Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-01
Warszawa: Zakup i dostawa 20 sztuk urzadzeń wielofunkcyjnych A4 na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych mu Biur Powiatowych ARiMR
Numer ogłoszenia: 308880 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 20 sztuk urzadzeń wielofunkcyjnych A4 na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych mu Biur Powiatowych ARiMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 20 (dwudziestu ) sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A4 dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Urządzenia winny być wyrobem finalnym, fabrycznie nowym bez śladów używania lub uszkodzenia. Dostawa obejmuje dostarczenie, a także wniesienie urządzeń wielofunkcyjnych do wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego pomieszczeń oraz ich zainstalowanie i uruchomienie. Parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego dla urządzeń wielofunkcyjnych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia: 1. Technologia - Laserowa monochromatyczna, 2.Rozmiar papieru - Minimum A4, 3. Szybkość druku - Minimum 60 str./min. (A4, mono), 4. Rozdzielczość druku - Minimum 1200x1200 dpi, 5. Skaner - ADF min. 100 arkuszy, automatyczny jednoprzebiegowy duplex, skanowanie w kolorze, 6. Szybkość skanowania - Minimum 70 str.min (Mono, Duplex), 7. Rozdzielczość skanowania - Minimum 600x600 dpi Mono, 8. Funkcje skanowania - Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB; Zakres powiekszania kopii z ADF 25-400%, 9. Format skanowania - Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps, 10. Maksymalna wydajność miesięczna - 250 000 stron, 11. Pojemność podajników papieru - min. 550 arkuszy, 12. Maksymalna pojemność podajnika papieru - Minimum 3200 arkuszy, 13. Zainstalowana pamięć - Minimum 1024MB, 14. Złącza zewnętrzne - Ethernet 10/100/1000, USB 2.0, 15. Obsługiwane systemy operacyjne - MS Windows 2000, XP, Vista, 16. Toner - Z urządzeniem na co najmniej 25000 kopii, 17. Obsługa - Kolorowy panel dotykowy w jezyku polskim, 18. Gwarancja - 3 lata on-site. MIEJSCE DOSTAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH: Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia wielofunkcyjne, będące przedmiotem niniejszego zamówienia do: siedziby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy Al. Jana Pawła II 70 w Warszawie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) główne dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto każda dostawa, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: 1. Opis oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych A4, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że oferowane urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego, określone w Tabeli nr 1 zawartej w rozdziale III ust. 4 SIWZ. Opis powinien być złożony przy wykorzystaniu Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy). 2. Instrukcję, specyfikację techniczną bądź inny dokument w języku polskim, wydany przez producenta bądź dystrybutora urządzenia, poświadczającą spełnianie przez oferowane urządzenia wielofunkcyjne wymagań Zamawiającego, określonych w Tabeli nr 1 zawartej w rozdziale III ust. 4 SIWZ. 3. Deklarację producenta sprzętu potwierdzającą spełnianie przez sprzęt wymaganych norm CE.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument, o którym mowa w rozdziale V ust. 5 SIWZ, jeśli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów (oryginał). 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa), pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. 4. Wypełniony formularz ofertowy (wg załacznika nr 1 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umow w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana będzie umowa, wystąpienia siły wyższej, zmian funkcjonalno - organizacyjnych u Zamawiającego, zmiany podwykonawcy lub podmiotu trzeciego w przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców lub w przypadku powołania się na potencjał podmiotu trzeciego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa-Kancelaria ( pokój nr 241, II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ORAZ WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie na adres:AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWAMAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa (korespondencję dostarczaną osobiście lub za pośrednictwem kuriera należy złożyć również pod wyżej wskazany adres - kancelaria pok. 241),- faksem na numer (22) 860 28 42 z zastrzeżeniem ust. 2. 2.Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (również uzupełnianych dokumentów), a także zmiany lub wycofania oferty. 3.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.4.Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: -Magdalena Nasiłowska - w sprawie procedury przetargowej tel. (22) 536 58 47 w godzinach: od 7.30 do 15.30,-Wioletta Cieślińska - w sprawie procedury przetargowej tel. (22) 536 57 40 w godzinach: od 7.30 do 15.30,-Wojciech Walasek - w sprawach przedmiotu zamówienia tel. (022) 536 57 41 w godzinach: od 7.30 do 15.30,-Łukasz Skwarek w sprawach przedmiotu zamówienia tel. (022) 536 57 43 w godzinach: od 7.30 do 15.30.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.