eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajRemont pomieszczeń II piętra skrzydła A wraz z trwałą zabudową meblową i remontem łazienki oraz wymiana drzwi zewnętrznych na łączniku w budynku internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-02

Biłgoraj: Remont pomieszczeń II piętra skrzydła A wraz z trwałą zabudową meblową i remontem łazienki oraz wymiana drzwi zewnętrznych na łączniku w budynku internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 309137 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju , ul. Polna 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 0-84 6880797 w.34, faks 0-84 6867486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslbilgoraj.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna podległa administracji rządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń II piętra skrzydła A wraz z trwałą zabudową meblową i remontem łazienki oraz wymiana drzwi zewnętrznych na łączniku w budynku internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na II piętrze skrzydła A oraz łączniku w budynku internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju - w szczególności obejmujących: 1) Remont pomieszczeń II piętra skrzydła A wraz z trwałą zabudową meblową oraz wymiana drzwi zewnętrznych na łączniku, w tym: - przeszlifowanie płytek lastrykowych korytarza i kuchni II piętra dla zwiększenia przyczepności kleju do podłoża;- zagruntowanie preparatem gruntującym podłoży do posadzki; - przygotowanie podłoża pod posadzki przez wyrównanie zaprawą klejową; - ułożenie płytek z gresu szkliwionego gat. I, stopień ścieralności min. 4, wymiary nie mniejsze niż 30x30 cm; - cokoliki z listew z tworzywa sztucznego w pokojach mieszkalnych, na korytarzu cokoliki z płytek gres wys. 10cm; - rozbiórka szaf wnękowych i drzwi z naświetlami, z utylizacją materiałów z rozbiórki przez wykonawcę;- zamontowanie w otworach drzwiowych typowych ościeżnic stalowych malowanych na budowie; - zamurowanie miejsc po zdemontowanych naświetlach nad drzwiami, ścianką gr. 6 cm i otynkowanie; - skrzydła drzwiowe płytowe pełne z zamkiem, z wkładką, podłużne szyldy i klamka mosiężne (jak na parterze i I piętrze); - stała zabudowa wnęk (wg załączonego szkicu) o wymiarach około 310x270 cm, z płyty laminowanej, z drzwiami przesuwnymi (4 szt. ubraniowe i 4 szt. pawlaczowe), w ramach stalowych, gdzie rama jest równocześnie uchwytem. Drzwi winny przesuwać się na wózkach łożyskowych po torze stalowym, trwałym i odpornym na uszkodzenia mechaniczne. Wewnętrzne półki i ścianki zabudowy z płyty laminowanej o gr. 18 mm w kolorze białym. Zewnętrzne elementy zabudowy (listwy przymykowe i ścianka boczna) z płyty drewnopodobnej o gr. min. 18 mm. W części ubraniowej drążki chromowane do zawieszania ubrań. Brzegi płyt wykończone listwą PCV typ C-18mm. Kolorystyka płyt do uzgodnienia z inwestorem. Przed wykonaniem zabudowy należy dokonać oględzin i pomiarów w celu dostosowania i ujednolicenia zabudowy z już istniejącymi w budynku internatu zabudowami; - obudowę ścianki murowanej przy zabudowie meblowej, którą należy wykonać z płyty meblowej jak drzwi zewnętrzne zabudowy, miejsca łączenia przy ścianie zakończyć listwą narożną;- zamontowanie kratek wentylacyjnych z blachy nierdzewnej, bez żaluzji, o wym. 14x21 cm; - na istniejących tynkach wewnętrznych ścian i sufitów, wykonać przecierkę z zaprawy, zagruntować preparatem gruntującym i pomalować 2x farbą emulsyjną; - grzejniki i rury pomalować 2x farbą olejną lub ftalową;- lamperie korytarza pomalować 2x farbą olejną lub ftalową z 1-krotnym szpachlowaniem; - w pomieszczeniu wychowawców wykonać przy umywalce fartuch z glazury, wymienić umywalkę i baterię ścienną; - w pomieszczeniu kuchni wyłożyć ściany na wysokość 2m glazurą na kleju, wyposażyć w meble kuchenne stojące jak na parterze skrzydła A, zamontować umywalkę, zlew dwukomorowy z blachy nierdzewnej na szafce, z bateriami do tych urządzeń; - klatkę schodową pomalować (tynki, lamperie, grzejniki, balustrady), - zamontować schody nożycowe na strych; - wymienić drzwi stalowe na łączniku, na aluminiowe szklone szybą bezpieczną obustronnie, z zewnątrz ciepłe, wewnętrzne bez wymagań cieplnych, profil 3-komorowy gr. min. 63 mm, skrzydła zlicowane, z zamkami i wkładkami (zewnętrzne 2 zamki, wewnętrzne 1 zamek), samozamykacze z ramieniem blokowanym, pochwyty, (podział uzgodnić z inwestorem). Dla ujednolicenia wyglądu i funkcji remontowanych pomieszczeń zastosowane materiały, kolorystykę glazury, terakoty, malowania ścian, grzejników należy uzgodnić przed rozpoczęciem robót z inwestorem i użytkownikiem. Kolejność wykonania robót uzgodnić z inwestorem. 