Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-17
Mrągowo: Ochronę przed bezdomnymi zwierzętami oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Mrągowo w okresie
od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2017 roku
Numer ogłoszenia: 309244 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mrągowo , ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7412924, faks 089 7412924.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminamragowo.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochronę przed bezdomnymi zwierzętami oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Mrągowo w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2017 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki psów i kotów z terenu gminy Mrągowa oraz ich transportu do schroniska (w miejscowości, w której wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami), a w przypadkach koniecznych - do Zakładu Weterynaryjnego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U.1998 Nr 116 poz. 753), z dnia 26.08.1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym (wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Mrągowo ma charakter stały w okresie obowiązywania umowy i odbywać się będzie niezwłocznie na telefoniczne zgłoszenie interwencyjne Zamawiającego). `` Do wyłapania zwierzęcia Wykonawca przystąpi bezzwłocznie nie później niż w ciągu 2 godzin od zgłoszenia przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 2) Utrzymanie 50 psów wyłapanych z terenu gminy Mrągowa (wielkość maksymalna w schronisku). W przypadkach koniecznych liczba zwierząt przebywających w schronisku może być zwiększona ponad wielkość nominalną z zachowaniem norm i przepisów dotyczących przetrzymywania zwierząt w schronisku. 3) Utrzymanie 10 kotów wyłapanych z terenu gminy Mrągowa (wielkość maksymalna w schronisku). W przypadkach koniecznych liczba kotów przebywających w schronisku może być zwiększona ponad wielkość nominalną z zachowaniem norm i przepisów dotyczących przetrzymywania zwierząt w schronisku. 4) Zapewnienia wyłapanym i przetrzymywanym zwierzętom należytej, zgodnej z przepisami opieki weterynaryjnej oraz właściwego traktowania i odżywiania zwierząt w schronisku. 5) Znakowanie zwierząt przyjmowanych do schroniska. 6) Prowadzenia obserwacji nowoprzyjętych zwierząt i podejmowania działań mających na celu odnalezienie właściciela psa w okresie kwarantanny. 7) Przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji wszystkich psów i kotów przebywających w schronisku. 8) Prowadzenia ewidencji elektronicznej przyjmowania i wydawania zwierząt wraz z numerami identyfikatorów - (chipów lub innego oznakowania) , z uzupełnieniem w fotografie, oraz założenie ewidencji przejętych zwierząt ze schroniska, w którym dotychczas przebywały. 9) Wykonywania szczepień zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi. 10) Przejęcie na podstawie protokołu do 01.01.2015r., w uzgodnieniu z dotychczasowym schroniskiem, wszystkich zwierząt i przetransportowanie ich do schroniska (w miejscowości, w której wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami). Ilość psów do odebrania ze schroniska to około 50 sztuk. Koszty transportu psów do schroniska, w którym będzie sprawowana opieka nad bezdomnymi psami ponosi Wykonawca. 11) Szacunkowa ilość bezdomnych psów do wyłapania z terenu gminy to około 35 sztuk w okresie umownym 12 miesięcy oraz szacunkowa ilość bezdomnych kotów do wyłapania z terenu Gminy to około 10 sztuk w okresie umownym. 12) Usypianie ślepych miotów dowiezionych i urodzonych w schronisku. 13) Wykonawca zobowiązany jest założyć dla każdego psa i kota przebywającego w schronisku kartę ewidencyjną zawierającą podstawowe dane dotyczące zwierzęcia, w tym numer stałego oznakowania. Karty należy przekazywać Zamawiającemu co miesiąc do wglądu. 14) Przedkładania wraz z fakturą następującego zestawienia za dany miesiąc: a) ilość zwierząt wyłapanych oraz przewiezionych do schroniska wraz z podaniem dat i miejsc ich odłowienia, b) ilości zwierząt oddanych do adopcji i poddanych eutanazji wraz z podaniem nr chipów tych zwierząt lub innego oznakowania c) rozliczenie miesięczne pobytu zwierząt w schronisku, d) zestawienie wykonanych zabiegów sterylizacji i kastracji. 15) Zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt domowych. 16) Prowadzenie działań, mających na celu przekazywanie zwierząt nowym opiekunom. 17) Zapewnienie w skali miesiąca kalendarzowego zwolnienia minimum dwóch miejsc przez psy uprzednio przebywające w schronisku, poprzez adopcję, sprzedaż. 18) W przypadku ustalenia właściciela zwierząt przebywających w schronisku, Wykonawca ma obowiązek obciążyć wszystkimi kosztami pobytu tego Właściciela, zgodnie ze stawką zawartą w umowie. W wypadku takim Zamawiający nie będzie ponosił kosztów jego wyłapania i utrzymania w schronisku. Przewidywana ilość zwierząt rocznie - 10. 19) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu regulaminu schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz wysokości opłat pobieranych w schronisku. Regulamin oraz wysokość opłat należy przedłożyć wraz z ofertą. 20) Usługa powinna być wykonywana w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt ( Dz. U. z 2013r., poz. 856 ), Ustawą z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt ( Dz. U. z 2014r. poz. 1539), Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt ( Dz. U. 2004r. Nr 158, poz. 1657), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt ( Dz. U. 1998 Nr 116, poz. 753), Ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2013r, poz. 1399 z późn. zm.)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne 77.50.00.00 - Usługi hodowli zwierząt 90.12.13.30 - 90.12.13.30 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( oświadczenie złożone na druku stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ) oraz aktualnego zezwolenia na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7. ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2013r, poz. 1399 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie poprzez wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania warunku spełnienia wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w ramach których prowadzona jest ochrona przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzone jest schronisko dla zwierząt. Warunek uznaje się za spełniony, jeśli Wykonawca w ww. okresie wskaże minimum jedną usługę, o wartości niemniejszej niż 200 000 zł brutto (dwieście tysięcy zł), podając jej wartość, daty i miejsce wykonania, podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik 2 do SIWZ) i wykazie wykonanych usług ( załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jeżeli wykażą, że posiadają: - samochód przystosowany do transportu zwierząt z odpowiednią powierzchnią i kubaturą (przestrzeń) umożliwiającą przewożonym zwierzętom przyjęcie naturalnej pozycji stojącej lub leżącej, zadaszeniem i ścianami zabezpieczającymi zwierzęta przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych, z odpowiednim systemem wentylacji, z podłoga zapewniającą przyczepność kończyn oraz umożliwiającą utrzymanie higieny. - atestowane urządzenia i środki oraz pozwolenie na ich używanie ((jeżeli jest wymagane), niestwarzające zagrożenia dla życia i zdrowia zwierząt ani niezadające im cierpienia, przy pomocy których będą wyłapywane i w razie potrzeby obezwładniane. ( wykaz sprzętu na załączniku nr 7 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jeżeli wykażą, że posiadają: - samochód przystosowany do transportu zwierząt z odpowiednią powierzchnią i kubaturą (przestrzeń) umożliwiającą przewożonym zwierzętom przyjęcie naturalnej pozycji stojącej lub leżącej, zadaszeniem i ścianami zabezpieczającymi zwierzęta przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych, z odpowiednim systemem wentylacji, z podłoga zapewniającą przyczepność kończyn oraz umożliwiającą utrzymanie higieny. - atestowane urządzenia i środki oraz pozwolenie na ich używanie ((jeżeli jest wymagane), niestwarzające zagrożenia dla życia i zdrowia zwierząt ani niezadające im cierpienia, przy pomocy których będą wyłapywane i w razie potrzeby obezwładniane. ( wykaz sprzętu na załączniku nr 7 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000 tysięcy PLN. ( słownie: dwieście tysięcy PLN).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy i Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wskaznik adopcji psów - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poczta@gminamragowo.pl bip.gminamragowo.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bip.gminamragowo.net
Urząd Gminy Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo,
pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Mrągowie
- Prowadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowa o nawierzchni bitumicznej, dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej oraz z kostki granitowej
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług weterynaryjnych w ramach Programu zapobiegania bezdomności zwierząt i opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Skawina
- Świadczenie usług w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt na terenie Gminy Ogrodzieniec w 2025 roku
- Przyjmowanie, utrzymywanie i opieka nad bezdomnymi psami z terenu gminy Sońsk
- Wyłapywanie i opieka nad zwierzętami bezdomnymi, świadczenie usług lekarsko-weterynaryjnych dla zwierząt wraz z całodobową opieką w przypadku zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miasta Sanoka w 2025 r.
- Usługi weterynaryjne na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2025
- "Całoroczna opieka i nadzór nad żubrami wraz z przygotowaniem karmy dla żubrów oraz nadzór i obsługa zagród i wolier wraz z przygotowaniem karmy dla pozostałych zwierząt w latach 2025-2026"
więcej: Usługi hodowli zwierząt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.