To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Warszawa: Obsługa kampanii reklamowej Muzeum Historii Żydów Polskich prowadzonej na nośnikach reklamy zewnętrznej - słupach reklamowych
Numer ogłoszenia: 308912 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288650 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kampanii reklamowej Muzeum Historii Żydów Polskich prowadzonej na nośnikach reklamy zewnętrznej - słupach reklamowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa kampanii reklamowej Muzeum Historii Żydów Polskich prowadzonej na nośnikach reklamy zewnętrznej - słupach reklamowych typu Traffic i Żak: łącznie 6 kampanii dot. projektów Muzeum otwarte - Edukacja w działaniu, Wielkie Otwarcie, Program Dni Otwartych, na terenie m.st. Warszawy w terminie 15.09.2014-02-11.2014 r. 2. Działania w ramach cyklu Muzeum otwarte - Edukacja w działaniu są częścią projektu Żydowskie dziedzictwo kulturowe nr umowy 1/PD/2013/PL08/NMF, komponent III Oblicza różnorodności - wsparcie udzielone z funduszy norweskich i EOG przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stołeczne Przedsiębiorstwo Usług Plastycznych i Wystaw Artystycznych Warexpo Sp. z o.o., ul. Rodzynkowa 4, 00-708 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49154,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57554,13
Oferta z najniższą ceną: 57554,13 / Oferta z najwyższą ceną: 57554,13
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zamówienia z wolnej ręki został wybrany zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 litera a i b, ponieważ zachodzi przesłanka, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów oraz z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Stołeczne Przedsiębiorstwo Usług Plastycznych i Wystaw Artystycznych WAREXPO Sp. z o.o. jest jedynym i wyłącznym zarządcą oferowanych nośników reklamowych - słupów typu Traffic i Żak na terenie całego miasta stołecznego Warszawa, co potwierdziło w przesłanym oświadczeniu. Są to miejsca przy ulicach o największym natężeniu ruchu pieszego oraz drogowego, z marketingowego punktu widzenia w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach w ścisłym centrum Warszawy. W celu promocji czwartej rezydencji artystycznej - Tamary Moyzes i Shlomi Yaffe w ramach cyklu: Muzeum otwarte - Edukacja w działaniu (realizowanych w ramach projektu Żydowskie dziedzictwo kulturowe komponent Oblicza Różnorodności dzięki wsparciu udzielonemu z funduszy norweskich i EOG przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię) niezbędne jest przeprowadzenie 3 kampanii reklamowych o charakterze informacyjno-wizerunkowym na terenie Warszawy (okolice Muzeum Historii Żydów Polskich, Placu Bankowego i Teatru Narodowego). W celu promocji otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich niezbędne jest przeprowadzenie 3 kampanii reklamowych o charakterze informacyjno-wizerunkowym na terenie Warszawy (okolice Dworca Centralnego, Dworca Śródmieście, Rondo Romana Dmowskiego, Plac Bankowy, Plac Konstytucji, Metro Centrum, Metro Ratusz Arsenał, Metro Politechnika, Rondo Waszyngtona, Metro Racławicka, Muzeum Historii Żydów Polskich). Stołeczne Przedsiębiorstwo Usług Plastycznych i Wystaw Artystycznych WAREXPO Sp. z o.o. jest jedynym Wykonawcą posiadającym potencjał techniczny umożliwiający realizację kampanii reklamowej w zakresie ustalonym przez Zamawiającego za konieczny.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
- Organizacja Transgranicznych Targów Pracy on-line
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
- Usługa przygotowania do emisji (paczka DCP/format kinowy) i emisja 30-sekundowego spotu filmowego dotyczących programów wsparcia w kinach sieci KinAds, Cinema City, Helios i Multikino
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.