2) Remont instalacji elektrycznej, w tym: - zdemontowanie starego osprzętu, opraw oświetleniowych, rozdzielnicy; - wykonanie nowej rozdzielnicy T-3 z zasilaniem z istniejącego obwodu WLZ,; - wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, z rozprowadzeniem w tynku, stosować osprzęt podtynkowy o odpowiednim stopniu IP, typy opraw zgodne z planami instalacji oświetleniowej; - wykonanie sieci komputerowej, trasy okablowania strukturalnego zgodnie z rysunkami, sieć komputerowa rozprowadzona będzie w typologii gwiazdy z Smitha do punktów przyłączeniowych, przewody typu FTP 4x2x0,5 kategorii 5e zakończone modułami RJ45 ze złączami szczelinowymi terminowanymi beznarzędziowo, całość sieci wykonać podtynkowo w rurkach IPS; - wykonanie pomiarów elektrycznych i prób pomontażowych wykonanej instalacji; zgodnie z projektem wykonawczym. 3) Remont łazienki, w tym: - rozbiórka ścianek ustępowych; - skucie glazury i terakoty; - wykucie ościeżnic i parapetów; - przygotowanie podłoża pod posadzki zaprawa klejową; - wyrównanie podłoża w pomieszczeniu porządkowym zaprawą cementową do poziomu posadzki w przedsionku; - zagruntowanie podłoża pod posadzki preparatem gruntującym; - izolacja pozioma z folii w płynie z wyłożeniem na ściany ze szczególną dokładnością przy kratkach ściekowych; - montaż nowych drzwi z futryną stalową i skrzydłem w-c okleinowanym; - obłożenie ścian glazurą na kleju z wykończeniem naroży listwami PCV; - obudowa rur kanalizacyjnych ścianką z płyt g-k wodoodpornych na ruszcie metalowym (pod umywalkami); - posadzki z płytek gres szkliwionych, niepoślizgowych, gat. I o st. ścieralności min. 4; - lady z płyt polimarmurowych gr. 3 cm z narożem półokrągłym, z otworami na baterie stojące i umywalki z obudową pionową szer. 20 cm; - podokienniki polimarmurowe gr. 3 cm; - lustra ścienne bez ramy, mocowane na śruby ozdobne nierdzewne; - przetarcie tynków sufitów nad glazurą i pomalowanie farbą emulsyjną; - montaż ścianek z laminatu kompaktowego kabin ustępowych i natryskowych, laminat gr. 10 mm, w ściankach drzwi szer. 80 cm, ścianka na stopkach wys. 15 cm, okucia systemowe ze stali nierdzewnej; - montaż ścianek pisuarowych z laminatu j.w. na stopce wys. 50 cm;; - montaż konstrukcji wsporczej pod ladę z umywalkami, stalowej z obudową stopki rurą ze stali nierdzewnej; - demontaż umywalek, pisuarów, ustępów, brodzika, baterii, rurociągów, zaworów grzejnikowych, wpustów podłogowych; - wykonanie wpustów podłogowych ze stali nierdzewnej; - wykonanie rurociągów wody ciepłej i zimnej z rur ocynkowanych gwintowanych; - wykonanie podejść dopływowych i odpływowych; - zamontowanie nowych baterii, umywalek przystosowanych do montażu na ladzie, baterii natryskowych, ustępów i pisuarów; - zamontowanie zaworów grzejnikowych na zasileniu i powrocie; - ponowny montaż pomalowanych grzejników. Kolorystykę płytek glazurowanych, płytek gres, parapetów i lady polimarmurowe należy uzgodnić z Inwestorem. Dokładna lokalizacja robót - Biłgoraj, ulica Polna 3a, budynek internatu, skrzydło A - II piętro, klatka schodowa oraz łącznik. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: Przedmiarach robót -załączniki nr 8,9,10; Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki nr 11, 12, 13; Projekcie wykonawczym branży elektrycznej - załącznik nr 14..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 44.11.23.00 - Przegrody 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 4000.00 zł. (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, przynajmniej jednej roboty budowlanej w obiekcie użyteczności publicznej, zawierającej w swoim zakresie wykonywanie: trwałej zabudowy meblowej, wymiany stolarki drzwiowej, wymiany instalacji elektrycznej o wartości brutto min. 100000.00 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (dokładna data i dokładny adres) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej oraz w zakresie instalacji elektrycznych, z których jedna obejmie funkcję kierownika budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500000.00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedza techniczną, a wynikających np. z technologii robót. Do ustalenia kosztów nie wykonanych robót maja zastosowanie zasady określone we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zslbilgoraj.internetdsl.pl/szkola_17.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, ul. Polna 3, 23-400 Biłgoraj.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, ul. Polna 3, 23-400 Biłgoraj, parter, pokój nr 2, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.