eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłośnicaUSŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PŁOŚNICA O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 60 KM W PODZIALE NA DWA REJONYPOŁUDNIOWY (17 KM I PÓŁNOCNY (43 KM) W SEZONIE ZIMOWYM 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-02

Płośnica: USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PŁOŚNICA O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 60 KM W PODZIALE NA DWA REJONY: POŁUDNIOWY (17 KM I PÓŁNOCNY (43 KM) W SEZONIE ZIMOWYM 2010/2011
Numer ogłoszenia: 309355 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Płośnica , ul. Dworcowa 52, 13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6968008, faks 023 6968005.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PŁOŚNICA O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 60 KM W PODZIALE NA DWA REJONY: POŁUDNIOWY (17 KM I PÓŁNOCNY (43 KM) W SEZONIE ZIMOWYM 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie szczegółowym polega na: 1.Odśnieżaniu dróg oraz posypywaniu dróg mieszanką piaskowo - solną wraz z załadunkiem (zawartość soli w mieszance piaskowo - solnej min. 30%) 2.Zapewnieniu odpowiedniego standardu zimowego utrzymania dróg: 2.1. Do 4 godzin po ustaniu opadów (na całej szerokości jezdni przy pełnej dostępności):Jezdnia odśnieżona, Nawierzchnia posypana mieszanką piaskowo solną, Brak kolein śnieżnych; Brak zasp śnieżnych; Dopuszcza się błoto pośniegowe na jezdni do 6 godzin. 3. Wykonywaniu przedmiotu zamówienia każdorazowo po telefonicznym zgłoszeniu przez odpowiedzialnego pracownika Urzędu Gminy wyznaczonego przez Zamawiającego; 4. Pełnej gotowości sprzętu zimowego utrzymania w czasie do 2 godzin od powiadomienia przez odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego. 5. Utrzymaniu całodobowej łączności za pomocą telefonów komórkowych z odpowiedzialnym pracownikiem wyznaczonym przez Zamawiającego 6. Podziale zamówienia na dwie części pod względem obszaru: Część I: zimowe utrzymanie dróg gminnych w rejonie południowym gminy Płośnica obejmującym: Drogi gminne w obszarze : Niechłonin, Zalesie, Jabłonowo, Gruszka o łącznej długości 17 km Część II: zimowe utrzymanie dróg gminnych w rejonie północnym gminy Płośnica obejmującym Drogi gminne w obszarze: Turza Mała Płośnica, Gralewo, Murawki, M.Łęck, W. Łęck, Przełęk, Rutkowice, Prioma, Skurpie, Gródki o łącznej długości 43 km;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego w przypadku gdy w trakcie jego realizacji wartość zamówienia podstawowego przekroczy kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na jego realizację z uzasadnionych przyczyn podyktowanych warunkami pogodowymi. Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego wykonawcy o wartości stanowiącej nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego stanowić będzie powtórzenie zamówienia podstawowego Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli oświadczy, że posiada takie uprawnienia. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonego w pkt 8.1.1 SIWZ złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiającą realizację zamówienia jeżeli oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie, Spełnianie tego warunku zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie dokumentu złożonych przez Wykonawcę: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonego w pkt 8.1.1, a w przypadku gdy Wykonawca polegał będzie na wiedzy i doświadczenia innych podmiotów również na podstawie dokumentu określonego w pkt 8.6.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli: a) oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b)wykaże się dysponowaniem następującymi urządzeniami i narzędziami i urządzeniami umożliwiającymi realizację zamówienia: a. Dla Części I przedmiotu zamówienia: Rejon Południowy: Ciągnikiem z pługiem i rozrzutnikiem - 1 szt. lub pługopiaskarką - 1 szt.. Ładowaczem lub innym sprzętem do załadowywania mieszanki piaskowo - solnej- 1 szt.; Ciągnikiem gąsienicowym z pługiem - 1 szt. lub ładowarką czołową - 1 szt. b. Dla części II przedmiotu zamówienia: Rejon Północny: Ciągnikiem z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt.. Ładowaczem lub innym sprzętem do załadowywania mieszanki piaskowo - solnej- 1 szt. Ciągnikiem gąsienicowym z pługiem - 1 szt. lub ładowarką czołową - 1 szt. c. W przypadku gdy Wykonawca składał będzie ofertę na dwie części zamówienia musi wykazać się dysponowaniem sprzętem określonym dla każdej części zamówienia z wyjątkiem ciągnika gąsienicowego lub ładowarki czołowej oraz sprzętem do załadunku mieszanki piaskowo solnej gdzie Zamawiający dopuszcza dysponowaniem 1 szt. tego urządzenia na obie części zamówienia. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie dokumentu złożonych przez Wykonawcę: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonego w pkt 8.1.1 oraz dokumentu określonego w pkt 8.3.1. SIWZ. -wykazie sprzętu do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawą do dysponowania tym sprzętem a w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym innych podmiotów również na podstawie dokumentu określonego w pkt 8.6.1 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli zapewni obsadę osobową posiadającą odpowiednie uprawnienia na każdy sprzęt wymagany do realizacji zamówienia: a) Dla części I przedmiotu zamówienia: Rejon Południowy1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania ciągnikiem gąsienicowym lub 1 osoba operator ładowarki czołowej w zależności od zaoferowanego sprzętu; 1 osoba posiadająca uprawnienia - prawo jazdy kat. T lub 1 osoba posiadająca prawo jazdy kategorii C w zależności od zaoferowanego sprzętu; b) Dla części II przedmiotu zamówienia: Rejon Północny: 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania ciągnikiem gąsienicowym lub 1 osoba operator ładowarki czołowej; 2 osoby posiadające uprawnienia - prawo jazdy kat. T lub kategorii C w zależności od zaoferowanego sprzętu; c) W przypadku gdy Wykonawca składał będzie ofertę na dwie części zamówienia musi wykazać się dysponowaniem ilością osób z odpowiednimi uprawnieniami określonymi dla każdej części zamówienia z wyjątkiem ciągnika gąsienicowego lub ładowarki czołowej gdzie Zamawiający dopuszcza dysponowaniem 1 osobą na obie części zamówienia w przypadku gdy Wykonawca dysponował będzie tylko 1 szt. tego sprzętu na obie części zamówienia. Spełnianie tego warunku zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonego w pkt 8.1.1 oraz dokumentu określonego w pkt 8.4.1 SIWZ - wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na osobach innych podmiotów również na podstawie dokumentów określonych w pkt 8.6.1 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia jeżeli a) oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia; Spełnianie tego warunku zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie dokumentu złożonych przez Wykonawcę: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonego w pkt 8.1.1 a w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów również na podstawie dokumentów określonych w pkt 8.6.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, Wykonawca składa:Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia przez Wykonawcę, z dookreśleniem zakresu udostępnianych zasobów; 2.Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 3. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w przypadku: 1. Ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 2. Konieczności wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku zaistnienia pogody warunkującej dalsze wykonywanie przedmiotu zamówienia po 30.04.2010r.;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.plosnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Płośnicy, 13-206 Płośnica, ul. Dworcowa 52.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Płośnicy, 13-206 Płośnica, ul. Dworcowa 52 I piętro , Sekretariat Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.12.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych: Rejon Południowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemowe utrzymanie dróg gminnych w rejonie południowym gminy Płośnica obejmującym drogi gminne w obszarze: niechłonin, Zalesie, Jałbonowo, Gruszka o łącznej długości 17 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych:Rejon Północny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych w rejonie północnym gminy Płośnica obejmującym drogi gminne w obszarze: Turza Mała, Płośnica, Gralewo, Murawki, M.Łęck, W.Łęck, Przełęk, Rutkowice, Prioma, Skrupie, Gródki o łącznej długości 43 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.