Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Siedlce: dostawa i instalacja spektrofotometru UV-VIS dla Katedry Ekologii i Ochrony Srodowiska Akademii Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 30898 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Podlaska w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6442095, faks 025 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja spektrofotometru UV-VIS dla Katedry Ekologii i Ochrony Srodowiska Akademii Podlaskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, instalacja, uruchomienie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00 - Spektrometry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 P.z.p) 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców, na podstawie dokumentów załączonych do oferty. W przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (dotyczy to również spółki cywilnej) do oferty należy dołączyć dokumenty wystawione oddzielnie dla każdego przedsiębiorcy (wspólnika). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z po?stępowania. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust.1 pkt.3 ustawy Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertą, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w Art. 89 ust.1 P.z.p. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: I. Dokumenty, które należy załączyć do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej. 3. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Firmy składającej ofertę ( w przypadku osób nie wymienionych: rejestrze handlowym lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Podlaska, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce w godz. 10-12 /poniedziałek-piątek/ pok. nr 55.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Konarskiego 2, Sekretariat Ogólny, I piętro w godz. 7:30-15:30, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 07.04.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługi serwisu oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS
- Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- "Przebudowa ul. Mieszka I i ul. Granicznej" w zakresie jezdni
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Platforma hemodynamiczna.
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa dwóch przenośnych spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w Łodzi
- Dostawa spektrometru NMR.
- dostawa falowodyspersyjnego rentgenowskiego spektrometru fluorescencyjnego.
- dostawa dwóch spektrometrów NMR wysokiej zdolności rozdzielczej.
- dostawa wielkowektorowego spektrometru masowego z jonizacją plazmie sprężonej indukcyjnie (multicollector iductively-coupled plasma mass spectrometr, MC ICP-MS).
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Spektrometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.