Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Olsztyn: Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 308951 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie:tj. Cześć nr 1 Końcówki do pipet o pojemności 1 ml i 5 ml oraz pudełka do końcówek o pojemności 1 ml i 5 ml firmy HTL- 70 sztuk, Część nr 2 Pisak do obrysowywania skrawków w immunohistochemi firmy Dako - 6 sztuk, Część nr 3 - Podłoże transportowe - wymazówki Amies nr kat. 1-A02 firmy Graso - 12 opakowań,Część nr 4 - Kapilary hematokrytowe - 5 opakowań, Część nr 5 - Probówka polipropylenowa z zakrętką, pojemność 30 ml- 250 sztuk, Część nr 6- Kolumienki SPE CHROMABOND 3ml/200mg- 5 opakowań, Filtry membranowe (mieszane estry celulozy), 0,45?m, średnica 47 mm- 10 opakowań. Część nr 7- Probówki wirówkowe wysokość 120 mm i średnica 60-70 mm lub wysokość 160 mm, i średnica 70 mm (PROBÓWKI NUNC) - 1 opakowanie, Część nr 8 - Filtry do probówek wirówkowych wykonane z pleksiglasu, średnica 55-60 mm.- 12 sztuk. Część nr 9- Końcówki do pipet-12 sztuk, , próbówki - firmy Profilab - 3100 sztuk.Część nr 10- Plastiki (filmy do zamykania płytek) do reakcji real-time PCR - 100 sztuk, Część nr 11 - Plastiki (płytki) do reakcji real - time PCR- 20 sztuk, Część nr 12 - Plastiki (wieczka do próbówek) do reakcji real-time PCR - 1 opakowanie. Część nr 13 - Plastiki (próbówki) do reakcji real-time PCR - 1 opakowanie,Część nr 14 - Szkiełka podstawowe z matowanym polem do opisu, - krawędzie nieszlifowane (cięte), - 30 opakowań, Statyw na próbówki typu Eppendorf,- 100 miejscowy,- wykonany z tworzywa sztucznego - 2 sztuki. Część nr 15 MikrobankRGreen- 3 sztuki, Wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego- 10 opakowań. Część nr 16 Naczynnka cienkościenne do PCR z zamknięciem poj. 0,2 ml, - 2000 sztuk, Końcówki żółte do pipet Eppendorf poj. 1-200?l - 1000 sztuk, Końcówki niebieskie do pipet Eppendorf poj. 100-1000?l - 1000 sztuk, Końcówki do pipet Eppendorf poj. 10?l- 1000 sztuk, Końcówki do pipet Gilson poj. 2?l - 1000 sztuk, Mikroprobówka SafeSeal 2 ml, 40x10,8 - 500 sztuk, Naczynie reakcyjne 1,5ml bezbarwne - 1000 sztuk, Końcówka do pipet Gilson 10 ?l- 1000 sztuk,Skrzynka z pokrywą i wkładką - 1 sztuka, Część nr 17 - Statyw do mrożenia - Cyro Box- 5 sztuk Część nr 18 - Standardowe rękawice nitrylowe - 400 szt, Statyw na próbówki reakcyjne- 5 sztuk, Pudełka plastikowe typu crio: na 100 probówek 1,5/2,0 ml, zielone - 5 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: -zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, -zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 309, 10-719 Olsztyn..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 309, 10-719 Olsztyn..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Końcówki do pipet o pojemności 1 ml i 5 ml oraz pudełka do końcówek o pojemności 1 ml i 5 ml firmy HTL..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipet o pojemności 1 ml i 5 ml oraz pudełka do końcówek o pojemności 1 ml i 5 ml - 70 sztuk,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pisak do obrysowywania skrawków w immunohistochemi firmy Dako.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pisak do obrysowywania skrawków w immunohistochemi firmy Dako - 6 sztuk,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podłoże transportowe - wymazówki Amies.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoże transportowe - wymazówki Amies nr kat. 1-A02 firmy Graso - 12 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kapilary do hematokrytu- - 5 opakowań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapilary do hematokrytu: - rurki ze szkła sodowego z Na i heparyną o pojemności 75? o wymiarach 1,55 mm x 75 mm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówka polipropylenowa z zakrętką, pojemność 30 ml- 250 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumienki SPE CHROMABOND 3ml/200mg- 5 opakowań, Filtry membranowe (mieszane estry celulozy), 0,45?m, średnica 47 mm- 10 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki wirówkowe wysokość 120 mm i średnica 60-70 mm lub wysokość 160 mm, i średnica 70 mm (PROBÓWKI NUNC) - 1 opakowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do probówek wirówkowych wykonane z pleksiglasu, średnica 55-60 mm.