, c) Koncepcja Prewencyjnej Ochrony Przeciwpowodziowej dla Zalewu Szczecińskiego d) Opracowanie map tematycznych. 2. Przygotowanie i wprowadzenie danych do systemu informacji przestrzennej (GIS). 3. Przygotowanie i przeprowadzenie konferencji końcowej. 4. Broszura informacyjna. Wszystkie materiały i opracowania w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: wybrane województwa w obszarze dorzecza Odry na terytorium Polski województwo/kod nuts dolnośląskie/2.02 lubuskie/2.06 zachodniopomorskie/2.32. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego Oryginalny kod CPV: 74.86.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów Kod CPV wg słownika 2008: 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zamówienie o wartości szacunkowej powyżej 60 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: termin wykonania zamówienia: do dnia 13 października 2006 r. Termin konferencji końcowej: w wybranym dniu pomiędzy 10 października a 13 października 2006 r. Termin dostarczenia broszury: do trzech dni przed konferencją końcową. Termin przekazania projektu broszury: do dnia 15 września 2006 r. Termin przekazania opracowania (raportu końcowego) do ewentualnego koreferatu: do dnia 15 września 2006 r. Termin dostarczenia opracowania (raportu końcowego) - wersja ostateczna: do trzech dni przed konferencją końcową. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 13.10.2006.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000 euro (pięć tysięcy euro) o równowartości 20 234 zł (dwadzieścia tysięcy dwieście trzydzieści cztery złote), zgodnie z przyjętym Podstawą przeliczenia wartości wadium jest średni kurs złotego w stosunku do euro wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 8 marca 2004 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych. Średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę przeliczania wartości wadium dla niniejszego zamówienia publicznego wynosi 4,0468. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykanania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 3% wynagrodzenia umownego brutto za przedmiot umowy. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania do dnia podpisania umowy, najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zamówienie współfinansowane ze środków Phare CBC Polska - Niemcy 2003 w wysokości 74,91% oraz ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na realizację "Programu dla Odry 2006". 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dla niniejszego zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny dokument z właściwego rejestru firmy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej z określeniem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta w formie czytelnej kopi,- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca winien posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000 euro lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 euro. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a. wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na: - wykonaniu koncepcji planistycznych zagospodarowania przestrzennego z uwzględnieniem prewencyjnej ochrony przeciwpowodziowej, - wykonaniu opracowania, projektu lub koncepcji obejmujących swoim zakresem co najmniej dwa województwa, - wykonanie co najmniej jednego opracowania, projektu, koncepcji, w których uwzględniono aspekt współpracy międzynarodowej; - wykonaniu projektów o charakterze i złożoności podobnych do przedmiotu, w tym projektów o tematyce ochrony środowiska, gospodarki wodnej i zagospodarowania przestrzennego; - wykonaniu co najmniej jednego opracowania, projektu lub koncepcji o charakterze wymienionym powyżej, o wartości powyżej 20 000 euro wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie b. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz za danymi na temat ich kwalifikacji, stosownie do wymagań określonych w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PO.II.3231/1-Odr/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.08.2005, cena - 10,00 PLN. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) przekazywana jest wykonawcy w wersji elektronicznej na płycie CD w siedzibie zamawiającego. Warunki i sposób płatności: płatność za SIWZ gotówką w kasie Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, pok. 0215 (parter - prawa strona budynku), w godzinach od 11:00 do 14:00 lub w przypadku wysyłki dokumentów zamówienia (SIWZ) płatność za pobraniem pocztowym. Wykonawca pokrywa koszt SIWZ, przesyłki oraz koszty związane z dokonaniem wpłaty na rachunek zamawiającego. Wpłata winna zostać dokonana na konto zamawiającego: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Biuro Dyrektora Generalnego Kredyt Bank S. A. IV Oddział Wrocław, Nr 43 1500 1793 1217 9000 6198 0000, tytułem "SIWZ Projekt ODRAREGION" 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 11:30, Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, Polska, sala nr 1224.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Phare CBC Polska - Niemcy 2003, Memorandum Finansowe Programu Współpracy Przygranicznej Polska Niemcy Phare 2003, podpisane zostało 5 grudnia 2004 r.; Numer projektu 2003/005/708.21. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- Przebudowa i remont schodów i strefy głównego wejścia budynku A Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Remont pomieszczeń administracyjno -socjalnych - Oddział Drogowy Rudna.
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Szreńsk
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Poświętne
- Świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Sidra
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
- Opracowanie planu ogólnego gminy Sadowne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.