eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Miasta Zielona Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Zielona Góra: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Miasta Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 30887 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Miasta Zielona Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Miasta Zielona Góra. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów, takich samych producentów jak użytkowany sprzęt, bądź równoważnych - posiadających gwarancję producenta urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego, że zastosowanie materiałów równoważnych nie spowoduje utraty gwarancji producenta tych urządzeń. 3.2.1. Wykaz materiałów eksploatacyjnych: Lp. Nazwa i symbol sprzętu Symbol materiału eksploatacyjnego J.m. Ilość Wydajność nie mniejsza niż 1. Bęben Lexmark Optra E+ 69G8257 szt. 2 20.000 stron 2. Cartridge HP 30 - Light Cyan 85 C9428A szt. 13 69ml 3. Cartridge HP 30 - Light Magenta 85 C9429A szt. 13 69ml 4. Cartridge HP 30 - Cyan 85 C9425A szt. 13 28ml 5. Cartridge HP 30 - Magenta 85 C9426A szt. 13 28ml 6. Cartridge HP 30 - Black 84 C5016A szt. 17 69ml 7. Cartridge HP 30 -Yellow 85 C9427A szt. 14 69ml 8. Cartridge HP 500 - czarny 51626A szt. 5 794 stron 9. Cartridge HP 500 - kolor 51625A szt. 5 150 stron 10. Cartridge HP 600 - czarny 51629A szt. 4 650 stron 11. Cartridge HP 600 - kolor 51649A szt. 4 310 stron 12. Cartridge HP 800 - czarny 51645AE szt. 200 833 stron 13. Cartridge HP 840 C - kolor C6625A szt. 4 430 stron 14. Cartridge HP 840 C- czarny C6615DE szt. 4 603 stron 15. Cartridge HP 895cxi-kolor C1823D szt. 35 690 kopii 16. Cartridge HP 970 - kolor C6578A szt. 120 970 stron 17. Cartridge HP 9800 - czarny C8767EE szt. 15 800 stron 18. Cartridge HP 9800 - kolor C9363EE szt. 15 450 stron 19. Cartridge HP 1100d - cyan C4836A szt. 10 1.750 stron 20. Cartridge HP 1100d - czarny C4844A szt. 25 1.750 stron 21. Cartridge HP 1100d - magenta C4837A szt. 15 1.750 stron 22. Cartridge HP 1100d - yellow C4838A szt. 8 1.750 stron 23. Kaseta OKI 320/321 09002303 szt. 90 3 miliony znaków 24. Kaseta OKI 390 FB 09002310 szt. 80 2 miliony znaków 25. Toner Lexmark Optra E+ 69G8256 szt. 50 3.000 kopii 26. Toner Lexmark Optra E120 12016SE szt. 80 2.000 stron 27. Toner Lexmark Optra E310 ( 6 tys. kopii ) 13T0101 szt. 110 6.000 kopii 28. Toner Lexmark Optra E320 ( 6 tys. stron ) 08A0478 szt. 60 6.000 stron 29. Toner Lexmark Optra E321 ( 6 tys. stron ) 12A7405 szt. 70 6.000 stron 30. Toner Lexmark Optra E340 34016HE szt. 20 6.000 stron 31. Toner Lexmark Optra T420 12A7415 szt. 10 10.000 stron 32. Toner HP 1100 C4092A szt. 25 2.500 stron 33. Toner HP 1200 C 7115X szt. 10 3.500 stron 34. Toner HP 1300 Q2613X szt. 100 4.000 stron 35. Toner HP 1320 Q5949A szt. 300 2.500 stron 36. Toner HP 2015D Q7553X szt. 40 7.000 stron 37. Toner Brother HL-5250DN TN-3130 szt. 40 3.500 stron 38. Toner HP 2420 Q6511X szt. 17 12.000 stron 39. Toner HP 3500 - czarny Q2670A szt. 25 6.000 stron 40. Toner HP 3500 - cyan Q2671A szt. 25 4.000 stron 41. Toner HP 3500 - magenta Q2672A szt. 25 4.000 stron 42. Toner HP 3500 - yellow Q2673A szt. 25 4.000 stron 43. Toner HP 3600 - czarny Q6470A szt. 30 6.000 stron 44. Toner HP 3600 - cyan Q6471A szt. 25 4.000 stron 45. Toner HP 3600 - yellow Q6472A szt. 25 4.000 stron 46. Toner HP 3600 - magenta Q6473A szt. 25 4.000 stron 47. Toner HP 4250 Q5942X szt. 1 2 20.000 stron 48. Toner HP 5100tn C4129X szt. 4 10.000 stron 49. Toner Samsung