To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-15
Ogłoszenie nr 308854 - 2016 z dnia 2016-09-15 r.
Częstochowa: Roboty budowlane - Remont instalacji wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 141731-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny
57157600000, ul.
ul. Dąbrowskiego
,
42200
Częstochowa, państwo
, woj.
śląskie, tel.
34 36 84 430, faks
34 36 84 440, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.czestochowa.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SĄD
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane - Remont instalacji wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR-260-05.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane w zakresie remontu budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4. Zakres robót obejmuje: 1.1. Zadanie A - roboty remontowo - modernizacyjne wewnętrznej instalacji hydrantowej; 1.2. Zadanie B - roboty remontowo - modernizacyjne systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; 1.3. Zadanie C - roboty remontowo - modernizacyjne systemu CCTV wraz z montażem szlabanu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu stanowi dokumentacja projektowo - kosztorysowa - załącznik nr 2 do SIWZ. Skład dokumentacji projektowej (załącznika nr 2 do SIWZ), stanowiącej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, przedstawia poniższa tabela, w której każdemu z elementów składowych nadano liczbę porządkową, wg której elementy te zamieszczone zostały na stronie internetowej Zamawiającego. Zadanie A - PROJEKT MODERNIZACJI PRZECIWPOŻAROWEJ WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI HYDRANTOWEJ - 1. Zadanie B - PROJEKT TECHNICZNY MODERNIZACJI SYSTEMU OŚWIETLENIA AWARYJNEGO EWAKUACYJNEGO - 2. Zadanie C - PROJEKT WYKONAWCZY ROBÓT REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH SYSTEMU CCTV WRAZ Z MONTAŻEM SZLABANU - 3. UWAGA!!! Przedmiary znajdujące się w treści załącznika nr 2. (dokumentacja) pełnią jedynie funkcje pomocnicze i nie posiadają charakteru dokumentacji projektowej. Elementy prac nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna, opisy szczegółowe i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót oraz dokonanie własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganych do osiągnięcia zamierzonego rezultatu, przewidzianego w projekcie. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. - Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dokonanie wizji lokalnej możliwe będzie o wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji; nr telefonu, pod którym należy uzgadniać termin wizji lokalnej: 32 649 79 66. 2.1. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania dodatkowe: 1) W terminie 3 (trzy) dni po przekazaniu placu budowy Wykonawca przedstawi Beneficjentowi harmonogram robót. 2) Ze względu na charakter pracy Sądu, Beneficjent ma możliwość okresowego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia. 3) Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 4) Wszystkie miejsca w obiekcie, w których wykonywane będą prace, Wykonawca zobowiązany będzie przywrócić do stanu sprzed rozpoczęcia prac. 5) Beneficjent zapewni Wykonawcy dostęp do wody i energii elektrycznej. Koszty z tym związane ponosił będzie Beneficjent. 6) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać oznakowanie CE/B oraz deklarację producenta o zgodności z odpowiednimi dyrektywami. Zastosowane urządzenia i materiały muszą posiadać świadectwa dopuszczenia i aktualne certyfikaty zgodności, w tym w części dotyczącej zabezpieczeń przeciwpożarowych - objętych niniejszym zamówieniem winny być wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze ochrony Przeciwpożarowej. 7) Materiały, które zostaną zastosowane do wykonania przedmiotu umowy, powinny odpowiadać ściśle co do jakości wymogom wyrobów określonych przez Zamawiającego, muszą posiadać stosowne atesty i aprobaty techniczne. Wykonawca zobowiązany jest, bez dodatkowego wezwania, dostarczać Zamawiającemu wszystkie wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i specyfikacje techniczne na zastosowane materiały pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robót wykonanych przez Wykonawcę. 8) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej, w tym dokumentacji dot. systemów przeciwpożarowych pozytywnie zaopiniowanej przez rzeczoznawcę ds. przeciwpożarowych, atestów na materiały, prefabrykaty i urządzenia oraz wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę sprawdzeń i badań objętych zamówieniem, w tym: protokołów z przeprowadzonych badań natężenia oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego oraz protokołów z badań wydajności i ciśnienia instalacji hydrantowej zgodnie Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz U. z 2010r. nr 109 poz. 719). 9) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania w formie pisemnej Inspektora Nadzoru o okolicznościach wskazujących na konieczność wykonania robót, których nie obejmuje przedmiot zamówienia, a które wynikły podczas wykonywania zamówienia podstawowego, przed podjęciem jakichkolwiek działań. Decyzję o konieczności wykonania tych robót podejmuje Zamawiający. Wszelkie samodzielne decyzje w tym zakresie będą wykonane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych do przedstawionych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia niezwłocznie zmian w projekcie wynikających z zastosowania rozwiązań równoważnych wraz z opinią pozytywną rzeczoznawcy ds. przeciwpożarowych i zgodą Zamawiającego. 