Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-17
Płock: SUKCESYWNY BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO AMBULANSÓW, ŁODZI RATOWNICZEJ I POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH W ROKU 2016 DLA SP ZOZ WSPRITS W PŁOCKU. Oznaczone znakiem: TZPiZI-3813/04/D/15
Numer ogłoszenia: 309098 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku , ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678400, faks 024 2678415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspritsplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNY BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO AMBULANSÓW, ŁODZI RATOWNICZEJ I POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH W ROKU 2016 DLA SP ZOZ WSPRITS W PŁOCKU. Oznaczone znakiem: TZPiZI-3813/04/D/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa poprzez - sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do ambulansów, łodzi ratowniczej i pojazdów służbowych w roku 2016 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku, określona w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakup paliwa dla poszczególnych Oddziałów SP ZOZ WSPRiTS w Płocku w stacjach paliw Wykonawcy w ilościach: 1) dla Oddziału w Płocku Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 80.000 litrów, Przewidywana ilość zakupu benzyny bezołowiowej 95 - 2.700 litrów. (pojazd służbowy i łódź ratownicza) 2) dla Podstacji w Wyszogrodzie: Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 10.000 litrów, 3) dla podstacji w Gąbinie: Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 8.000 litrów, 4)dla Oddziału w Gostyninie: Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 21.000 litrów, 5) dla Oddziału w Sierpcu: Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 23.000 litrów, UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera złącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części i dopuszcza składanie ofert częściowych - opis w §19 SIWZ. 4. Dostarczane paliwa muszą odpowiadać aktualnie obowiązującym wymaganiom jakościowym - dla benzyny bezołowiowej wg Polskiej Normy PN-EN 228:2013-04E , dla oleju napędowego wg Polskiej normy PN-EN 590:2013-12. Jednocześnie dla paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 ze zm. Uwaga: w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wpłaceniem wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca składając ofertę wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne - koncesja na obrót paliwami ciekłymi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do uznania, ze Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada minimum po 1 całodobowo -24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - w tym niedziele i święta czynnej stacji paliw, umożliwiającej tankowanie oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95, oddalonej maksymalnie dla poszczególnej części zamówienia: Część I - dla Oddziału w Płocku ul. Strzelecka 3 - 5 km, Część II - dla Podstacji w Wyszogrodzie ul. Płocka 29A - 14,0 km, Część III - dla podstacji w Gabinie ul. Płocka 19A - 2,0 km, Część IV - dla Oddziału w Gostyninie ul. Przemysłowa 1 - 3,0 km, Część V - dla Oddziału w Sierpcu u. Braci Tułodzieckich 19 - 2,0 km.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do uznania, ze Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca składając ofertę wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. 6)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p. której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1. Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, b) wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zmówienia - dotyczy również spółki cywilnej, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Wysokość udzielonego opustu - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz informacji zawartych w ofercie Wykonawcy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. W treści umowy, podano wszystkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.1 Zmianę ceny spowodowaną zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów, 2.2 Zmiana nazwy, adresu oraz osób reprezentujących Strony, 3 Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z w/w przesłanek. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4 Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5 Zmiana treści lub uzupełnienie niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana treści wymaga zgody obu Stron pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu go przez obie Strony. 6 Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 7 W przypadku, gdy Zamawiający będzie zawierał umowę z wykonawcami, którzy złożyli ofertę wspólną, umowa zostanie poszerzona o zapisy dotyczące odpowiedzialności solidarnej tych Wykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wspritsplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, 09-400 Płock ul. Gwardii Ludowej 5 pokój Nr 15, od pon. do pt. w godz. od 07:00 do 14:35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, 09-400 Płock ul. Gwardii Ludowej 5 SEKRETARIAT, od pon. do pt. w godz. od 07:00 do 14:35.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup paliw dla Oddziału w Płocku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych oleju napędowego i benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej jak 95 na terenie miasta Płocka, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 5 km od siedziby Oddziału Płockiego mieszczącego się przy ul. Strzeleckiej 3. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 80 000 litrów, Przewidywana ilość zakupu benzyny bezołowiowej 95 - 2 000 litrów. Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - benzyny bezołowiowej dla łodzi ratunkowej na podstawie upoważnienia do bezpiecznych pojemników. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa przez 12 godzin na dobę przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i święta) w okresie od 31.05.2015 r. do 30.09.2015 r. Przewidywana ilość zakupu benzyny bezołowiowej 95 - 700 litrów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wysokość udzielonego opustu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup Paliwa dla Podstacji w Wyszogrodzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego w okolicy miasta Wyszogród, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 14,0 km od siedziby Podstacji Wyszogród, ul. Płocka 29A. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 10 000 litrów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wysokość udzielonego opustu - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup Paliwa dla Podstacji w Gąbinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie miasta Gąbina, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 2,0 km od siedziby Podstacji Gąbin, ul. Płocka 19A. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy w godz. od 07:00 do 22: 00 przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 8 000 litrów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wysokość udzielonego opustu - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup paliw dla Oddziału w Gostyninie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie Gostynina, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 3,0 km od siedziby Oddziału Gostynin, ul. Przemysłowa 1. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 21 000 litrów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wysokość udzielonego opustu - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup paliw dla Oddziału w Sierpcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie Sierpca, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 2,0 km od siedziby Oddziału Sierpc, ul. Braci Tułodzieckich 19, Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 23 000 litrów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wysokość udzielonego opustu - 5
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa paliw ciekłych w 2025 roku.
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- "Dostawa pozostałych artykułów żywnościowych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2025 roku"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2025 roku.
- Dostawa fortepianu i pianin wraz z akcesoriami na potrzeby PSM I i II st. im. Karola Szymanowskiego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.