Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Lublin: Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Kowalskiej 11
w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 309364 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Kamienice Miasta" Sp z o.o. , ul. Głęboka 8A, 20-612 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5243503, faks 0-81 5243503.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienicemiasta.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kamienice Miasta Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Kowalskiej 11 w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku mieszkalnego (ok. 450 m2) tj. należy wykonać roboty przygotowawcze, elewację frontową, elewację tylną ze szczytami, remont ściany muru oporowego, remont ścian otynkowanych, remont ścian ocieplanych styropianem, remont kominów ponad dachem i balkonów komunikacyjnych, remont rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich. Przedmiotowy budynek zamieszkały jest przez ok. 30 osób. W parterze budynku znajdują się lokale użytkowe typu sklep, bar, usługi kaletnicze, będą one czynne podczas remontu elewacji. W związku z powyższym należy uwzględnić to podczas wykonywanych robót. Roboty mogą być wykonywane w godzinach od 6 do 22. Przedmiotowa Kamienica jest objęta ochroną konserwatorską. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem rbót i Szczegółową Specyfikacją Techniczną..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wykonali co najmniej trzy roboty budowlane, których suma wynosi minimum 150 tysięcy złotych na obszarach objętych ochroną konserwatorską lub na obiektach zabytkowych w swym zakresie obejmujące następujące elementy: docieplenie budynków, renowację budynków w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie /referencje/, -zapewnią nadzór nad robotami przez wykwalifikowane kierownictwo. Zamawiający wymaga, aby kierownicy budowy posiadali uprawnienia w specjalności budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.6, ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U z 2001 r.Nr 5, poz. 42 ze zm) oraz doświadczenie (referencje) przy pracach na budynkach będących w strefie ochrony konserwatorskiej lub zabytkowych. -Zamawiający żąda gwarancji na wykonane roboty minimum 3 lata, -akceptują warunki i wymagania określone w specyfikacji. Ocena spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujacych dokumentów: dokument 1: w przypadku osób prawnych należy dołączyć aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, w przypadku osób fizycznych aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument 2: aktualne (wystawione nie wcześnie niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument 3: aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument 4: oświadczenie Wykonawcy, iż nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dokument 5: oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymogów z art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dokument 6: wykonanie trzech robót budowlanych, których suma wynosi minimum 150 tysięcy złotych na obszarach objętych ochroną konserwatorską w swym zakresie obejmujące następujące elementy: docieplenie budynków, renowację budynków; w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie /referencje/, dokument 7: wykaz osób jakimi dysponuje Wykonawca wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wskazanie co najmniej jednej osoby oraz załączenie stosownych uprawnień w specjalności konstrukcyjno (osoba będzie pełnić funkcję kierownika budowy) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.6, ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U z 2001 r.Nr 5, poz. 42 ze zm) Dodatkowe dokumenty, oświadczenia wymagane w ofercie: dokument 8: kosztorys ofertowy. dokument 9 : zakres robót powierzonych podwykonawcom (zał. nr 9) dokument 10: oświadczenie, że Wykonawca poniesie odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe na terenie inwestycji podczas jej realizacji (np. uszkodzenie linii kablowych, energetycznych, gazowych, chodniki i plac wokół terenu inwestycji, uszkodzenia wewnątrz budynku, itp.) dokument 11: harmonogram robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienicemiasta.lublin.pl, www.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kamienice Miasta Sp z o.o ul. Głęboka 8A 20-612 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Kamienice Miasta Sp z o.o ul. Głęboka 8A 20-612 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa przechowywania, etykietowania wraz ze zwolnieniem i transportem badanych produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.2.2025)
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Dostawa, wdrożenie i objęcie serwisem systemu klasy XDR (Extended Detection and Response).
- Dostawa wkładów papierowych - ręcznika w systemie 1 listka
- Dostawa mebli dla GDDKiA Oddział w Lublinie
- Usługa druku i dostawy Pisma Samorządu Województwa Lubelskiego "Lubelskie.pl"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostosowanie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze dla osób z niepełnosprawnościami ruchu - etap II wykonanie" Cz. I - Dwór Cz. II - Zameczek
- Modernizacja budynku Stacji Pomiarów Aerologicznych we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Matejki w Piszu
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku"
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku".
- Budowa i wyposażenie szklarni w ramach projektu Utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.