eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzWykonanie usługi w zakresie usunięcia zagrożeń dla środowiska przyrodniczego w Raciborzu, związanych z niedrożnymi kanałami i urządzeniami kanalizacji deszczowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-02

Racibórz: Wykonanie usługi w zakresie usunięcia zagrożeń dla środowiska przyrodniczego w Raciborzu, związanych z niedrożnymi kanałami i urządzeniami kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 309277 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291425 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie usunięcia zagrożeń dla środowiska przyrodniczego w Raciborzu, związanych z niedrożnymi kanałami i urządzeniami kanalizacji deszczowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie usunięcia zagrożeń dla środowiska przyrodniczego w Raciborzu, związanych z niedrożnymi kanałami i urządzeniami kanalizacji deszczowej. Przedmiotem zamówienia jest: a).Wykonanie usługi w zakresie usunięcia zagrożeń dla środowiska przyrodniczego w Raciborzu, związanych z niedrożnymi kanałami i urządzeniami kanalizacji deszczowej. Główną przyczyną konieczności podjęcia działań jest duże zanieczyszczenie sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej namułem oraz zanieczyszczeniami stałymi naniesionymi wskutek intensywnych opadów deszczu mających miejsce w okresie ogłoszenia alarmu przeciwpowodziowego, tj. od 17 do 21 maja 2010r. oraz od 2 do 4 czerwca 2010r. Wykonanie zadania zapewni sprawne oraz bezpieczne funkcjonowanie całej sieci kanalizacji deszczowej, w tym: - miejskiej sieci kanalizacji deszczowej o szacunkowej długości około 32 364 m i średnicy od O 160 do O 1800 mm, która jest sprzężona z kanalizacją ogólnospławną, b). przedmiot zamówienia powinien być wykonywany przy spełnieniu wymagań technicznych i administracyjnych, określonych w pozwoleniu wodnoprawnym na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do rzeki Odry i kanału Ulgi (Decyzja 187/08/SE z dnia 20.11.2008r. oraz w Decyzji 202/08/SE z dnia 08.12.2008r.), przepisach ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (t.j. z 2005r. Dz.U. Nr 239, poz.2019z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw i aktami prawa miejscowego obowiązującego w zakresie przedmiotu zamówienia. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 1). Eksploatacja sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej: ręczne lub mechaniczne czyszczenie sieci kanalizacji deszczowej wypełnionej osadem od 1/3 do 2/3 wysokości kanału - łączna długość 32 364 m Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia winna uwzględniać wszelkie czynniki cenotwórcze, tj. robociznę, materiały, koszty pracy sprzętu, koszty transportu i zagospodarowania odpadów) Warunki techniczne realizacji prac: a).przedmiot zamówienia realizowany będzie na bieżąco wg załącznika nr 1A do SIWZ określającego rodzaj, ilość oraz nakłady prac planowanych do wykonania, z określeniem lokalizacji sieci i urządzeń, na których prace będą wykonywane, a także cen jednostkowych, b). odbiór robót następuje nie później niż w terminie 7 dni od daty zakończenia prac. c). każdorazowo dokonać sprawdzenia środowiska kanału na obecność niebezpiecznych gazów lub cieczy za pomocą urządzenia pomiarowego (miernika) przed przystąpieniem do wykonywania prac na sieci i urządzeniach kanalizacji deszczowej, prace wykonywać przestrzegając wymogów bezpieczeństwa określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji, remontach i konserwacji sieci kanalizacyjnych (Dz. U. z 1993r. Nr 96, poz. 437); d). wszelkie prace wykonywane przez Wykonawcę w pasie drogowym wymagają bezwzględnie oznakowania zgodnego z przepisami ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz ustawę z dnia 22.05.2009r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym i innych ustaw (Dz. U. z 2009r. Nr 97, poz. 802) oraz aktami wykonawczymi do w/w ustawy, tj. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywanie nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie Szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz.2181); e). w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dojazd i dojście do posesji prywatnych, a także prowadzić prace w taki sposób, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć utrudnienia w ruchu drogowym oraz przeciwdziałać sytuacjom zagrażającym bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00 - 90.22.00.00 74.74.00.00 - 74.74.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o, ul. 1-go Maja 8, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609744,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 650877,32

  • Oferta z najniższą ceną: 650877,32 / Oferta z najwyższą ceną: 2664783,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.