ML-3561ND ML-3560DB szt. 5 12.000 stron 50. Toner Samsung SCX 4720D5 SCX-4720D5 szt. 5 5.000 stron 51. Toner laserowy HP 5L C3906A szt. 6 2.500 stron 52. Ploter HP 800 ( hp printheads 11) - czarny c4810a szt. 28 16.000 stron 53. Ploter HP 800 ( hp printheads 11) - cyan c4811a szt. 16 24.000 stron 54. Ploter HP 800 ( hp printheads 11) - magenta c4812a szt. 16 24.000 stron 55. Ploter HP 800 ( hp printheads 11) - yellow c4813a szt. 16 24.000 stron 56. Ploter HP 800 ( hp cartridges 10) - czarny c4844a szt. 5 1.750 stron 57. Ploter HP 800 ( hp cartridges 82) - cyan c4911a szt. 5 69 ml 58. Ploter HP 800 ( hp cartridges 82) - magenta c4912a szt. 5 69 ml 59. Ploter HP 800 ( hp cartridges 82) - yellow c4913a szt. 5 69 ml 60. Toner Toshiba T-2060E T2060 szt. 20 7.5000 kopii 61. Toner Toshiba T1200E T1200 szt. 20 6.500 kopii 62. Toner Toshiba 1210 T120 szt. 10 2.500 kopii 63. Toner Toshiba 1370 T1350 szt. 20 4.300 kopii 64. Toner Sharp SF 7800 SF780T1 szt. 6 5.000 kopii 65. Toner Sharp AR 016T AR016T szt. 25 15.000 kopii 66. Toner Sharp AR0168T AR168T szt. 15 6.500 kopii 67. Toner Sharp AR 202T AR202T szt. 15 16.000 kopii 68. Toner Sharp AR 270T AR270T szt. 46 25.000 kopii 69. Toner Sharp MX 2700N- czarny MX27GTBA szt. 20 18.000 kopii 70. Toner Sharp MX 2700N - cyan MX27GTCA szt. 8 15.000 kopii 71. Toner Sharp MX 2700N - magenta MX27GTMA szt. 6 15.000 kopii 72. Toner Sharp MX 2700N - yellow MX27GTYA szt. 8 15.000 kopii 73. Toner Sharp MX 4501N- czarny MX45GTBA szt. 20 18.000 kopii 74. Toner Sharp MX 4501N - cyan MX27GTCA szt. 8 15.000 kopii 75. Toner Sharp MX 4501N - magenta MX27GTMA szt. 8 15.000 kopii 76. Toner Sharp MX 4501N - yellow MX27GTYA szt. 8 15.000 kopii 77. Toner Minolta EP 1052 102B szt. 5 6.000 kopii 78. Toner Gestetner 2622 brak szt. 2 9.000 kopii 79. Toner Nashuatec 3715 CT110BLK szt. 2 6.000 kopii 80. Toner Xerox 5316 6R90168 szt. 2 8.000 kopii 81. Toner Ricoh AF 350 TYP 3200D szt. 7 27.000 kopii 82. Toner Panasonic KXFL513 KX-FA 83 szt. 40 2.500 kopii 83. Folia Panasonic KXFP363 KX-FA57 szt. 40 70 mb 84. Folia Panasonic KXFP80 KX-FA55 op=2szt 20 50 mb 85. Drukarka HP2800 (hp cartridges 11) - błękitny C4836AE szt. 20 1750 stron 86. Drukarka HP2800 ( hp cartridges 11) - purpurowy C4837AE szt. 20 1750 stron 87. Drukarka HP2800 ( hp cartridges 11) - żółty C4838AE szt. 20 1750 stron 88. Drukarka HP30 (hp printheads 84) - czarny C5019a szt. 4 brak danych 89. Drukarka HP30 (hp printheads 85) - błękitny C9420a szt. 2 brak danych 90. Drukarka HP30 (hp printheads 85) - purpura C9421a szt. 2 brak danych 91. Drukarka HP30 (hp printheads 85) - żółty C9422a szt. 2 brak danych 92. Drukarka HP30 (hp printheads 85) - jasnobłękitny C9423a szt. 2 brak danych 93. Drukarka HP30 (hp printheads 85) -jasnopurpurowy C9424a szt. 2 brak danych 94. Drukarka HP2600 (hp cartridges 11) - błękitny C4836AE szt. 4 1750 stron 95. Drukarka HP2600 (hp cartridges 11) - purpura C4837AE szt. 4 1750 stron 96. Drukarka HP2600 (hp cartridges 11) - żółty C4838AE szt. 4 1750 stron 3.2.2 Dostarczone wkłady drukujące muszą być materiałami nowymi, pochodzącymi od producenta danego sprzętu lub materiałami równoważnymi. 