Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-15
Ogłoszenie nr 309210 - 2016 z dnia 2016-09-15 r.
Zamość: Przebudowa sieci w m. Lubaczów ul. Mickiewicza i Piaski Etap IB, Etap II.
Budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego w Lubaczowie przy ul. Mickiewicza, Kopernika, Krasińskiego, Szopena i Leśnej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
060552840 - PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość, logistyka.oz@pgedystrybucja.pl,
650900690 - Miasto Lubaczów, ul. Rynek 26, 37-700 Lubaczów, zamowienia@um.lubaczow.pl
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, Oddział Zamość, krajowy numer identyfikacyjny
6055284000000, ul.
ul. Koźmiana
1,
22400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
, tel.
84 539 21 00, e-mail
kksiadz@zkedystrybucja.pl, faks
084 539 21 09.
Adres strony internetowej (URL): www.pgedystrybucja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.pgedystrybucja.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://dystrybucja.gkpgesa.180hb.com/przetargi?oddzial=zamosc
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w wersji papierowej na adres:
Adres:
PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, 22-400 Zamość ul. Koźmiana 1, budynek A, Recepcja,
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci w m. Lubaczów ul. Mickiewicza i Piaski Etap IB, Etap II.
Budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego w Lubaczowie przy ul. Mickiewicza, Kopernika, Krasińskiego, Szopena i Leśnej.
Numer referencyjny: ZRB/0625-P/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3. Przebudowa sieci w m. Lubaczów ul. Mickiewicza i Piaski Etap IB, Etap II. Budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego w Lubaczowie przy ul. Mickiewicza, Kopernika, Krasińskiego, Szopena i Leśnej. 3.1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z umową o roboty budowlane, dla zadania: 3.1.1. Przebudowa sieci w m. Lubaczów ul. Mickiewicza i Piaski Etap IB, Etap II.Budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego w Lubaczowie przy ul. Mickiewicza, Kopernika, Krasińskiego, Szopena i Leśnej. 3.1.2. Zakres robót określa dokumentacja projektowa: 1) projekt wykonawczy nr 96/14 pt.: "Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Lubaczów 5, 8, 9, 14, 22, 24 w m-ci Lubaczów - Etap I i II" opracowany przez F.P.W. "PROELZAM", Zamość - luty 2014r., 2) projekt wykonawczy nr 242/14 pt.: "Projekt przebudowy linii nN napowietrznych na kablowe nN położonych przy ul. Mickiewicza, Krasińskiego, Kopernika" opracowany przez F.P.W. "PROELZAM", Zamość - czerwiec 2014r., 3) projekt wykonawczy nr 242/14 pt.: "Projekt budowy linii kablowych nN Lubaczów 8 przy ul. Szopena i Leśnej oraz Lubaczów 14 przy ul. Szopena" opracowany przez F.P.W. "PROELZAM", Zamość - sierpień 2013r. Zakres robót wg pkt. 1), 2), 3) finansowany jest przez PGE Dystrybucja S.A. 4) projekt wykonawczy pt.: "Projekt budowy linii kablowych nN Lubaczów 8 przy ul. Szopena i Leśnej" opracowany przez F.P.W. "PROELZAM", Zamość - sierpień 2013r., 5) projekt wykonawczy pt.: "Projekt budowy linii kablowych oświetlenia ulicznego Lubaczów droga wojewódzka nr 866 przy ul. Mickiewicza opracowany przez F.P.W. "PROELZAM", Zamość - grudzień 2013r., 6) projekt wykonawczy pt.: "Budowa oświetlenia ulicznego w Lubaczowie - ul. Kopernika, Krasińskiego i Mickiewicza etap II" opracowany przez F.P.W. "PROELZAM", Zamość - lipiec 2014r., Zakres robót wg pkt. 4), 5), 6) finansowany jest przez Miasto Lubaczów 3.1.3. Zakres robót związany z odtworzeniem - finansowany przez PGE Dystrybucja S.A. 1) Zgodnie z opracowaną dokumentacją za wyjątkiem: Przyłącze kablowe YAKY 4x35mm2 z pobliskiego słupa do ZL-2a na działce nr 2617/2 zostało już wykonane. Przy wykonywaniu prac kabel należy zdjąć ze słupa odpowiednio przedłużyć za pomocą mufy przelotowej i wprowadzić do SK nr 73. Nie realizować budowy odcinka linii kablowej typu YAKXS 4x120mm2 o długości 80(89)m od SK nr 34 w kierunku stacji Lubaczów 4. 2) Odbudowa chodników na odcinku wspólnych wykopów - 50%. 3) Roboty ziemne na odcinkach wspólnych -70% 3.1.4. Zakres robót związany z budową oświetlenia ulicznego - finansowany przez Miasto Lubaczów 1) Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego przy ul. Mickiewicza, Szopena, Kopernika, Krasińskiego o długości 2 755m 2) Montaż fundamentów do słupów oświetlenia ulicznego 70szt 3) Montaż słupów oświetlenia ulicznego 70 szt. 4) Montaż szafy oświetlenia ulicznego 1szt. 5) Odbudowa chodników na odcinku wspólnych wykopów- 50% 6) Roboty ziemne na odcinkach wspólnych-30%
