Ogłoszenie z dnia 2008-11-12
Warszawa: materiały medyczne w podziale na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 309385 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy "Attis" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3211470, faks 022 3211406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały medyczne w podziale na 5 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów medycznych w podziale na 5 zadań: 1) zadanie nr 1 - rękawice diagnostyczne i chirurgiczne (poz. 1-11), 2) zadanie nr 2 - sprzęt jednorazowego i wielorazowego użytku (poz. 1-100), 3) zadanie nr 3 - materiały medyczne laboratoryjne (poz. 1-7), 4) zadanie nr 4 - papier do drukowania i elektrody do EKG (poz. 1-16), 5) zadanie nr 5 - kaniule (poz. 1-10), Wartość zamówienia przekracza 14000 euro, a jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ust 1 ustawy pzp oraz określone w siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1, 24 i 44 ustawy, sporządzone wg wzoru załącznik nr 7 do siwz; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. . 5. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia, posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia. 6.Oświadczenie producenta automatycznego analizatora do odczytu szybkości opadania erytrocytów (OB) SEDI 15 Firmy B-D bądź autoryzowanego przedstawiciela na terenie RP o kompatybilności zaoferowanej probówki do OB z tym urządzeniem - zadanie nr 3. 7. Oświadczenie producenta bądź autoryzowanego przedstawiciela na terenie RP produktów systemu próżniowego pobierania krwi każdej pozycji o wzajemnej kompatybilności z pozostałymi oferowanymi pozycjami - dotyczy pozycji 1,2,3,21,22,23,25,30,35,36,37,38,45 - zadanie nr 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.attis.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Leczniczo Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89, pokój 121.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Centrum Leczniczo Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89, pokój 191 lub 196.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 rękawice diagnostyczne i chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - rękawice diagnostyczne i chirurgiczne (poz. 1-11) Wartość zamówienia przekracza 14000 euro, a jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2- sprzęt jednorazowego i wielorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - sprzęt jednorazowego i wielorazowego użytku (poz. 1-100) Wartość zamówienia przekracza 14000 euro, a jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 materiały medyczne laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 - materiały medyczne laboratoryjne (poz. 1-7), Wartość zamówienia przekracza 14000 euro, a jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4- papier do drukowania i elektrody do EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4 - papier do drukowania i elektrody do EKG (poz. 1- 16) Wartość zamówienia przekracza 14000 euro, a jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5 -kaniule.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 5 - kaniule (poz. 1-10), Wartość zamówienia przekracza 14000 euro, a jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych "Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe - edycja I" prowadzonych przez UKSW w Warszawie
- Dost. mater. edukac. oraz pomocy dydakt. z zastos. rozszerz. rzeczywist. dla uczn. szk. podst. w ramach zad. pn. "Popular. wynik. badaw.-aplikac. z bad. nt. żywie. uczn. i ich post. wobec (...)".
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 23/31 m. 73, część nr 2: Ciasna 8A m. 8
- Remont nawierzchni boiska poliuretanowego do koszykówki i siatkówki w obiekcie "Moje boisko Orlik 2012 przy ulicy Kazimierzowskiej 58 oraz "Moje boisko Orlik 2012" przy ulicy Chełmskiej 23
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych, materiałów eksploatacyjnych do systemów oczyszczania wody oraz szkła laboratoryjnego.
- Dostawa produktów chemicznych: mieszanki QuEChERS, kolumienki SPE, zestaw służący do oznaczania bakterii z grupy coli i Escherichia coli w wodzie, wzorce chromatograficzne pestycydów.
- ZAKUP I DOSTAWY WKŁADÓW DO AUTOMATYCZNYCH WSTRZYKIWACZY KONTRASTU DLA POTRZEB KLINICZNEGO ZAKŁADU RADIOLOGII I DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ.
- Dostawy pieluchomajtek i innych środków pomocniczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa podstawowych wyrobów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawa zestawów przeznaczonych do wykrywania i ilościowego oznaczania allelu w genomowym DNA, zestawów odczynników do diagnostyki trombofilii (...), w podziale na 13 części.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.