3.2.3. Do oferty należy dołączyć deklarację producenta tonera lub tuszu ( aprobatę techniczną ) dopuszczającą produkt do stosowania w drukarkach lub kserokopiarkach, jak również zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ( wydajność) oraz oświadczenie, że stosowanie takich materiałów eksploatacyjnych nie naruszy umów gwarancyjnych i nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset. 3.2.4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktów równoważnych. Za równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż materiału oryginalnego, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany prze niego towar spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.2.4. Wykonawca, który zaoferował materiały eksploatacyjne innych marek niż wymieniowe, powinien dołączyć do oferty certyfikat jakości lub dokumenty równoważne ( w języku polskim ) informujące o wydajności produktów i parametrach wydruku, takich samych lub lepszych od materiałów oryginalnych. 3.2.5 Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. 3.2.6. Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. 3.2.7. Materiały zawarte w wykazie muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 3.2.8. Na opakowaniach powinny być wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek z którym i tonery są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 3.2.9. Materiały winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta 3.2.10. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego 3.2.11.Każde urządzenie jest chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. 3.2.12.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych wcześniej do Zamawiającego. Odbiór zużytych pojemników będzie następował, po pisemnym zgłoszeniu w ciągu 48 godzin. W związku z powyższym cena materiałów eksploatacyjnych powinna uwzględniać wartość zwróconych zużytych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zwrócone, zużyte materiały eksploatacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów ani odpowiedzialności. 3.2.13.Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą , Zamawiający poprosi o dostarczenie do wglądu losowo wybrane materiały eksploatacyjne. 3.2.14.Zamawiający będzie każdorazowo, przed zakupem, określał na odrębnym zamówieniu ilość i asortyment materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów wybranych z wykazu. Towar o którym mowa w punkcie 3.2. 1 SIWZ zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w ciągu 5 dni od daty kolejnego zamówienia. 3.2.15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania asortymentu wymienionego w punkcie 3.2.1.SIWZ w pełnym zakresie ilościowym , bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę 3.2.16.Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22. własnym transportem i na własny koszt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8.250,00 zł ( słownie : osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych).Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: a. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 dostawy o minimalnej wartości 350.000,00 zł każda w zakresie dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów, potwierdzone, że zostały wykonane należycie; 5.1.2. Posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 10) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1 a SIWZ; 11) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu w załącznika Nr 7 do SIWZ ; 12) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 13) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 14) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6.2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra Faks nr 068 456 44 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającegotj. Urząd Miasta Zielona Góra , ul. Podgórna 2, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.