- 12 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Końcówki do pipet-12 sztuk, , próbówki - firmy Profilab - 3100 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipet o pojemności do 10 ?l, bezbarwne, typ Cristall Eppendorf; sterylne, w pudełku typu rack-12 sztuk,Probówki o poj. 2,0 ml, 12,5 x 48 mm, stożkowe stojące, z zakrętką i uszczelką oraz podziałką i polem do opisu; sterylne, DNase/RNase free;Probówki do PCR o pojemności 0,5 ml, płaska pokrywka, kolor naturalny; opak. 1000 szt.,Probówki wirownicze typu Eppendorf, bezbarwne, pojemność 1,5 ml; Prbówki do PCR o pojemności 0,2 ml, płaska pokrywka, kolor naturalny, sterylne;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Plastiki (filmy do zamykania płytek) do reakcji real-time PCR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastiki (filmy do zamykania płytek) do reakcji real-time PCR - 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Plastiki (płytki) do reakcji real - time PCR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastiki (płytki) do reakcji real - time PCR- 20 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Plastiki (wieczka do próbówek) do reakcji real-time PCR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastiki (wieczka do próbówek) do reakcji real-time PCR - 1 opakowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Plastiki (próbówki) do reakcji real-time PCR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastiki (próbówki) do reakcji real-time PCR - 1 opakowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka podstawowe z matowanym polem do opisu, - krawędzie nieszlifowane (cięte), - 30 opakowań, Statyw na próbówki typu Eppendorf,- 100 miejscowy,- wykonany z tworzywa sztucznego - 2 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny firmy Biocorp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrobank Green- 3 sztuki 1.Zestaw zalecamy do przechowywania szczepów bakterii i grzybów w stanie zamrożenia. 2.Mikrobank to sterylna fiolka o pojemności 2ml, zawierająca 25 koralików. 3.Koraliki umieszczone są w specjalnym płynie konserwującym. 4.Porowata powierzchnia koralików umozliwia przyleganie mikroorganizmów. 5.Koraliki i nakrętki w kolorze zielonym. Wymazówki sterylne z tworzywa sztucznegoWymazówka o dł. 150 mm z wacikiem bawełnianym o średnicy 5 mm, pakowana indywidualnie, sterylna.- 10 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny firmy Sarstedt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naczynnka cienkościenne do PCR z zamknięciem poj. 0,2 ml, - 2000 sztuk, Końcówki żółte do pipet Eppendorf poj. 1-200?l - 1000 sztuk, Końcówki niebieskie do pipet Eppendorf poj. 100-1000?l - 1000 sztuk, Końcówki do pipet Eppendorf poj. 10?l- 1000 sztuk, Końcówki do pipet Gilson poj. 2?l - 1000 sztuk, Mikroprobówka SafeSeal 2 ml, 40x10,8 - 500 sztuk, Naczynie reakcyjne 1,5ml bezbarwne - 1000 sztuk, Końcówka do pipet Gilson 10 ?l- 1000 sztuk,Skrzynka z pokrywą i wkładką - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Statyw do mrożenia - Cyro Box..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw do mrożenia - Cyro Box- 5 sztuk 1.Wymiary: 126mmmx126mmx56mm, 2.Ilość gniazd 81, 3.Wymiary gniazda 13mmx13mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny firmy Roth..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Standardowe rękawice nitrylowe - 400 szt, Statyw na próbówki reakcyjne- 5 sztuk, Pudełka plastikowe typu crio: na 100 probówek 1,5/2,0 ml, zielone - 5 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- Dostawa pompy do kontrapulsacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Świadczenie usług restauracyjno-hotelarskich w ramach realizowanych szkoleń - postępowanie nr 1
- Rewitalizacja zielonej przestrzeni przy ruinach XIV w. zamku w Olsztynie
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawy fartuchów chirurgicznych
- Dostawa wyrobów medycznych cz. II
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, rękawic i opatrunków specjalistycznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.