eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneOpracowanie projektu remontu drogi powiatowej ul. Zycięstwa wraz z przebudową wybranych elementów pasa drogowego w tym zmiana organizacji ruchu na odcinku od skrzyzowania z drogą powiatową ul. Chudowską do skrzyżowania z ul. Nową w Ornontowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Łaziska Górne: Opracowanie projektu remontu drogi powiatowej ul. Zycięstwa wraz z przebudową wybranych elementów pasa drogowego w tym zmiana organizacji ruchu na odcinku od skrzyzowania z drogą powiatową ul. Chudowską do skrzyżowania z ul. Nową w Ornontowicach
Numer ogłoszenia: 308972 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259390 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, faks 032 2244499 w. 226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu remontu drogi powiatowej ul. Zycięstwa wraz z przebudową wybranych elementów pasa drogowego w tym zmiana organizacji ruchu na odcinku od skrzyzowania z drogą powiatową ul. Chudowską do skrzyżowania z ul. Nową w Ornontowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 roku. Opracowanie powinno obejmować między innymi uregulowanie szerokości jezdni na całej długości objętej opracowaniem tj. od skrzyżowania z ul. Chudowską do skrzyżowania z ul. Nową, w nawiązaniu do szerokości odcinka zmodernizowanego (granica Gminy Ornontowice - skrzyżowanie z ul. Chudowską). Przewidzieć należy wymianę zniszczonej nawierzchni chodnika z dostosowaniem szerokości w miarę możliwości do wymagań dla ciągu pieszo-rowerowego. Nawierzchnię chodników przyjąć z kostki betonowej grubość 8 cm behaton. Wykonać uporządkowanie z uzupełnieniem odwodnienia drogi, pozostawiając po stronie wschodniej rów otwarty a po zachodniej wykorzystując istniejący kanał deszczowy po uprzednim jego sprawdzeniu (ocena stanu technicznego). W pracach projektowych przewidzieć remont nawierzchni jezdni na całej zaprojektowanej (nowej) szerokości z dostosowaniem nośności do 100 kN/oś. Zaprojektować utwardzenie pobocza drogi po stronie wschodniej w tym przewidzieć należy nawierzchnię w kostce betonowej grubości 8 cm typu behaton lub nawierzchnię z mieszanki asfaltowej tak aby pas ten mógł stanowić jeden kierunek ścieżki rowerowej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie odgięć osi drogi, wyspy centralne, wyniesione przejście itp. W opracowaniu należy ująć niezbędną regulację z wymianą nawierzchni zjazdów po obu stronach drogi. Zadanie należy wykonać w podziale na etapy robót, odrębnie kosztorysowane w uzgodnieniu z inwestorem. Należy przewidzieć pozyskanie podkładów geodezyjnych, ich aktualizację oraz przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień oraz dokumentów pozwalających na przystąpienie do robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 75041.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe FADRÓG, ul. Żwirowa 22, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 75041.60
  • Oferta z najniższą ceną: 75041.60 oferta z najwyższą ceną: 111300
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.