eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeglądy i naprawy sprzętu medycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-15

Ogłoszenie nr 309103 - 2016 z dnia 2016-09-15 r.

Warszawa: Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 1644180300000, ul. ul. Górczewska  89, 01401   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo , tel. 223 211 470, e-mail przetargi@attis.com.pl, faks 223 211 406.
Adres strony internetowej (URL): www.attis.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego (art. 3 ust. 1 pkt. 3 lit. a) ustawy Pzp

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.attis.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.attis.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pocztą lub osobiscie
Adres:
Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa Sekretariat- p. 196.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego.
Numer referencyjny: FZP/ZP-26/U/17/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.5) Główny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 24


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. obejmujące przeglądy, naprawy i kalibracje sprzętu medycznego, o wartości co najmniej: -dla pakietu nr 1 4 500,00 zł brutto -dla pakietu nr 2 37 500,00 zł brutto -dla pakietu nr 3 11 500,00 zł brutto -dla pakietu nr 4a 4 500,00 zł brutto -dla pakietu nr 4b 6 500,00 zł brutto -dla pakietu nr 4c 7 000,00 zł brutto -dla pakietu nr 5 62 000,00 zł brutto -dla pakietu nr 6a 13 000,00 zł brutto -dla pakietu nr 6b 12 000,00 zł brutto -dla pakietu nr 6c 28 000,00 zł brutto -dla pakietu nr 7 3 500,00 zł brutto (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia. c.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną upoważnioną osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie dokonywania napraw, przeglądów i wszelkich działań niezbędnych do orzekania o przydatności do użytkowania urządzeń z danego pakietu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, którego wzór znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty te mogą złożyć łącznie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej: Część - pakiet nr 1 - brak, Część - pakiet nr 2 - 760,00 zł (siedemset sześćdziesiąt złotych), Część - pakiet nr 3 -240,00 zł (dwieście czterdzieści złotych), Część - pakiet nr 4a - brak, Część - pakiet nr 4b - brak, Część - pakiet nr 4c - brak, Część - pakiet nr 5 - 1 250,00 zł (jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych), Część - pakiet nr 6a - 270,00 zł (dwieście siedemdziesiąt złotych), Część - pakiet nr 6b - 250,00 zł. (dwieście pięćdziesiąt złotych), Część - pakiet nr 6c - 570,00 zł (pięćset siedemdziesiąt złotych) Część - pakiet nr 7 - brak. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., Nr 0, poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 14 1240 2034 1111 0010 1547 6334 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: FZP/ZP-26/U/17/16, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu dokonania przelewu. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 2.2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 7. Dalsze postępowanie dotyczące przechowywania, zwrotu bądź zatrzymania wadium reguluje art. 46 ustawy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych: 1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, 2) siłą wyższą; 3. Strony przewidują możliwość zmiany miejsca świadczenia usługi lub zmniejszenia zakresu usług objętych przedmiotem zamówienia - w wyniku wycofania urządzenia z eksploatacji, prowadzonych remontów, modernizacji, przebudowy, zmian organizacyjnych. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu ww. okoliczności z dwumiesięcznym wyprzedzeniem, pisemnie lub drogą elektroniczną. 4. Strony dokonają zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4. Pkt. 1), wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt. 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt. 3), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób wykonujących zamówienie. 8. Zmiany, o których mowa w ust. 4-7, będą dokonywane na pisemny, umotywowany wniosek Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oraz wykazać Zamawiającemu, w jaki sposób zmiany, o których mowa w ust. 4 wpływają na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać szczegółowe wyliczenie wpływu zmian, o których mowa ust. 4 pkt 2) i 3) na koszty wykonania zamówienia, poparte odpowiednimi dokumentami. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia, Strony dokonają stosownej zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/09/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: zadanie nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część - pakiet nr 1 - respiratory
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: - najniższej ceny - waga 60% - termin płatności - waga 40% a) cena Xc: do obliczenia wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xc - uzyskana ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cp - cena zaproponowana przez składającego ofertę. b) termin zapłaty Xg do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni. Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów. Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xg - uzyskana ilość punktów, Tn - najdłuższy termin zapłaty (w dniach), Tg - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach).. 2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów S= Xc + Xg 3. Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp). 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.


Część nr: 2    Nazwa: zadanie nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część - pakiet nr 2 - sprzęt okulistyczny
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: - najniższej ceny - waga 60% - termin płatności - waga 40% a) cena Xc: do obliczenia wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xc - uzyskana ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cp - cena zaproponowana przez składającego ofertę. b) termin zapłaty Xg do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni. Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów. Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xg - uzyskana ilość punktów, Tn - najdłuższy termin zapłaty (w dniach), Tg - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach).. 2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów S= Xc + Xg 3. Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp). 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.