11) Bez zgody Zamawiającego wykonywane będą jedynie prace niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii. 12) Udział projektanta w realizacji zamówienia, związany z wyjaśnianiem wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz uzgadnianiem możliwości wprowadzenia rozwiązań innych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy, następować będzie na pisemny wniosek Wykonawcy. 13) Wykonawca wykona wszystkie roboty pod kontrolą i nadzorem wskazanego/ych przez Beneficjenta inspektora/ów nadzoru. Beneficjent we własnym zakresie i na własny koszt zapewni nadzór i bieżącą kontrolę inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. Dostarczone w ramach umowy urządzenia, sprzęt i inne materiały winny być nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, niefabrykowane, fabrycznie nowe. 4. W zakresie objętym zadanie C, oferowany przez Wykonawcę system CCTV wraz z montażem szlabanu winien być zintegrowany i kompatybilny z systemem istniejącym w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu. 5. ZASADY RÓWNOWAŻNOŚCI - Zamawiający informuje, że ilekroć w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach oraz szczegółowych opisach, przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w ww. elementach dokumentacji. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań -równoważnych- pod względem parametrów technicznych, technicznych, funkcjonalnych i jakościowych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy. 6. O ile urządzenia dostarczone w ramach umowy są objęte gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument potwierdzający udzielenie gwarancji przed podpisaniem protokołu odbioru. 7. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu minimum 36 (trzydzieści sześć) - maksymalnie 60 (sześćdziesiąt) miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane, użyte do ich wykonania materiały oraz urządzenia dostarczone i zamontowane w ramach umowy - kryterium oceniane. Zaoferowanie okresu rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy nie będzie powodowało przyznania większej liczby punktów. W takim przypadku przyznana zostanie maksymalna przewidziana liczba punktów w tym kryterium. Rękojmia biegnie od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. 8. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej robót w formie papierowej, dokumentacji dotyczącej wykorzystanych materiałów, dokumentacji dotyczącej systemów przeciwpożarowych, protokołów wykonanych sprawdzeń i pomiarów, dokumentów gwarancji udzielonych przez producentów materiałów i urządzeń użytych do wykonania umowy, wszelkich certyfikatów, deklaracji, zezwoleń i dopuszczeń wymaganych przez prawo dla prawidłowego korzystania z dostarczonych urządzeń. Zamawiający nie przewiduje odbiorów częściowych. 9. Pozostałe szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu. Ww. projekt umowy stanowi treść Rozdziału XVIII SIWZ. 10. Wspólny słownik zamówień CPV: 45216112-2 - prace budowlane sądy 45453000-7 - prace remontowe 11. Wymagany termin wykonania zamówienia - 45 dni od dnia przekazania terenu budowy. Beneficjent przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 12. Płatnikami w niniejszym postępowaniu są: 1) Sąd Okręgowy w Częstochowie - w zakresie dostawy i montażu elementów systemów i instalacji, których dotyczy przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu; 2) Sąd Rejonowy w Zawierciu - w zakresie robót budowlanych towarzyszących, koniecznych do wykonania w związku z robotami remontowo - modernizacyjnymi, objętymi niniejszym zamówieniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45216112-2
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Roboty budowlane obejmujące roboty remontowo - modernizacyjne wewnętrznej instalacji hydrantowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34076.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 45049.11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Roboty budowlane obejmujące roboty remontowo - modernizacyjne systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu, w zakresie zadania 2, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do postępowania, w ww. zakresie, przystąpił Wykonawca, który został wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta została odrzucona. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Roboty budowlane obejmujące roboty remontowo - modernizacyjne systemu CCTV wraz z montażem szlabanu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40650.81 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39158.28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej przy ul. Festynowej 24 w Częstochowie
- Wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach oraz budynkach Urzędu Miasta Częstochowy - 4 części.
- Kompleksowe sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Wykonanie prac remontowych armatury TEHACO zainstalowanej w obiektach znajdujących się na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków w Częstochowie
- Wykonanie prac naprawczych i zabezpieczających w budynku Pałacu Raczyńskich położonego na terenie Zespołu Pałacowo - Parkowego w Złotym Potoku
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.