Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Gorzów Wielkopolski: Przebudowa z rozbudową istniejących budynków oraz budowa nowego budynku jednostki ratowniczo-gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej na działce nr ewid. 1782
przy ul. Jarosława Dąbrowskiego 3 w Gorzowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 309230 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp. , ul. Jarosława Dąbrowskiego 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7338 400, faks 095 7338 460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z rozbudową istniejących budynków oraz budowa nowego budynku jednostki ratowniczo-gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej na działce nr ewid. 1782 przy ul. Jarosława Dąbrowskiego 3 w Gorzowie Wielkopolskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa z rozbudową istniejących budynków oraz budowa nowego budynku jednostki ratowniczo-gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej na działce nr ewid. 1782 przy ul. Jarosława Dąbrowskiego 3 w Gorzowie Wielkopolskim. Zakres prac w budynku 1A- istniejący do przebudowy- (wybudowany w 1934 roku całkowicie podpiwniczony, czterokondygnacyjny, ze strychem pod wielospadowym dachem z pięciokondygnacyjną wieżą połączony jest funkcjonalnie z budynkiem 1B, z dobudowaną w latach 1976-1978 czterokondygnacyjną, podpiwniczoną częścią o funkcji magazynowo-socjalnej) obejmuje.: wzmocnienie fundamentu, docieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, docieplenie wewnętrznej połaci dachu pokrytego dachówką oraz docieplenie dachu płaskiego, wyburzenie części ścian wewnętrznych i wykonaniu nowych ścian wewnętrznych , skucie istniejących tynków na ścianach i sufitach i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie kominów wentylacji grawitacyjnej i otworów w stropach na swobodne przejście kanałów, likwidację istniejących warstw posadzkowych w całym obiekcie, oraz wykonanie nowych warstw posadzkowych, zamurowania zbędnych otworów drzwiowych i okiennych oraz wykonaniu nowych otworów drzwiowych i okiennych, osadzenie nowej stolarki drzwiowej i okiennej wraz z parapetami, wykonanie okładzin ścian z glazury w sanitariatach i umywalniach oraz pom. porządkowych, wykonanie instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji sanitarnych. Funkcja obiektu nie ulegnie zmianie. Zakres prac w budynku 1B -istniejący do przebudowy i rozbudowy- (wybudowany w 1934 roku, parterowy, nie podpiwniczony, połączony funkcjonalnie z budynkiem 1A. zlokalizowany w nim jest przejazdowy garaż dla pojazdów gaśniczych oraz technicznych, z opartym na żelbetowych słupach stropodachem) obejmuje.: wyburzenie części ścian wewnętrznych i zewnętrznych oraz stropodachu i wykonanie nowych oraz wykonanie rozbudowy, wykonanie w części obiektu nadbudowy - kondygnacji technicznej dostępnej od środka obiektu, w części wzmocnienie fundamentu, częściowo wykonanie nowego fundamentu likwidację istniejących warstw posadzkowych w całym obiekcie oraz wykonanie nowych warstw posadzkowych, zmianę wysokości i szerokości bram garażowych, wykonanie instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji sanitarnych. Funkcja obiektu nie ulegnie zmianie. Budynek 2 (projektowany). Projektowany budynek będzie niepodpiwniczony, posiadać będzie trzy kondygnacje nadziemne. Fundament - posadowienie pośrednie z zastosowaniem kolumn przemieszczeniowych Ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane Stropy z prefabrykowanych płyt kanałowych Schody żelbetowe z belkami spocznikowymi, wylewane z betonu. Konstrukcja dachu płatwiowa z profili zimnogiętych na ramach stalowych i podciągach. Budynek posiadać będzie instalacje elektryczne i sanitarne wg projektów branżowych. Budynek będzie posiadał funkcję socjalno-biurową..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na warunkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku, zamawiający uzna złożenie oświadczenia wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku, zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie roboty budowlane o zbliżonym zakresie robót, o wartości nie mniejszej niż 10. 000.000 zł brutto. Na dowód wykonawca złoży wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie roboty budowlane o zbliżonym zakresie robót (obiekty użyteczności publicznej), o wartości nie mniejszej niż 10.000.000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - sporządzony z wykorzystaniem załącznika Nr 4A do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy oraz poświadczenia, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.: referencje, listy polecające). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia winien złożyć inne dokumenty (opinie inspektora nadzoru, protokół odbioru robót, itp.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania funkcji: jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej pełniąca funkcję kierownika budowy, jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej pełniąca funkcję kierownika robót, jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych pełniąca funkcję kierownika robót, jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych pełniąca funkcję kierownika robót. Każdy z kierowników musi wykazać się doświadczeniem wykonanych co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat. Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa ten wykonawca lub ci wykonawcy, który potwierdza lub którzy potwierdzają spełnianie warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna: a) posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą lub wyższą niż 1 000 000,00 zł oraz b) środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 5 000 000,00 zł. Wykonawca przedstawi: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą lub wyższą niż 1.000.000 zł oraz b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa ten wykonawca (lub ci wykonawcy), który potwierdza (lub którzy potwierdzają) spełnianie warunku .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp. ul. Jarosława Dąbrowskiego 3, 66-400 Gorzów Wlkp., Wysyłka dokumentacji w cenie 1 162,00 PLN plus ewentualny koszt wysyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp., ul. Jarosława Dąbrowskiego 3, 66-400 Gorzów Wlkp. Sekretariat pomieszczenie nr 17..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników i nawierzchni asfaltowych placów manewrowych w JRG II w Katowicach - Piotrowicach przy ul. Kościuszki 189
- Remont nawierzchni placu Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 6 przy ul. Chrościckiego 76
- Przebudowa i rozbudowa remizy OSP w Łęczu
- ARANŻACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NALEŻĄCYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY UL. STRAŻACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE
- Remont nawierzchni placu Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 14 przy ul. Obornickiej 21
- "Budowa Strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Majkowie Etap I"
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.