To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Suwałki: Przebudowa nawierzchni chodników po obu stronach jezdni ulicy Mickiewicza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 653 z jednoczesnym wykonaniem podłączeń rur spustowych do sieci kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 309292 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258844 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni chodników po obu stronach jezdni ulicy Mickiewicza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 653 z jednoczesnym wykonaniem podłączeń rur spustowych do sieci kanalizacji deszczowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni chodników po obu stronach jezdni ulicy Mickiewicza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 653 z jednoczesnym wykonaniem podłączeń rur spustowych do sieci kanalizacji deszczowej, w następującym zakresie: Chodnik południowy - płyty granitowe szare w wykonaniu antypoślizgowym obwiedzione kostką bazaltową surowo - ciętą, wzdłuż elewacji budynków kostka surowo - cięta 5/7 cm drobnoziarnista szara, bezpośrednio przy budynku, w pasie szerokości 30-50 cm kostka łupana 5/7 cm drobnoziarnista szara. W pasie pomiędzy jezdnią i płytami granitowymi kostka łupana granitowa 5/7 cm szara. Od strony jezdni krawężnik granitowy 25x35 cm. Chodnik północny z kostki łupanej 5/7cm granitowej szaro - rudej oraz surowo - ciętej szaro - rudej. Nawierzchnia ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 8 cm w kształcie trapezu o strukturze identycznej z ułożoną kostką na ścieżce. Podłączenie 10 szt. rur spustowych do kanalizacji deszczowej poprzez wybudowanie sieci z rur PCV fi 250 i fi 200mm i studzienek kanalizacyjnych betonowych fi 1000 szt. 2 i z tworzyw sztucznych fi 500 szt. 7 Elementy małej architektury - stojaki na rowery, wygrodzenia łańcuchowe, kraty ochronne przy drzewach wraz z osłonami. Nasadzenie 6 szt. lip drobnolistnych o obwodzie pnia minimum 18 cm. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie. 4. Zamawiający nie dopuszcza na etapie przetargu dokonywania zmian w rozwiązaniach technicznych i materiałowych w stosunku do dokumentacji projektowej za wyjątkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 6. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 7. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 8. Zamówienie dotyczy projektu pn. Poprawa infrastruktury publicznej w celu zwiększenia atrakcyjności turystycznej w regionie transgranicznym. Jest to projekt transgraniczny, który będzie realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja na lata 2007-2013. 9. Obowiązkiem Wykonawcy będzie montaż tablicy informacyjnej w zakresie realizacji zadania w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja na lata 2007-2013, a po wykonaniu zamówienia, montaż tablicy pamiątkowej zgodnie w wytycznymi programu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy projektu pn. Poprawa infrastruktury publicznej w celu zwiększenia atrakcyjności turystycznej w regionie transgranicznym. Jest to projekt transgraniczny, który będzie realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "SOKOLIK" ZBIGNIEW SOKOLIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "SOKOLIK" ZBIGNIEW SOKOLIK
- Przedsiębiorstwo Drogowe SOKOLIK Zbigniew Sokolik, ul. Palmowa 54, 15-795 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225517,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 411910,52
Oferta z najniższą ceną: 411910,52 / Oferta z najwyższą ceną: 411910,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Mrągowie
- Rozbudowa instalacji odgazowania składowiska odpadów o studnie pionowe na terenie wąwozu pomiędzy kwaterą I i II oraz o studnie pionowe na północnej części kwatery II na terenie RZUOK w Machnaczu
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
- Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku głównego, budynku gospodarczego i budowie zadaszeń nad basenami Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry w Helu.
- "Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Korczew"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.