II.5) Główny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
Dodatkowe kody CPV:45232000-2, 45232200-4, 45314300-4, 45314310-7, 45316110-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1365693.69
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Informacje dodatkowe
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie ustala szczegółowych zasad spełnienia powyższego warunku.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Informacje dodatkowe
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł;
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Posiadają zdolność techniczną lub zawodową zapewniającą wykonanie zamówienia;
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali 3 roboty budowlane: budowy lub przebudowy linii napowietrznej nN w tym budowę linii oświetlenia ulicznego o łącznej wartości wszystkich robót nie mniejszej 500 tys. złotych brutto;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał roboty budowlane w branży elektroenergetycznej we wskazanym powyżej zakresie o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł brutto.
b) Posiada lub dysponuje osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje wymagane do wykonania zamówienia publicznego:
b.1. Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, jest wpisany do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, posiada ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji i sieci elektroenergetycznych w zakresie powyżej 1kV (grupa "E" i "D"),
b.2. Co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (oprócz kierownika budowy) posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych powyżej 1 kV na stanowisku eksploatacji (grupa E), w tym jedna z tych osób posiada dodatkowe uprawnienia do wykonywania pomiarów.
b.3. Co najmniej trzy osoby, które posiadają ważne upoważnienia do wykonywania prac na sieci nN w technologii prac pod napięciem (PPN) na terenie RE Tomaszów Lubelski.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca składa wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Dopuszcza się zmianę osób wskazanych powyżej. W przypadku zmiany osoby wymienionej w wykazie bądź konieczności zastępstwa takiej osoby, Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego. Informacja zostanie przekazana pisemnie niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 12 godzin, po zaistnieniu okoliczności powodującej konieczność zmiany.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
6.6. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa dokumenty: 1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od- setkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra- ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - załącznik Nr 10 do SIWZ. 6.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 6.7.1. w pkt 6.6.1. - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 6.7.2. w 6.6.2-6.6.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł po- rozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.8. Dokumenty, o których mowa: w pkt 6.7.1. i 6.7.2. ppkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w pkt 6.7.2. ppkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.6. stosuje się. 6.10. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 6.11. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt 6.6. ppkt 1-4. składa każdy Wykonawca.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Wykonawca przedkłada:
1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 1 mln zł.
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznika nr 7 do SIWZ.
4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ .
6.2. Jeżeli na podstawie art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca polega na na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca załącza do oferty dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6.4. Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, jest zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.6. ppkt 1-4.