Część nr: 3    Nazwa: zadanie nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część - pakiet nr 3 - urządzenia niepalnych gazów medycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: - najniższej ceny - waga 60% - termin płatności - waga 40% a) cena Xc: do obliczenia wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xc - uzyskana ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cp - cena zaproponowana przez składającego ofertę. b) termin zapłaty Xg do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni. Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów. Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xg - uzyskana ilość punktów, Tn - najdłuższy termin zapłaty (w dniach), Tg - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach).. 2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów S= Xc + Xg 3. Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp). 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.


Część nr: 4 a    Nazwa: zadanie nr 4 a

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część - pakiet nr 4a - myjnie
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: - najniższej ceny - waga 60% - termin płatności - waga 40% a) cena Xc: do obliczenia wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xc - uzyskana ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cp - cena zaproponowana przez składającego ofertę. b) termin zapłaty Xg do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni. Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów. Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xg - uzyskana ilość punktów, Tn - najdłuższy termin zapłaty (w dniach), Tg - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach).. 2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów S= Xc + Xg 3. Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp). 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.


Część nr: 4 b    Nazwa: zadanie nr 4 b

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część - pakiet nr 4b - myjnie
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: - najniższej ceny - waga 60% - termin płatności - waga 40% a) cena Xc: do obliczenia wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xc - uzyskana ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cp - cena zaproponowana przez składającego ofertę. b) termin zapłaty Xg do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni. Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów. Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xg - uzyskana ilość punktów, Tn - najdłuższy termin zapłaty (w dniach), Tg - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach).. 2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów S= Xc + Xg 3. Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp). 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.


Część nr: 4 c    Nazwa: zadanie nr 4 c

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część - pakiet nr 4c - myjnie
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: - najniższej ceny - waga 60% - termin płatności - waga 40% a) cena Xc: do obliczenia wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xc - uzyskana ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cp - cena zaproponowana przez składającego ofertę. b) termin zapłaty Xg do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni. Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów. Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xg - uzyskana ilość punktów, Tn - najdłuższy termin zapłaty (w dniach), Tg - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach).. 2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów S= Xc + Xg 3. Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp). 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.


Część nr: 5    Nazwa: zadanie nr 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część - pakiet nr 5 - urządzenia do sterylizacji i destylacji
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: - najniższej ceny - waga 60% - termin płatności - waga 40% a) cena Xc: do obliczenia wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xc - uzyskana ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cp - cena zaproponowana przez składającego ofertę. b) termin zapłaty Xg do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni. Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów. Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xg - uzyskana ilość punktów, Tn - najdłuższy termin zapłaty (w dniach), Tg - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach).. 2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów S= Xc + Xg 3. Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp). 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.


Część nr: 6 a    Nazwa: zadanie nr 6 a

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część - pakiet nr 6a - wyposażenie diagnostyki obrazowej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatnośc40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: - najniższej ceny - waga 60% - termin płatności - waga 40% a) cena Xc: do obliczenia wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xc - uzyskana ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cp - cena zaproponowana przez składającego ofertę. b) termin zapłaty Xg do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni. Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów. Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xg - uzyskana ilość punktów, Tn - najdłuższy termin zapłaty (w dniach), Tg - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach).. 2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów S= Xc + Xg 3. Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp). 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.


Część nr: 6 b    Nazwa: zadanie nr 6 b

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część - pakiet nr 6b - wyposażenie diagnostyki obrazowej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: - najniższej ceny - waga 60% - termin płatności - waga 40% a) cena Xc: do obliczenia wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xc - uzyskana ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cp - cena zaproponowana przez składającego ofertę. b) termin zapłaty Xg do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni. Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów. Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xg - uzyskana ilość punktów, Tn - najdłuższy termin zapłaty (w dniach), Tg - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach).. 2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów S= Xc + Xg 3. Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp). 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.


Część nr: 6 c    Nazwa: zadanie nr 6 c

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część - pakiet nr 6c - wyposażenie diagnostyki obrazowej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: - najniższej ceny - waga 60% - termin płatności - waga 40% a) cena Xc: do obliczenia wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xc - uzyskana ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cp - cena zaproponowana przez składającego ofertę. b) termin zapłaty Xg do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni. Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów. Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xg - uzyskana ilość punktów, Tn - najdłuższy termin zapłaty (w dniach), Tg - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach).. 2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów S= Xc + Xg 3. Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp). 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.


Część nr: 7    Nazwa: adanie nr 7 c

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część - pakiet nr 7 - dozowniki tlenu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: - najniższej ceny - waga 60% - termin płatności - waga 40% a) cena Xc: do obliczenia wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xc - uzyskana ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cp - cena zaproponowana przez składającego ofertę. b) termin zapłaty Xg do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni. Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów. Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Xg - uzyskana ilość punktów, Tn - najdłuższy termin zapłaty (w dniach), Tg - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach).. 2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów S= Xc + Xg 3. Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp). 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.