Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-24
Warszawa: Wykonanie badania pt. Ocena ex-ante celowości zastosowania instrumentów finansowych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 30911 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232000, faks 22 6232315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.minrol.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania pt. Ocena ex-ante celowości zastosowania instrumentów finansowych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania pt. Ocena ex-ante celowości zastosowania instrumentów finansowych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Badanie będzie się składać z części ogólnej i szczegółowej. W ramach części ogólnej, na podstawie analizy własnej oraz analizy dokumentów wymienionych w części załącznika do projektu umowy pt. Źródła wiedzy, dokonana zostanie ocena występowania niedoskonałości rynku i oszacowanie/uszczegółowienie luki finansowej i kapitałowej (zapotrzebowania na finansowanie zewnętrzne) dla ostatecznych odbiorców pomocy w ramach działań/poddziałań PROW 2014-2020. W ramach części szczegółowej, przedstawiona zostanie ocena wartości dodanej proponowanych przez Wykonawcę instrumentów finansowych, potencjału instytucjonalnego, oszacowanego efektu dźwigni oraz strategii inwestycyjnej. W tej części, ocena ex-ante będzie również dotyczyć oceny prognozowanej skuteczności instrumentów finansowych (w postaci pożyczek, gwarancji lub innych instrumentów opartych na podziale ryzyka), wraz z określeniem miar efektywności dla poszczególnych instrumentów finansowych, proponowanych przez Wykonawcę do wykorzystania w ramach PROW 2014-2020, w zakresie finansowania projektów..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi, każda o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, gdzie: a) pierwsza z usług polegała na przygotowaniu analizy, ekspertyzy lub badania ewaluacyjnego w zakresie rozwoju ekonomicznego rolnictwa i obszarów wiejskich w Polsce, powiązanego z wykorzystaniem funduszy UE, b) druga z usług polegała na przygotowaniu analizy, ekspertyzy lub badania ewaluacyjnego w zakresie występowania zawodności mechanizmów rynkowych lub nieoptymalnego poziomu inwestycji, w zakresie finansowania realizacji inwestycji i projektów przez przedsiębiorców, c) trzecia z usług polegała na przygotowaniu analizy, ekspertyzy lub badania ewaluacyjnego w zakresie stosowania inżynierii finansowej w ramach realizacji programów współfinansowanych ze środków UE. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał co najmniej nazwy wraz z krótkim opisem wykonanych analiz, ekspertyz lub badań ewaluacyjnych lub inne informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie oceny spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy jedna usługa dotyczyła więcej niż jednego zagadnienia wymienionego w lit. a-c, to i tak zostanie to potraktowane jako jedna usługa. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ofercie wskazał, którego z ww. zagadnień dotyczyła wykonana przez niego analiza, ekspertyza lub badanie ewaluacyjne.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie wyższe oraz następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: 1) osobą pełniącą funkcję kierownika/koordynatora zespołu badawczego: a) która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała realizacją co najmniej 3 ewaluacji/analiz/ ekspertyz o charakterze ekonomicznym, w tym co najmniej: - 1 w zakresie inżynierii finansowej, - 1 o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, b) posiada doświadczenie w zakresie prac nad przygotowaniem przynajmniej 3 raportów końcowych ewaluacji/analiz/ekspertyz o charakterze ekonomicznym, w tym co najmniej 1 w zakresie inżynierii finansowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał co najmniej nazwy wraz z krótkim opisem wykonanych ewaluacji, analiz lub ekspertyz lub inne informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie oceny spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, 2) osobami pełniącymi funkcje członków zespołu, z których każda spełnia przynajmniej jedno z poniższych wymagań, a łącznie członkowie zespołu spełniają wszystkie niżej wymienione wymagania, potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie badawczym/badaniu ewaluacyjnym/ekspertyzie/ocenie/analizie: - doświadczenie w realizacji badań ilościowych oraz interpretacji danych ilościowych, - doświadczenie w zakresie realizacji badań dotyczących programów/działań/polityk wspierania rozwoju obszarów wiejskich, - doświadczenie w zakresie realizacji badań obejmujących swoim zakresem badanie luki finansowej, - doświadczenie w zakresie tworzenia i stosowania instrumentów finansowych oraz doświadczenie w badaniach obejmujących swoim zakresem analizę instrumentów inżynierii finansowej z udziałem funduszy UE, - doświadczenie w zakresie realizacji badań dotyczących ekonomiki gospodarstw rolnych w Polsce, - doświadczenie w zakresie realizacji badań wykorzystujących dane FADN (Farm Accountancy Data Network). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał co najmniej nazwy wraz z krótkim opisem wykonanych projektów badawczych/badań ewaluacyjnych/ekspertyz/ocen/analiz, w których realizacji brały udział wskazane przez Wykonawcę osoby, lub inne informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie oceny spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu podany jest w załącznikach nr 4 i 5. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 2. Wykonawca do oferty załączy Szczegółowy opis sposobu realizacji dzieła, który powinien zawierać co najmniej następujące informacje: 1) kontekst naukowo-badawczy, 2) opis koncepcji badania z uwzględnieniem logicznego powiązania elementów badania, 3) opis metodologii badania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Logiczny model koncepcji badania - 14
- 3 - Kontekst naukowo-badawczy - 14
- 4 - Metodologia badania - 32
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadku gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) nastąpi potrzeba zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minrol.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych (pok. 122).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:30, miejsce: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, Biuro Podawcze lub Wydział Zamówień Publicznych (pok. 122).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie raportu
- Usługa badawcza "Młodzi ludzie w procesach transformacji energetycznej bełchatowskiego regionu węglowego. Rozpoznanie potencjału kompetencyjnego"
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu pn. Przegląd regionalny. Województwo podkarpackie 2024.
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.