6.5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy składa dokumenty wskazane w pkt 6.6. ppkt 1-4 dotyczące podwykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
9.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w wysokości 27.000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych).
9.2. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych
w art. 45 ust 6 Pzp tj. w:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Oddziału Zamość
Pekao S.A. 47 12 40 6292 1111 0010 6194 5277
9.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału
u Kierownika Wydziału Zamówień PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość, ul. Koźmiana 1, pokój nr 311A, od poniedziałku do piątku - z wyjątkiem świąt, w godzinach od 8:00 do 14:00 lub dołączyć do oferty.
9.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 29.09.2016 r. do godz. 11:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno zawierać zobowiązanie gwaranta o płatności nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie.
9.6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp.
9.7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9.8. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, którego wadium dotyczy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
Oferty należy składać w wersji papierowej.
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Aukcja odbędzie się na stronie internetowej: http://swpp.gkpge.pl
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Zamawiający informuje, iż w toku aukcji elektronicznej parametrem licytowanym będzie cena netto oferty.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: W toku aukcji elektronicznej system na bieżąco przekazuje każdemu Wykonawcy informację o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej system nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 21.1. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zgodnie z art. 91a ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli złożono co najmniej 3 oferty niepodlegające odrzuceniu. 21.2. Aukcja odbędzie się na stronie internetowej: http://swpp.gkpge.pl 21.3. Wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu, otrzymają drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu oferty instrukcję obsługi systemu aukcyjnego w postaci "Podręcznika Uczestnika Systemu Aukcji" oraz login i hasło umożliwiające zalogowanie się do systemu. PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO AUKCJI WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DOKŁADNIE ZAPOZNAĆ SIĘ Z TREŚCIĄ "PODRĘCZNIKA UCZESTNIKA SYSTEMU AUKCYJNEGO". 21.4. Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. W zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej Zamawiający poinformuje Wykonawców o: 21.4.1. pozycji złożonych przez nich ofert i otrzymanej punktacji, 21.4.2. minimalnej wartości postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej, 21.4.3. terminie otwarcia aukcji elektronicznej, 21.4.4. terminie i warunkach zamknięcia aukcji elektronicznej, 21.4.5. sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej. 21.5. Zamawiający informuje, iż w toku aukcji elektronicznej parametrem licytowanym będzie cena netto oferty. 21.6. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców przystępujących do udziału w aukcji: 21.6.1. identyfikacja Wykonawcy nastąpi na podstawie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego - na czas przeprowadzenia aukcji - kwalifikowanego certyfikatu, 21.6.2. nazwa i NIP Wykonawcy, 21.6.3. imię i nazwisko upoważnionej osoby Wykonawcy do kontaktów podczas aukcji, 21.6.4. e-mail i nr telefonu osoby do kontaktów podczas aukcji. 21.7. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych niezbędne do udziału w aukcji: 21.7.1. komputer klasy PC z procesorem min. Pentium 133 MHz; 21.7.2. Pamięć operacyjna min. 64 MB; 21.7.3. System operacyjny MS-Windows w wersji 98 lub wyższej; 21.7.4. Przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej lub MS Explorer w wersji 5.5 SP 1 lub wyższej; 21.8. Połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 56 kb/s. 21.9. Informacje dodatkowe dla Wykonawców biorących udział w procesie aukcyjnym: 21.9.1. aukcja jest jednoetapowa, podstawowy czas trwania aukcji elektronicznej wynosić będzie 20 min, 21.9.2. zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi wraz z upływem podstawowego czasu trwania aukcji elektronicznej - pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 5 minut trwania aukcji nie nastąpi nowe postąpienie, 21.9.3. jeżeli w ciągu ostatnich 5 minut czasu trwania aukcji elektronicznej zostanie złożona nowa oferta (zgłoszone nowe postąpienie) aukcja zostanie automatycznie przedłużona - o 5 minut plus liczba sekund dopełniająca rozpoczętą minutę od chwili złożenia nowej oferty, o ile nie nastąpi nowe postąpienie, 21.10. Aukcja elektroniczna odbywać się będzie według reguły zniżkowej aukcji dynamicznej, co oznacza, że każda oferta cenowa Wykonawcy zostanie przyjęta przy minimalnej wartości postąpienia, tylko wówczas gdy będzie ona niższa od aktualnej oferty Wykonawcy. Wykonawca nie będzie miał możliwości podwyższenia uprzednio złożonej oferty, 21.11. