Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-01
Jaworzno: Dostawa materiałów biurowych w 2012 roku.
Numer ogłoszenia: 30886 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Jaworznie , ul. Adama Mickiewicza 4, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 616-33-99, faks 0-32 616-33-99 wew. 108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Skarbu Państwa utworzona na podstawie ustawy o systemie oświaty..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych w 2012 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczanie do siedziby Zamawiającego do 31 grudnia 2012 roku materiałów biurowych w ilościach wymienionych w załączniku od 1 do 3 i w specyfikacji. Realizacja zamówienia następować będzie partiami na podstawie zamówień Zamawiającego kierowanych do Wykonawcy do 31 grudnia 2012 r., zawierających nazwę, ilość materiałów zapotrzebowanych. Termin realizacji dostawy każdej zamówionej partii nie może być dłuższy niż 2 dni robocze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiającyuzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli przedstawi wykaz zrealizowanych przedsięwzięć (wg zał. nr 7)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. 6 2. Wypełniony formularz ofertowy - zał. 8 3. Wypełniony formularz cenowy - zał. 5 4. Wypełniona specyfikacja rzeczowo-ilościowa - pakiet 1 5. Wypełniona specyfikacja rzeczowo-ilościowa - pakiet 2 6. Wypełniona specyfikacja rzeczowo-ilościowa - pakiet 3
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
ul. Mickiewicza 4
43-600 Jaworzno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PAKIET II Zakup materiałów biurowych. Zamówienie będzie realizowane przy udziale środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektu Modernizacja Egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe realizowanego w ramach Działania 3.2, Priorytet III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zleceniobiorca będzie zobowiązany do przechowywania dokumentów związanych z wykonywaniem zlecenia do 31.12.2020 roku. PAKIET III Zakup materiałów biurowych. Zamówienie będzie realizowane przy udziale środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektu Budowa banków zadań realizowanego w ramach Działania 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zleceniobiorca będzie zobowiązany do przechowywania dokumentów związanych z wykonywaniem zlecenia do 31.12.2020 roku..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych - pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych według specyfikacji rzeczowo-ilościowej ujętej w załączniku nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych - pakiet 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów biurowych według specyfikacji rzeczowo-ilościowej ujętej w Załączniku nr 2. Zamówienie będzie realizowane przy udziale środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektu Modernizacja Egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe realizowanego w ramach Działania 3.2, Priorytet III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zleceniobiorca będzie zobowiązany do przechowywania dokumentów związanych z wykonywaniem zlecenia do 31.12.2020 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych - pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów biurowych według specyfikacji rzeczowo-ilościowej ujętej w Załączniku nr 3. Zamówienie będzie realizowane przy udziale środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektu Budowa banków zadań realizowanego w ramach Działania 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zleceniobiorca będzie zobowiązany do przechowywania dokumentów związanych z wykonywaniem zlecenia do 31.12.2020 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup kopert szarych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup kopert szarych w formacie C4 (324x229 mm) z nadrukiem według załączonego wzoru (Załącznik nr 4) w ilości 13.500 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup kopert bezpiecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup kopert bezpiecznych: a) w formacie B4 o wymiarach (275x375 mm) w ilości 1300 sztuk, b) w formacie C3 (335x475 mm) w ilości 3200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Remont pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaworznie przy ul. Nauczycielskiej 20
- Dostawa fabrycznie nowych znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- "Dostawa rękawic dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie w 2025 roku
- Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 13 w Jaworznie przy ul. Urzędniczej 11
- Remont ciągów pieszo-jezdnych przy Szkole Podstawowej nr 13 w Jaworznie przy ul. Urzędniczej 11
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych Polskiego Radia S.A. w likwidacji
- Dostawy artykułów biurowych (15)
- "Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego"
- (DFP.271.28.2025.AMW) Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów i sprzętu biurowego w zakresie 2 części.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.