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i wydatki niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji. 21.12. Po zalogowaniu za pośrednictwem strony internetowej https://swppzw.gkpge.pl do systemu, aukcyjnego przy użyciu otrzymanego loginu i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania aukcji Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 21.13. W toku aukcji elektronicznej system na bieżąco przekazuje każdemu Wykonawcy informację o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej system nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 21.14. Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie w jakim złożył on korzystniejszą ofertę w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania oferta nie ulega zmianie. 21.15. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej wszystkie wnioski, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawca będą sobie przekazywać drogą elektroniczną. 21.16. W przypadku awarii systemu aukcyjnego Zamawiający ma prawo wstrzymać aukcję. Niezwłocznie po usunięciu awarii Zamawiający informuje o terminie wznowienia aukcji wszystkich Wykonawców zaproszonych do udziału w aukcji na adres e-mail podany w formularzu oferty. 21.17. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która okaże się najkorzystniejsza w wyniku aukcji. Wykonawcy zobowiązani są do niezwłocznego pisemnego potwierdzenia ostatecznej ceny oferty złożonej w trakcie aukcji w terminie 3 dni od dnia zakończenia aukcji.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 21.7. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych niezbędne do udziału w aukcji: 21.7.1. komputer klasy PC z procesorem min. Pentium 133 MHz; 21.7.2. Pamięć operacyjna min. 64 MB; 21.7.3. System operacyjny MS-Windows w wersji 98 lub wyższej; 21.7.4. Przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej lub MS Explorer w wersji 5.5 SP 1 lub wyższej; 21.8. Połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 56 kb/s.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 21.6. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców przystępujących do udziału w aukcji: 21.6.1. identyfikacja Wykonawcy nastąpi na podstawie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego - na czas przeprowadzenia aukcji - kwalifikowanego certyfikatu, 21.6.2. nazwa i NIP Wykonawcy, 21.6.3. imię i nazwisko upoważnionej osoby Wykonawcy do kontaktów podczas aukcji, 21.6.4. e-mail i nr telefonu osoby do kontaktów podczas aukcji.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja jednoetapowa
Czas trwania: 20 minut
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
21.9.1. aukcja jest jednoetapowa, podstawowy czas trwania aukcji elektronicznej wynosić
będzie 20 min,
21.9.2. zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi wraz z upływem podstawowego czasu
trwania aukcji elektronicznej - pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 5 minut
trwania aukcji nie nastąpi nowe postąpienie,
21.9.3. jeżeli w ciągu ostatnich 5 minut czasu trwania aukcji elektronicznej zostanie złożona
nowa oferta (zgłoszone nowe postąpienie) aukcja zostanie automatycznie
przedłużona - o 5 minut plus liczba sekund dopełniająca rozpoczętą minutę od
chwili złożenia nowej oferty, o ile nie nastąpi nowe postąpienie,
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 94 |
gwarancja dodatkowa plus | 6 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
XII. Informacje o możliwości zastrzeżenia dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy. 12.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. 12.2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 12.3. Dokumenty zawierające Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/09/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Budowa oświetlenia w przestrzeni sportowo - rekreacyjnej w Magnuszewie
- Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2024
- Realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Makowej i Kalwaryjnej w Brusach oraz drogi gminnej nr 206072G na odcinku Brusy - Małe Gliśno
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1969B na odcinku Łaś Toczyłowo - Rudniki (gm. Zawady)
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.